M3 ook welquote:
Hoiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je als je dik bent uggs dragen? Dat maakt toch niet slanker ?
UIquote:
een oude 650 csi ook welquote:
Daarom juist.quote:
ik heb liever een auto die ook stuurtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik dan zo'n oude moest kiezen dan liever een Amerikaanse denk ik.
Oh lol ik las minder ipv meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rij liever in een auto die je minder vaak ziet.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh lol ik las minder ipv meermaarja dan eens.
en zo'n beetje de lelijkste mustang ooit gemaakt , en de titanic laveerde snellerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maat van me heeft een '79 mustang. Echt een hele andere belevenis zo'n auto.
Ik ook niet, maar Scirocco is echt een dikke wagenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.
Oh ja idd die is wel lelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zo'n beetje de lelijkste mustang ooit gemaakt , en de titanic laveerde sneller
yeah lopen ze nog maar 1 seizoen achterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Nice, seizoen 7 van Modern Family op Netflix
Benzine?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scirocco is echt een dikke wagen
Maar heb deze nog niet zo heel lang dus wil er minimaal nog wel 50-75k meerijden. Dan zit hij op 200 en kan hij weg
eind 60 waren mooi en reden beterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja idd die is wel lelijkIk denk dat ik een andere bedoel, wat is nog meer een bekende?
Wat voor auto heb jijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:45 schreef zeer het volgende:
Ah het gaat weer eens over dure auto's die niemand echt heeft tenzij lease.
Ja precies dat 1e model heeft hij, ook in blauw. Wat een verschil, wist niet eens dat het dezelde was maar dan nieuwer model.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
eind 60 waren mooi en reden beter![]()
van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
hoe kun je zo falen als autofabrikant
ja daar zijn wat design keuzes gemaakt die niemand snaptquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies dat 1e model heeft hij, ook in blauw. Wat een verschil, wist niet eens dat het dezelde was maar dan nieuwer model.
Gebeurd helaas wel vaker. Echt zonde. Denk dat die van hem van 78 was dan... kan me toch herinneren dat het ergens eind jaren 70 was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar zijn wat design keuzes gemaakt die niemand snapt
hij heeft al een nwe naam de frod fietstasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb net mijn BMW ingeruild voor een Ford Fiësta.
ja kan ook 78 zijn natuurlijk, die is ook nog mooi, ik vind zelf de eind 60 modellen het mooistquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebeurd helaas wel vaker. Echt zonde. Denk dat die van hem van 78 was dan... kan me toch herinneren dat het ergens eind jaren 70 was.
Scirocco valt wel mee hoor tweedehands. Kost een euro of 15.000 voor een net exemplaarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:45 schreef zeer het volgende:
Ah het gaat weer eens over dure auto's die niemand echt heeft tenzij lease.
Ja die lijken nog een beetje op elkaar idd. Zat ook gewoon een gastank in die heeft hij er uit gehaald.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kan ook 78 zijn natuurlijk, die is ook nog mooi, ik vind zelf de eind 60 modellen het mooist
Oh ja dan is dat wel een prima stand km's lijkt mij zo.quote:
Waarom geen mooie nieuwe polo danquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Scirocco valt wel mee hoor tweedehands. Kost een euro of 15.000 voor een net exemplaar
Hij zit nu ergens rond 140k dus kan nog wel even meequote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die lijken nog een beetje op elkaar idd. Zat ook gewoon een gastank in die heeft hij er uit gehaald.
[..]
Oh ja dan is dat wel een prima stand km's lijkt mij zo.
Lisaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk jurkje heeft meisje rechts aan
Niet door Nederland. Maar dit is ook pas een snippet van een repetitie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel beetje weinig show, normaal gaat het toch veel gekker aan toe bij ESF
vind ik wel een hoop geld voor een siroccoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Scirocco valt wel mee hoor tweedehands. Kost een euro of 15.000 voor een net exemplaar
Kan me niet herinnerenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rusland bijvoorbeeld vorig jaar. Dat sloeg echt nergens op
Niks aan de hand iddquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij zit nu ergens rond 140k dus kan nog wel even mee
Er zitten hier wel een aantal zo te zien, kijken naar ESFquote:
zo, was hij aandeelhouder shell dan? ik zou niks anders dan gas rijden met zo'n draaikolk in de bezinetankquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die lijken nog een beetje op elkaar idd. Zat ook gewoon een gastank in die heeft hij er uit gehaald.
[..]
Oh ja dan is dat wel een prima stand km's lijkt mij zo.
Is ook een kutauto.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
vind ik wel een hoop geld voor een sirocco![]()
maar ja een net exemplaar zal zeldzaam zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |