Denk dat jij er het meest voor moet doen dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag met een hoopje kinderen een beetje aan het lullen en krijg daar ook knaken voor
is goddomme zwaar werk heurquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jij er het meest voor moet doen dan.
Doe even normaalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik als handschoenen lekker warm hmmmmm
werk je bij de kindertelefoon?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag met een hoopje kinderen een beetje aan het lullen en krijg daar ook knaken voor
Serieus, ik heb 3 neefjes... 1 tm 6 jaar. ALs ik daar 2 uur ben ben ik de rest vd dag al kapotquote:
Uiteraard, maar in dit geval zou dat ook voor hetzelfde bedrag kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het kan altijd beter, mooier en groter.
Akkoordquote:
Damn, je krijgt gewoon betaalt om hier mee te posten?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja godse ziek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja dat is heel wat uren pallets verplaatsen he.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Damn, je krijgt gewoon betaalt om hier mee te posten?
Wat is je probleem?quote:
Ik laat mij graag verrassen, maar als je het dan zoekt in de kaliber Polo's dan word ik daar niet warm van. Ook al is het economisch gezien beter, maar yolo. Ik ga niet in een kut auto rijden om 100 euro te besparenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard, maar in dit geval zou dat ook voor hetzelfde bedrag kunnen.
Nee ik probeer ettertjes zoals jij er thuis een hebt iets bij te brengen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
werk je bij de kindertelefoon?
quote:
dan nogquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, is zijn zomer auto. Heeft ook nog een Leon Turbo.
wat is er zo goat aan de sirocco voor jou dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het kan altijd beter, mooier en groter. Alleen ik vind Scirocco de GOAT onder auto's. Als ik een nieuwe koop is het of een Scirocco of een andere Alfa.
je moet mij ijzeren vuist regeren. ORDNUNG.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus, ik heb 3 neefjes... 1 tm 6 jaar. ALs ik daar 2 uur ben ben ik de rest vd dag al kapot![]()
al die energie van die kinderen... huuuuuuuuuuu
Dan nog, veel geld maar hobbys kosten geld. Scheelt al een boel als je hem zelf kan onderhoudenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan nog
[..]
wat is er zo goat aan de sirocco voor jou dan?
Wow ik kreeg gewoon een fijn gevoel toen ik deze post las. Moet ik nu met mijn dokter een gesprek voeren of is dat normaal?quote:
Er is vast wel iets leukers te vinden dan een Polo, maar daarvan wist ik toevallig dat ze nieuw ongeveer die prijs zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik laat mij graag verrassen, maar als je het dan zoekt in de kaliber Polo's dan word ik daar niet warm van. Ook al is het economisch gezien beter, maar yolo. Ik ga niet in een kut auto rijden om 100 euro te besparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |