Wat een kut baan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee ik probeer ettertjes zoals jij er thuis een hebt iets bij te brengen.
Leuker dan een Scirocco? Succes met zoeken dan...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is vast wel iets leukers te vinden dan een Polo, maar daarvan wist ik toevallig dat ze nieuw ongeveer die prijs zijn.
Doe maar stoer. Hele dag op Q passen put jou ook uit.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
je moet mij ijzeren vuist regeren. ORDNUNG.
Oh je wil gewoon aandacht.. oke.quote:
Niet mijn taak. Ben niet de papa.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Quincyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe maar stoer. Hele dag op Q passen put jou ook uit.
Een kut baan lijkt mij ook wel leuk, maar je houdt er dan geen rekening mee dat er ook oude oma'tjes langskomen. Dat is net een oorlogsgebied tussen de benen.quote:
Queenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je stelt toch een vraag? En dan reageer ik daarop en dan wil ik aandacht. Okéquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Oh je wil gewoon aandacht.. oke.
Hierbij: aandacht. Klaar weer
MUSS SEINquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je stelt toch een vraag? En dan reageer ik daarop en dan wil ik aandacht. Oké
ja voordeel van oudere auto's, je kan zelf wat doen zonder er dat er 10 lampjes gaan brandenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog, veel geld maar hobbys kosten geld. Scheelt al een boel als je hem zelf kan onderhouden
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben zelf niet heel handig maar kon aan mijn auto ook een en ander nog doen... met nieuwe auto's kan dat echt niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja voordeel van oudere auto's, je kan zelf wat doen zonder er dat er 10 lampjes gaan branden
Ik zag de foto's en het leed in je ogen. Gaat het?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.
Q-Bertquote:
Kwestie van tijd, Mozyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Loop jij anders even 2 uur rond met een dreumes in je nek.
Nee. Ik krijg een kind in mijn armen geduwd omdat iedereen hem zat is en dan mag "de meester" het maar oplossen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag de foto's en het leed in je ogen. Gaat het?
Zelfde vorm ook?quote:
Ja.quote:
Goed dat je dat laatste erbij zegt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een kut baan lijkt mij ook wel leuk, maar je houdt er dan geen rekening mee dat er ook oude oma'tjes langskomen. Dat is net een oorlogsgebied tussen de benen.
Dit heb ik van horen zeggen. Geen eigen ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |