Gelukkig heb ik zelf BHV. Maar dat zeg ik alleen als het een lekker wijf is dat omvalt. MILFS includedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:07 schreef Chai het volgende:
In het weekend zet de NS minder materieel in, omdat ze dan te weinig conducteurs hebben om in te zetten en het is verplicht dat er één per treinstel aanwezig is, omdat BHV. Vervolgens zitten die treinstellen zo vol met mensen dat de conducteur sws niks kan als BHVer, omdat die zich zo moeizaam door de mensenmassa beweegt dat die waarschijnlijk niet ter plaatse is voordat het eerstvolgende treinstation al is genaderd.
srs, als het druk is en er is geen conducteur te bekennen moet eerst door de hele trein geroepen worden naar de conducteur en die moet zich dan de juiste kant op zien te wurmen. Gelukkig nog nooit meegemaakt.
Hoef geen qashqaiquote:
Homoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef zeer het volgende:
Wat een lekker daadkrachtige alpha tt zeg, mmmmm![]()
8)
![]()
.
wel een beetje patserbakquote:
da snap ik. Als je me daarmee naar mijn laatste rustplek zou brengen zou ik weer terug tot leven komen en op de fiets verder gaanquote:
Die volvo met turboquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem anders maar de auto van Pezu.
Zou kunnen idd.quote:
Ik zou je dan niet in een qashqai brengenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
da snap ik. Als je me daarmee naar mijn laatste rustplek zou brengen zou ik weer terug tot leven komen en op de fiets verder gaan
Met je flikker smileysquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef zeer het volgende:
Wat een lekker daadkrachtige alpha tt zeg, mmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
.
Akkoord.quote:
geheel terecht. en met jou vele!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je dan niet in een qashqai brengen
Eens. Wat een homoflikker.quote:
echt he. Alleen flikkers en vegans doen zoietsquote:
Zou het?quote:
Mijn eerste was een Fiat panda die nog ouder was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ooit mijn eerste auto. In 2004.
Wijoquote:
nee grapje is wijvenautoquote:
Chinese panda?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn eerste was een Fiat panda die nog ouder was.
Vind het gewoon een slechte reden, want in zo'n treinstel heb je dus niks aan die BHV conducteur. Terwijl de kans dat mensen onwel worden als ze als sardientjes in een blik moeten staan wel een stuk groter wordt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf BHV. Maar dat zeg ik alleen als het een lekker wijf is dat omvalt. MILFS included
ik zou kunnen ontkennen maar als ik dat doe zullen jullie allemaal tegelijk bevestigen dus dat heeft geen zin :pquote:
elke coupé 1 conducteur dan maar? Betaal je wel 500% voor een treinkaartje van wat je nu betaaldquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het gewoon een slechte reden, want in zo'n treinstel heb je dus niks aan die BHV conducteur. Terwijl de kans dat mensen onwel worden als ze als sardientjes in een blik moeten staan wel een stuk groter wordt.
ik kan wel een verwijsbrief voor je schrijven richting mongolenopvangquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mn verwijsbrief huisarts is niet meer geldig moet nieuwe aanvragen zeggen ze
Nee per treinstel is prima, maar als het te druk is kun je dan beter een treinstel zonder conducteur inzetten, dan eentje in een overvol treinstel denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
elke coupé 1 conducteur dan maar? Betaal je wel 500% voor een treinkaartje van wat je nu betaald
Niets maakt slanker, behalve afvallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je als je dik bent uggs dragen? Dat maakt toch niet slanker ?
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn eerste auto was een Alfa en mijn tweede ook. Gok dat de derde ook een Alfa wordt of een Scirocco R. Daar ben ik van gecharmeerd
Een BMW M2 ook is ook echt nice.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.
Ik heb geen idee man ken je verder niet dus zou zo maar kunnen dat ik je wel geloof.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik zou kunnen ontkennen maar als ik dat doe zullen jullie allemaal tegelijk bevestigen dus dat heeft geen zin :p
M3 ook welquote:
Hoiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je als je dik bent uggs dragen? Dat maakt toch niet slanker ?
UIquote:
een oude 650 csi ook welquote:
Daarom juist.quote:
ik heb liever een auto die ook stuurtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik dan zo'n oude moest kiezen dan liever een Amerikaanse denk ik.
Oh lol ik las minder ipv meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rij liever in een auto die je minder vaak ziet.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh lol ik las minder ipv meermaarja dan eens.
en zo'n beetje de lelijkste mustang ooit gemaakt , en de titanic laveerde snellerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maat van me heeft een '79 mustang. Echt een hele andere belevenis zo'n auto.
Ik ook niet, maar Scirocco is echt een dikke wagenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.
Oh ja idd die is wel lelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zo'n beetje de lelijkste mustang ooit gemaakt , en de titanic laveerde sneller
yeah lopen ze nog maar 1 seizoen achterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Nice, seizoen 7 van Modern Family op Netflix
Benzine?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scirocco is echt een dikke wagen
Maar heb deze nog niet zo heel lang dus wil er minimaal nog wel 50-75k meerijden. Dan zit hij op 200 en kan hij weg
eind 60 waren mooi en reden beterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja idd die is wel lelijkIk denk dat ik een andere bedoel, wat is nog meer een bekende?
Wat voor auto heb jijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:45 schreef zeer het volgende:
Ah het gaat weer eens over dure auto's die niemand echt heeft tenzij lease.
Ja precies dat 1e model heeft hij, ook in blauw. Wat een verschil, wist niet eens dat het dezelde was maar dan nieuwer model.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
eind 60 waren mooi en reden beter![]()
van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
hoe kun je zo falen als autofabrikant
ja daar zijn wat design keuzes gemaakt die niemand snaptquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies dat 1e model heeft hij, ook in blauw. Wat een verschil, wist niet eens dat het dezelde was maar dan nieuwer model.
Gebeurd helaas wel vaker. Echt zonde. Denk dat die van hem van 78 was dan... kan me toch herinneren dat het ergens eind jaren 70 was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar zijn wat design keuzes gemaakt die niemand snapt
hij heeft al een nwe naam de frod fietstasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb net mijn BMW ingeruild voor een Ford Fiësta.
ja kan ook 78 zijn natuurlijk, die is ook nog mooi, ik vind zelf de eind 60 modellen het mooistquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebeurd helaas wel vaker. Echt zonde. Denk dat die van hem van 78 was dan... kan me toch herinneren dat het ergens eind jaren 70 was.
Scirocco valt wel mee hoor tweedehands. Kost een euro of 15.000 voor een net exemplaarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:45 schreef zeer het volgende:
Ah het gaat weer eens over dure auto's die niemand echt heeft tenzij lease.
Ja die lijken nog een beetje op elkaar idd. Zat ook gewoon een gastank in die heeft hij er uit gehaald.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan ook 78 zijn natuurlijk, die is ook nog mooi, ik vind zelf de eind 60 modellen het mooist
Oh ja dan is dat wel een prima stand km's lijkt mij zo.quote:
Waarom geen mooie nieuwe polo danquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Scirocco valt wel mee hoor tweedehands. Kost een euro of 15.000 voor een net exemplaar
Hij zit nu ergens rond 140k dus kan nog wel even meequote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die lijken nog een beetje op elkaar idd. Zat ook gewoon een gastank in die heeft hij er uit gehaald.
[..]
Oh ja dan is dat wel een prima stand km's lijkt mij zo.
Lisaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk jurkje heeft meisje rechts aan
Niet door Nederland. Maar dit is ook pas een snippet van een repetitie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje weinig show, normaal gaat het toch veel gekker aan toe bij ESF
vind ik wel een hoop geld voor een siroccoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Scirocco valt wel mee hoor tweedehands. Kost een euro of 15.000 voor een net exemplaar
Kan me niet herinnerenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rusland bijvoorbeeld vorig jaar. Dat sloeg echt nergens op
Niks aan de hand iddquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij zit nu ergens rond 140k dus kan nog wel even mee
Er zitten hier wel een aantal zo te zien, kijken naar ESFquote:
zo, was hij aandeelhouder shell dan? ik zou niks anders dan gas rijden met zo'n draaikolk in de bezinetankquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die lijken nog een beetje op elkaar idd. Zat ook gewoon een gastank in die heeft hij er uit gehaald.
[..]
Oh ja dan is dat wel een prima stand km's lijkt mij zo.
Is ook een kutauto.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind ik wel een hoop geld voor een sirocco![]()
maar ja een net exemplaar zal zeldzaam zijn
Ik ga in de trein naar huis straks kijken.quote:
Ik ben dus geen golfpetje noch gay, dus zo'n polo past niet bij je boyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziet er juist uit als een auto voor golfpetjes die gay zijn.
Wel een tof optreden,quote:
meer een leuk autootje als in 1997 16 was jaquote:
15kquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
is ook een 2 deurs.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer een leuk autootje als in 1997 16 was ja
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja dat is heel wat uren pallets verplaatsen he.
ja dit is meer een poor mans sportwagenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
is ook een 2 deurs.
Zou nooit een 2 deurs kopen tenzij het een hele dikke sportwagen is.
Van de ene plek in het magazijn naar de andere en daar geld voor krijgenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tegen haar zeggen, dat is niet aardigquote:
ik vind ze het mooiste als ze in de fik staan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Van de ene plek in het magazijn naar de andere en daar geld voor krijgen
Nope, is zijn zomer auto. Heeft ook nog een Leon Turbo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo, was hij aandeelhouder shell dan? ik zou niks anders dan gas rijden met zo'n draaikolk in de bezinetank
Het kan altijd beter, mooier en groter. Alleen ik vind Scirocco de GOAT onder auto's. Als ik een nieuwe koop is het of een Scirocco of een andere Alfa.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit is meer een poor mans sportwagen![]()
voor 15k vidn je wel wat mooiers
Wat een weertje vandaag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tegen haar zeggen, dat is niet aardig
Hoi, heb jij ook uggs?quote:
Dat is nog niets. Ik ram op een breed bord met knopjes waardoor er digitaal content verschijnt wat dan weer ergens anders digitaal verschijnt. Alle handelingen die ik uitvoer zijn feitelijk fictief.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
#4everbinnenquote:
Ik ben de hele dag met een hoopje kinderen een beetje aan het lullen en krijg daar ook knaken voorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik als handschoenen lekker warm hmmmmmquote:
Denk dat jij er het meest voor moet doen dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag met een hoopje kinderen een beetje aan het lullen en krijg daar ook knaken voor
is goddomme zwaar werk heurquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jij er het meest voor moet doen dan.
Doe even normaalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik als handschoenen lekker warm hmmmmm
werk je bij de kindertelefoon?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag met een hoopje kinderen een beetje aan het lullen en krijg daar ook knaken voor
Serieus, ik heb 3 neefjes... 1 tm 6 jaar. ALs ik daar 2 uur ben ben ik de rest vd dag al kapotquote:
Uiteraard, maar in dit geval zou dat ook voor hetzelfde bedrag kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het kan altijd beter, mooier en groter.
Akkoordquote:
Damn, je krijgt gewoon betaalt om hier mee te posten?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja godse ziek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Damn, je krijgt gewoon betaalt om hier mee te posten?
Wat is je probleem?quote:
Ik laat mij graag verrassen, maar als je het dan zoekt in de kaliber Polo's dan word ik daar niet warm van. Ook al is het economisch gezien beter, maar yolo. Ik ga niet in een kut auto rijden om 100 euro te besparenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in dit geval zou dat ook voor hetzelfde bedrag kunnen.
Nee ik probeer ettertjes zoals jij er thuis een hebt iets bij te brengen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
werk je bij de kindertelefoon?
quote:
dan nogquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, is zijn zomer auto. Heeft ook nog een Leon Turbo.
wat is er zo goat aan de sirocco voor jou dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het kan altijd beter, mooier en groter. Alleen ik vind Scirocco de GOAT onder auto's. Als ik een nieuwe koop is het of een Scirocco of een andere Alfa.
je moet mij ijzeren vuist regeren. ORDNUNG.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus, ik heb 3 neefjes... 1 tm 6 jaar. ALs ik daar 2 uur ben ben ik de rest vd dag al kapot![]()
al die energie van die kinderen... huuuuuuuuuuu
Dan nog, veel geld maar hobbys kosten geld. Scheelt al een boel als je hem zelf kan onderhoudenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog
[..]
wat is er zo goat aan de sirocco voor jou dan?
Wow ik kreeg gewoon een fijn gevoel toen ik deze post las. Moet ik nu met mijn dokter een gesprek voeren of is dat normaal?quote:
Er is vast wel iets leukers te vinden dan een Polo, maar daarvan wist ik toevallig dat ze nieuw ongeveer die prijs zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen, maar als je het dan zoekt in de kaliber Polo's dan word ik daar niet warm van. Ook al is het economisch gezien beter, maar yolo. Ik ga niet in een kut auto rijden om 100 euro te besparen
Wat een kut baan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik probeer ettertjes zoals jij er thuis een hebt iets bij te brengen.
Leuker dan een Scirocco? Succes met zoeken dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is vast wel iets leukers te vinden dan een Polo, maar daarvan wist ik toevallig dat ze nieuw ongeveer die prijs zijn.
Doe maar stoer. Hele dag op Q passen put jou ook uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet mij ijzeren vuist regeren. ORDNUNG.
Oh je wil gewoon aandacht.. oke.quote:
Niet mijn taak. Ben niet de papa.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Quincyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe maar stoer. Hele dag op Q passen put jou ook uit.
Een kut baan lijkt mij ook wel leuk, maar je houdt er dan geen rekening mee dat er ook oude oma'tjes langskomen. Dat is net een oorlogsgebied tussen de benen.quote:
Queenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je stelt toch een vraag? En dan reageer ik daarop en dan wil ik aandacht. Okéquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Oh je wil gewoon aandacht.. oke.
Hierbij: aandacht. Klaar weer
MUSS SEINquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je stelt toch een vraag? En dan reageer ik daarop en dan wil ik aandacht. Oké
ja voordeel van oudere auto's, je kan zelf wat doen zonder er dat er 10 lampjes gaan brandenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog, veel geld maar hobbys kosten geld. Scheelt al een boel als je hem zelf kan onderhouden
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja voordeel van oudere auto's, je kan zelf wat doen zonder er dat er 10 lampjes gaan branden
Ik zag de foto's en het leed in je ogen. Gaat het?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.
Q-Bertquote:
Kwestie van tijd, Mozyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag de foto's en het leed in je ogen. Gaat het?
Zelfde vorm ook?quote:
Ja.quote:
Goed dat je dat laatste erbij zegt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een kut baan lijkt mij ook wel leuk, maar je houdt er dan geen rekening mee dat er ook oude oma'tjes langskomen. Dat is net een oorlogsgebied tussen de benen.
Dit heb ik van horen zeggen. Geen eigen ervaring
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meer
hybride auto jumpstarten met een startkabel kan al niet eens meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meer
Ben ook niet handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die z'n auto naar de garage brengt als er een lichtje vervangen moet worden hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
hybride auto jumpstarten met een startkabel kan al niet eens meer![]()
lampjes vervangen kan ook al vaak niet meer
Disclaimer is altijd belangrijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste erbij zegt.
Meester? Kreeg stijfje, raar gevoel ditquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.
Het Leed dat Pedagogie Heet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.
2NutZ = Oberkullie?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die z'n auto naar de garage brengt als er een lichtje vervangen moet worden he
Laatste keer wel gedaan iddquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die z'n auto naar de garage brengt als er een lichtje vervangen moet worden he
Lamp vervangen is tegenwoordig de hele unit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
hybride auto jumpstarten met een startkabel kan al niet eens meer![]()
lampjes vervangen kan ook al vaak niet meer
Kun je weer lekker de portefeuille trekken hatseequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatste keer wel gedaan iddmaar was lease dus waarom niet...
Bij eigen auto nog nooit gedaan, maar denk dat ik dat bij deze wel moet doen.
Is ook allemaal LED enzo
Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is toch illegaal in Nederland? Beetje kinderen opwachten bij basisscholen in een busje
Zelfde, zelfde. Ik ben een beetje ziekjes maar ik heb hart voor de zaakquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel oké. Kan beter kan slechter. Met jou?
Lampje verwisselen kostte, echt geen grap, 60 eu ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je weer lekker de portefeuille trekken hatsee
Ja meester ja. Meester Mozy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Meester? Kreeg stijfje, raar gevoel dit
Goed zo. Ze mogen blij met je zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zelfde, zelfde. Ik ben een beetje ziekjes maar ik heb hart voor de zaak
Maak je de rest ziek. Ook handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zelfde, zelfde. Ik ben een beetje ziekjes maar ik heb hart voor de zaak
Gewoon je rekeningen op tijd betalen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme. Hele weekend niet kunnen bellen enz (zoals ik al had verteld) maar nu werkt 4G ook nog steeds niet omdat ik volgens hun nog steeds afgesloten ben. Beter komen ze ons klanten even tegemoet ofzo. Paar dagen abonnement niet kunnen gebruiken is wel matig.
Waarom overkomt de mensen dit. Ik heb letterlijk nog nooit gedoe gehad met T-Mobile.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme. Hele weekend niet kunnen bellen enz (zoals ik al had verteld) maar nu werkt 4G ook nog steeds niet omdat ik volgens hun nog steeds afgesloten ben. Beter komen ze ons klanten even tegemoet ofzo. Paar dagen abonnement niet kunnen gebruiken is wel matig.
Dan mogen zij die fout niet bij jou neerleggen.quote:
Doe het niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Meester Azpi bekt ook wel lekker. Wellicht is een carriere overstap nog niet te laat?
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Na 't werk ff langs maatje want ben wel benieuwd naar dat verhaal dat er iemand met een honkbalknuppel z'n hele huis verbouwd heeft
quote:
quote:
Niet langs Cachet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Na 't werk ff langs maatje want ben wel benieuwd naar dat verhaal dat er iemand met een honkbalknuppel z'n hele huis verbouwd heeft
Same.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom overkomt de mensen dit. Ik heb letterlijk nog nooit gedoe gehad met T-Mobile.
Ik heb zojuist berichtje gestuurd met dat ik hoop dat ze ons tegemoet komen omdat wij al sinds vrijdag zonder zitten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan mogen zij die fout niet bij jou neerleggen.
quote:
Ga gewoon klagen op facebookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Dan ligt het halve bedrijf op zijn gat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja is het aanpoten voor iedereen als jij er niet bent?
Mozy doe eens niet zo zuur.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.
Een berichtje? denk dat je wel meer kans maakt als je het op een andere manier kenbaar maakt bij hen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zojuist berichtje gestuurd met dat ik hoop dat ze ons tegemoet komen omdat wij al sinds vrijdag zonder zitten.
Ik ook niet. Heb ook nooit problemen met de trein en mijn pakjes worden ook altijd op tijd bezorgd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Same.
Sowieso zelden gedoe met instanties en bedrijven.
Lulquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.
Oja en dit idd of andere social media. Meer macht dan de wetquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon klagen op facebook
Binnen 5 minuten ben je aangesloten, no joke
Auto in de hal van het hoofdkantoor parkeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een berichtje? denk dat je wel meer kans maakt als je het op een andere manier kenbaar maakt bij hen.
ja en compensatie, ik verweacht een 10-12,50quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijv. Ken nog wel iemand met een afgeschreven BMW.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Auto in de hal van het hoofdkantoor parkeren.
Ik ben sinds gisteren alweer aangesloten zeggen ze en ik kan ook wel bellen maar mijn 4G internet werkt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geld van bekende lenen is dramaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha ja kwam het eigenlijk wel op neer
Ze zijn zo slim om openbare berichten uit te schakelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een berichtje? denk dat je wel meer kans maakt als je het op een andere manier kenbaar maakt bij hen.
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom gewoon klagen... Dan doen ze extra moeite... Social media = powerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren alweer aangesloten zeggen ze en ik kan ook wel bellen maar mijn 4G internet werkt nog steeds niet.
Even de webcare een voorzetje geven voor een hilarisch inkoppertje en je gaat viral. Dan heb je ook nog kans op een bosje bloemen of ander extraatje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1x gehad dat er iets was met een pakje. Auto was gecrashed ofzo dus toen kwam mijn pakketje om half 11 's avonds alsnog.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook nooit problemen met de trein en mijn pakjes worden ook altijd op tijd bezorgd.
Klinkt louche. Welke provider is het?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn zo slim om openbare berichten uit te schakelen.
Welke provider heb je dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
hollandsnieuwequote:
Daar heb je wel een goed punt ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tegen haar zeggen, dat is niet aardig
quote:dat gaan we zeker doen. We zullen zodra het probleem is opgelost een passende compensatie bedenken.
nope, je kan gewoon een bericht plaatsen opd e tijdlijn van t-mobilequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of vraag ff een huismoedertje of ze wat in elkaar wil flansen. De berichten die je tegenkomt van die mensen op FBquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Even de webcare een voorzetje geven voor een hilarisch inkoppertje en je gaat viral. Dan heb je ook nog kans op een bosje bloemen of ander extraatje.
Gewoon naar T-Mobile. Onbeperkt alles nooit gezeikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
hollandsnieuwe
Zit ik al 4 jaar bij ofzo, nooit eerder problemen mee gehad.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Openbaar bericht schrijven op je eigen pagina, tag ze erin.
[ afbeelding ]
Jonge is toch FB chat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze schrijftaal in een brief naar een klant______________________
Ik heb ook T-Mobile en ook nooit gezeik. Enige gezeik dat ik had was dat ik niet meer per factuur kon betalen omdat er een limiet op zat van 250 ekkiesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon naar T-Mobile. Onbeperkt alles nooit gezeik
https://www.facebook.com/Hollandse-Nieuwe-782387718531500/quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Openbaar bericht schrijven op je eigen pagina, tag ze erin.
[ afbeelding ]
Aantal juffen welke lekker zijn is miniem. Bovendien werk ik in de bovenbouw dus zie ik de kleuterjuffies nooit. Je krijgt weinig betaald, werkdruk is hoog.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat dan? Dan kan je toch ook lekker aanpappen met jonge leraressen?
Maakt niet uit. Dat kan professioneler. Zeg dat ze NU je abonnement helemaal stopzetten en de hele teringzooi compenseren en stap over naar een betere partij. Een provider die ze vernoemen naar een beetje vis kan nooit fantastisch zijn.quote:
ik was afgelopen week bij de Hema voor een lekker ontbijtje, en toen moest ik wel 50 cent bijbetalen, schandelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Of vraag ff een huismoedertje of ze wat in elkaar wil flansen. De berichten die je tegenkomt van die mensen op FB
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef ze nog heel even de tijd om te fiksen. Heb nog nooit eerder problemen met ze gehad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dat kan professioneler. Zeg dat ze NU je abonnement helemaal stopzetten en de hele teringzooi compenseren en stap over naar een betere partij. Een provider die ze vernoemen naar een beetje vis kan nooit fantastisch zijn.
3 maanden vakantie lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aantal juffen welke lekker zijn is miniem. Bovendien werk ik in de bovenbouw dus zie ik de kleuterjuffies nooit. Je krijgt weinig betaald, werkdruk is hoog.
Ik heb al reactie. Ze gaan het goedmaken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Even bellen dan ergens anders of met telefoon van iemand anders?
Als ze mij een zak wiet geven ben ik ook een tevreden klant.quote:
5 eu sms tegoedquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef ze nog heel even de tijd om te fiksen. Heb nog nooit eerder problemen met ze gehad.
Maar ik blijf niet eeuwig wachten hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]met zo'n instelling schiet het nooit op
Heb je nog met de dokter gesproken nu je dit onderwerp toch aankaart.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze mij een zak wiet geven ben ik ook een tevreden klant.
Nou dat viel nog mee iddquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al reactie. Ze gaan het goedmaken.
Als je gaat dreigen dan zetten ze het protocol "desperate" in en dan krijg je sowieso wat je wil.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]met zo'n instelling schiet het nooit op
Nee wie welquote:
"Prima"quote:
Nee. Moet nog terugbellen, ze had uitslag nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je nog met de dokter gesproken nu je dit onderwerp toch aankaart.
'gewerkt'quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom niet? Die uren die ik vakantie krijg heb ik gewoon gewerkt hoor.
Als je niet zo gruwelijk eng was had ik je met plezier een keertje uitgenodigd om achter in de klas te gaan zitten. Maar dan komt de veiligheid van de kinderen in het geding dus helaas pindakaas.quote:
Is goedquote:
En ik?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niet zo gruwelijk eng was had ik je met plezier een keertje uitgenodigd om achter in de klas te gaan zitten. Maar dan komt de veiligheid van de kinderen in het geding dus helaas pindakaas.
Hoeveel fruit en groente heb je gegeten sinds gisteren?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je nog met de dokter gesproken nu je dit onderwerp toch aankaart.
echt he, om te kotsenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Even de webcare een voorzetje geven voor een hilarisch inkoppertje en je gaat viral. Dan heb je ook nog kans op een bosje bloemen of ander extraatje.
Ik heb geen verklaring van slecht gedrag, telt dat ook?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel ff verklaring van goed gedrag kunnen laten zien.
die heb ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel ff verklaring van goed gedrag kunnen laten zien.
Uhm, twee appels, een banaan, sperziebonen en uiensoep (al is dat niet echt groenten).quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel fruit en groente heb je gegeten sinds gisteren?
Was dat die bitch van de straat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:32 schreef PeZu het volgende:
http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)QL3fNsJ/aflevering-9
![]()
wat een wief
Doe even samenvatting dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:32 schreef PeZu het volgende:
http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)QL3fNsJ/aflevering-9
![]()
wat een wief
Bedoelde als vraag aan Amaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uhm, twee appels, een banaan, sperziebonen en uiensoep (al is dat niet echt groenten).
En ik dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niet zo gruwelijk eng was had ik je met plezier een keertje uitgenodigd om achter in de klas te gaan zitten. Maar dan komt de veiligheid van de kinderen in het geding dus helaas pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |