Gelukkig heb ik zelf BHV. Maar dat zeg ik alleen als het een lekker wijf is dat omvalt. MILFS includedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:07 schreef Chai het volgende:
In het weekend zet de NS minder materieel in, omdat ze dan te weinig conducteurs hebben om in te zetten en het is verplicht dat er één per treinstel aanwezig is, omdat BHV. Vervolgens zitten die treinstellen zo vol met mensen dat de conducteur sws niks kan als BHVer, omdat die zich zo moeizaam door de mensenmassa beweegt dat die waarschijnlijk niet ter plaatse is voordat het eerstvolgende treinstation al is genaderd.
srs, als het druk is en er is geen conducteur te bekennen moet eerst door de hele trein geroepen worden naar de conducteur en die moet zich dan de juiste kant op zien te wurmen. Gelukkig nog nooit meegemaakt.
Hoef geen qashqaiquote:
Homoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef zeer het volgende:
Wat een lekker daadkrachtige alpha tt zeg, mmmmm![]()
8)
![]()
.
wel een beetje patserbakquote:
da snap ik. Als je me daarmee naar mijn laatste rustplek zou brengen zou ik weer terug tot leven komen en op de fiets verder gaanquote:
Die volvo met turboquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neem anders maar de auto van Pezu.
Zou kunnen idd.quote:
Ik zou je dan niet in een qashqai brengenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
da snap ik. Als je me daarmee naar mijn laatste rustplek zou brengen zou ik weer terug tot leven komen en op de fiets verder gaan
Met je flikker smileysquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef zeer het volgende:
Wat een lekker daadkrachtige alpha tt zeg, mmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
.
Akkoord.quote:
geheel terecht. en met jou vele!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je dan niet in een qashqai brengen
Eens. Wat een homoflikker.quote:
echt he. Alleen flikkers en vegans doen zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |