Wel Kruijswijk, geen Nibali.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie allemaal Krachtwijk wel gekozen?

Ik twijfel tussen die 2 ja.quote:

HermansGOD gaat shinenquote:

Die zou ook positief testen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Gelachen om Miss Team Orica Scott
[ afbeelding ]

Deze is ook goed.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een voorhoofd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zou ook positief testen.

Ik zet vol in op de Sky tandem.quote:

Addy, Sierk-Jan en Jan.quote:

Mag wel mooi Annabolen van der Breggen aanduwen. Behalve deze drie weken dan.quote:

Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag wel mooi Annabolen van der Breggen aanduwen. Behalve deze drie weken dan.

Ja, Anna heeft meer baardgroei dan Sierk. Lekker man.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.

quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo dat is mooi. Lekker die snor onderyoghurten.

Is dat de zus van Daniël Martin of zoquote:Op donderdag 4 mei 2017 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Bij de zus van Daniel Martin denk ik toch eerder aan Dirk Kuijt met een pruik.quote:

Heb jij zes jaar geleden ook foute uitspraken over vrouwen gedaan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:09 schreef wimderon het volgende:
Wat zijn jullie vervelend. Net ziggo, bol.com, marktplaats, coolblue, center parcs, ibood, mediamarkt en landal aangeschreven om te stoppen met adverteren.

Om een goede nieuwe start te maken heb ik mijn posthistory even schoongeboend. Bedankt voor het attenderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij zes jaar geleden ook foute uitspraken over vrouwen gedaan?

quote:Op vrijdag 5 mei 2017 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Om een goede nieuwe start te maken heb ik mijn posthistory even schoongeboend. Bedankt voor het attenderen.Groet!

Vind ik nog lang.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:58 schreef franklop het volgende:
Even in 5 minuten een scorito team bij elkaar gesprokkeld

Nou, niet alles wat ik ondersteun/hype faalt hopeloos. Zo werd Kämna al eens 8e in de TT in Romandië, die top 5 in een WT tijdrit lijkt me dus helemaal niet onrealistisch. Zijn hoofddoel dit jaar is trouwens de Eneco Tour, daar wil ie in topvorm zijn, hij vindt het een prachtige wedstrijd. Lennard sprak ook over het WK U23 tijdrijden, maar daar gaat ie waarschijnlijk niet kunnen starten vanwege de TTT daags voordien. Komt, de komende drie weken, helemaal goed met Gaviria en Tom.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren dus dat Gaviria vandaag niet gaat winnen.

Ik ben erg blij voor je dat Lennie eindelijk een keer een fatsoenlijke uitslag heeft gereden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou, niet alles wat ik ondersteun/hype faalt hopeloos. Zo werd Kämna al eens 8e in de TT in Romandië, die top 5 in een WT tijdrit lijkt me dus helemaal niet onrealistisch. Zijn hoofddoel dit jaar is trouwens de Eneco Tour, daar wil ie in topvorm zijn, hij vindt het een prachtige wedstrijd. Lennard sprak ook over het WK U23 tijdrijden, maar daar gaat ie waarschijnlijk niet kunnen starten vanwege de TTT daags voordien. Komt, de komende drie weken, helemaal goed met Gaviria en Tom.

Zullen wel B-stalen afwachten. Als die beide positief zijn dan zou het in principe exit Bardiani moeten zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:48 schreef Chiappucci het volgende:
Bardiani gaat dus gewoon van start met 7 man? Wat een farce.

twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet

Ga je gangquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb besloten voor Mollema te gaan juichen deze Giro.

Dan ben je mooi de enige.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb besloten voor Mollema te gaan juichen deze Giro.

Gaviria ziet er lekker uitgeslapen uitquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:59 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet

Hij heeft het kapsel van z'n moeder.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:59 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |