Zou het?quote:
Mijn eerste was een Fiat panda die nog ouder was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ooit mijn eerste auto. In 2004.
Wijoquote:
nee grapje is wijvenautoquote:
Chinese panda?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn eerste was een Fiat panda die nog ouder was.
Vind het gewoon een slechte reden, want in zo'n treinstel heb je dus niks aan die BHV conducteur. Terwijl de kans dat mensen onwel worden als ze als sardientjes in een blik moeten staan wel een stuk groter wordt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf BHV. Maar dat zeg ik alleen als het een lekker wijf is dat omvalt. MILFS included
ik zou kunnen ontkennen maar als ik dat doe zullen jullie allemaal tegelijk bevestigen dus dat heeft geen zin :pquote:
elke coupé 1 conducteur dan maar? Betaal je wel 500% voor een treinkaartje van wat je nu betaaldquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het gewoon een slechte reden, want in zo'n treinstel heb je dus niks aan die BHV conducteur. Terwijl de kans dat mensen onwel worden als ze als sardientjes in een blik moeten staan wel een stuk groter wordt.
ik kan wel een verwijsbrief voor je schrijven richting mongolenopvangquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mn verwijsbrief huisarts is niet meer geldig moet nieuwe aanvragen zeggen ze
Nee per treinstel is prima, maar als het te druk is kun je dan beter een treinstel zonder conducteur inzetten, dan eentje in een overvol treinstel denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
elke coupé 1 conducteur dan maar? Betaal je wel 500% voor een treinkaartje van wat je nu betaald
Niets maakt slanker, behalve afvallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je als je dik bent uggs dragen? Dat maakt toch niet slanker ?
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn eerste auto was een Alfa en mijn tweede ook. Gok dat de derde ook een Alfa wordt of een Scirocco R. Daar ben ik van gecharmeerd
Een BMW M2 ook is ook echt nice.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.
Ik heb geen idee man ken je verder niet dus zou zo maar kunnen dat ik je wel geloof.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik zou kunnen ontkennen maar als ik dat doe zullen jullie allemaal tegelijk bevestigen dus dat heeft geen zin :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |