Wat een kut baan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik probeer ettertjes zoals jij er thuis een hebt iets bij te brengen.
Leuker dan een Scirocco? Succes met zoeken dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is vast wel iets leukers te vinden dan een Polo, maar daarvan wist ik toevallig dat ze nieuw ongeveer die prijs zijn.
Doe maar stoer. Hele dag op Q passen put jou ook uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet mij ijzeren vuist regeren. ORDNUNG.
Oh je wil gewoon aandacht.. oke.quote:
Niet mijn taak. Ben niet de papa.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Quincyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe maar stoer. Hele dag op Q passen put jou ook uit.
Een kut baan lijkt mij ook wel leuk, maar je houdt er dan geen rekening mee dat er ook oude oma'tjes langskomen. Dat is net een oorlogsgebied tussen de benen.quote:
Queenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je stelt toch een vraag? En dan reageer ik daarop en dan wil ik aandacht. Okéquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Oh je wil gewoon aandacht.. oke.
Hierbij: aandacht. Klaar weer
MUSS SEINquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je stelt toch een vraag? En dan reageer ik daarop en dan wil ik aandacht. Oké
ja voordeel van oudere auto's, je kan zelf wat doen zonder er dat er 10 lampjes gaan brandenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog, veel geld maar hobbys kosten geld. Scheelt al een boel als je hem zelf kan onderhouden
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja voordeel van oudere auto's, je kan zelf wat doen zonder er dat er 10 lampjes gaan branden
Ik zag de foto's en het leed in je ogen. Gaat het?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.
Q-Bertquote:
Kwestie van tijd, Mozyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag de foto's en het leed in je ogen. Gaat het?
Zelfde vorm ook?quote:
Ja.quote:
Goed dat je dat laatste erbij zegt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een kut baan lijkt mij ook wel leuk, maar je houdt er dan geen rekening mee dat er ook oude oma'tjes langskomen. Dat is net een oorlogsgebied tussen de benen.
Dit heb ik van horen zeggen. Geen eigen ervaring
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meer
hybride auto jumpstarten met een startkabel kan al niet eens meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meer
Ben ook niet handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die z'n auto naar de garage brengt als er een lichtje vervangen moet worden hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
hybride auto jumpstarten met een startkabel kan al niet eens meer![]()
lampjes vervangen kan ook al vaak niet meer
Disclaimer is altijd belangrijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste erbij zegt.
Meester? Kreeg stijfje, raar gevoel ditquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.
Het Leed dat Pedagogie Heet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.
2NutZ = Oberkullie?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die z'n auto naar de garage brengt als er een lichtje vervangen moet worden he
Laatste keer wel gedaan iddquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die z'n auto naar de garage brengt als er een lichtje vervangen moet worden he
Lamp vervangen is tegenwoordig de hele unit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
hybride auto jumpstarten met een startkabel kan al niet eens meer![]()
lampjes vervangen kan ook al vaak niet meer
Kun je weer lekker de portefeuille trekken hatseequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatste keer wel gedaan iddmaar was lease dus waarom niet...
Bij eigen auto nog nooit gedaan, maar denk dat ik dat bij deze wel moet doen.
Is ook allemaal LED enzo
Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is toch illegaal in Nederland? Beetje kinderen opwachten bij basisscholen in een busje
Zelfde, zelfde. Ik ben een beetje ziekjes maar ik heb hart voor de zaakquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel oké. Kan beter kan slechter. Met jou?
Lampje verwisselen kostte, echt geen grap, 60 eu ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je weer lekker de portefeuille trekken hatsee
Ja meester ja. Meester Mozy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Meester? Kreeg stijfje, raar gevoel dit
Goed zo. Ze mogen blij met je zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zelfde, zelfde. Ik ben een beetje ziekjes maar ik heb hart voor de zaak
Maak je de rest ziek. Ook handigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zelfde, zelfde. Ik ben een beetje ziekjes maar ik heb hart voor de zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |