Gewoon je rekeningen op tijd betalen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme. Hele weekend niet kunnen bellen enz (zoals ik al had verteld) maar nu werkt 4G ook nog steeds niet omdat ik volgens hun nog steeds afgesloten ben. Beter komen ze ons klanten even tegemoet ofzo. Paar dagen abonnement niet kunnen gebruiken is wel matig.
Waarom overkomt de mensen dit. Ik heb letterlijk nog nooit gedoe gehad met T-Mobile.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme. Hele weekend niet kunnen bellen enz (zoals ik al had verteld) maar nu werkt 4G ook nog steeds niet omdat ik volgens hun nog steeds afgesloten ben. Beter komen ze ons klanten even tegemoet ofzo. Paar dagen abonnement niet kunnen gebruiken is wel matig.
Dan mogen zij die fout niet bij jou neerleggen.quote:
Doe het niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Meester Azpi bekt ook wel lekker. Wellicht is een carriere overstap nog niet te laat?
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Na 't werk ff langs maatje want ben wel benieuwd naar dat verhaal dat er iemand met een honkbalknuppel z'n hele huis verbouwd heeft
quote:
quote:
Niet langs Cachet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Na 't werk ff langs maatje want ben wel benieuwd naar dat verhaal dat er iemand met een honkbalknuppel z'n hele huis verbouwd heeft
Same.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom overkomt de mensen dit. Ik heb letterlijk nog nooit gedoe gehad met T-Mobile.
Ik heb zojuist berichtje gestuurd met dat ik hoop dat ze ons tegemoet komen omdat wij al sinds vrijdag zonder zitten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan mogen zij die fout niet bij jou neerleggen.
quote:
Ga gewoon klagen op facebookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Dan ligt het halve bedrijf op zijn gat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja is het aanpoten voor iedereen als jij er niet bent?
Mozy doe eens niet zo zuur.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.
Een berichtje? denk dat je wel meer kans maakt als je het op een andere manier kenbaar maakt bij hen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zojuist berichtje gestuurd met dat ik hoop dat ze ons tegemoet komen omdat wij al sinds vrijdag zonder zitten.
Ik ook niet. Heb ook nooit problemen met de trein en mijn pakjes worden ook altijd op tijd bezorgd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Same.
Sowieso zelden gedoe met instanties en bedrijven.
Lulquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.
Oja en dit idd of andere social media. Meer macht dan de wetquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon klagen op facebook
Binnen 5 minuten ben je aangesloten, no joke
Auto in de hal van het hoofdkantoor parkeren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een berichtje? denk dat je wel meer kans maakt als je het op een andere manier kenbaar maakt bij hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |