ja en compensatie, ik verweacht een 10-12,50quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon klagen op facebook
Binnen 5 minuten ben je aangesloten, no joke
Bijv. Ken nog wel iemand met een afgeschreven BMW.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Auto in de hal van het hoofdkantoor parkeren.
Ik ben sinds gisteren alweer aangesloten zeggen ze en ik kan ook wel bellen maar mijn 4G internet werkt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geld van bekende lenen is dramaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha ja kwam het eigenlijk wel op neer
Ze zijn zo slim om openbare berichten uit te schakelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een berichtje? denk dat je wel meer kans maakt als je het op een andere manier kenbaar maakt bij hen.
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt gruwelijk interessant dit vertel er anders nog meer over in een ander topic ofzo.
Daarom gewoon klagen... Dan doen ze extra moeite... Social media = powerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren alweer aangesloten zeggen ze en ik kan ook wel bellen maar mijn 4G internet werkt nog steeds niet.
Even de webcare een voorzetje geven voor een hilarisch inkoppertje en je gaat viral. Dan heb je ook nog kans op een bosje bloemen of ander extraatje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1x gehad dat er iets was met een pakje. Auto was gecrashed ofzo dus toen kwam mijn pakketje om half 11 's avonds alsnog.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook nooit problemen met de trein en mijn pakjes worden ook altijd op tijd bezorgd.
Klinkt louche. Welke provider is het?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn zo slim om openbare berichten uit te schakelen.
Welke provider heb je dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
hollandsnieuwequote:
Daar heb je wel een goed punt ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tegen haar zeggen, dat is niet aardig
quote:dat gaan we zeker doen. We zullen zodra het probleem is opgelost een passende compensatie bedenken.
nope, je kan gewoon een bericht plaatsen opd e tijdlijn van t-mobilequote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of vraag ff een huismoedertje of ze wat in elkaar wil flansen. De berichten die je tegenkomt van die mensen op FBquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Even de webcare een voorzetje geven voor een hilarisch inkoppertje en je gaat viral. Dan heb je ook nog kans op een bosje bloemen of ander extraatje.
Gewoon naar T-Mobile. Onbeperkt alles nooit gezeikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
hollandsnieuwe
Zit ik al 4 jaar bij ofzo, nooit eerder problemen mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |