Ga jij maar posten op een NAK forum.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je Bony had, had je 'm dan opgesteld?

Nou ja, iedereen..quote:Op donderdag 4 mei 2017 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Montaguti is wel zo'n renner die iedereen altijd vergeet.

Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie allemaal Krachtwijk wel gekozen?

3km aan 5,6% 25km voor de streep. Als ze daar stevig doortrekken zullen er toch een paar sprinters moeten lossen denk ik. Maargoed, als Greipel er af moet, dan zal Hofland wsl ook lossen (of op hem moeten wachten).quote:

En Molkema en Tom. #swiepquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

prayforrenaatenjoséquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is het ww van de cyclingmaster subleague?

Wel Kruijswijk, geen Nibali.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik twijfel tussen die 2 ja.quote:

HermansGOD gaat shinenquote:

Die zou ook positief testen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Gelachen om Miss Team Orica Scott
[ afbeelding ]

Deze is ook goed.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een voorhoofd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zou ook positief testen.

Ik zet vol in op de Sky tandem.quote:

Addy, Sierk-Jan en Jan.quote:

Mag wel mooi Annabolen van der Breggen aanduwen. Behalve deze drie weken dan.quote:

Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag wel mooi Annabolen van der Breggen aanduwen. Behalve deze drie weken dan.

Ja, Anna heeft meer baardgroei dan Sierk. Lekker man.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.

quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.

Is dat de zus van Daniël Martin of zoquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Bij de zus van Daniel Martin denk ik toch eerder aan Dirk Kuijt met een pruik.quote:

Heb jij zes jaar geleden ook foute uitspraken over vrouwen gedaan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:09 schreef wimderon het volgende:
Wat zijn jullie vervelend. Net ziggo, bol.com, marktplaats, coolblue, center parcs, ibood, mediamarkt en landal aangeschreven om te stoppen met adverteren.

Om een goede nieuwe start te maken heb ik mijn posthistory even schoongeboend. Bedankt voor het attenderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij zes jaar geleden ook foute uitspraken over vrouwen gedaan?

quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Om een goede nieuwe start te maken heb ik mijn posthistory even schoongeboend. Bedankt voor het attenderen.Groet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |