M3 ook welquote:
Hoiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je als je dik bent uggs dragen? Dat maakt toch niet slanker ?
UIquote:
een oude 650 csi ook welquote:
Daarom juist.quote:
ik heb liever een auto die ook stuurtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ik dan zo'n oude moest kiezen dan liever een Amerikaanse denk ik.
Oh lol ik las minder ipv meerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rij liever in een auto die je minder vaak ziet.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh lol ik las minder ipv meermaarja dan eens.
en zo'n beetje de lelijkste mustang ooit gemaakt , en de titanic laveerde snellerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Maat van me heeft een '79 mustang. Echt een hele andere belevenis zo'n auto.
Ik ook niet, maar Scirocco is echt een dikke wagenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb echt niks met VW maar scirocco is wel echt nice.
Oh ja idd die is wel lelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zo'n beetje de lelijkste mustang ooit gemaakt , en de titanic laveerde sneller
yeah lopen ze nog maar 1 seizoen achterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Nice, seizoen 7 van Modern Family op Netflix
Benzine?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scirocco is echt een dikke wagen
Maar heb deze nog niet zo heel lang dus wil er minimaal nog wel 50-75k meerijden. Dan zit hij op 200 en kan hij weg
eind 60 waren mooi en reden beterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja idd die is wel lelijkIk denk dat ik een andere bedoel, wat is nog meer een bekende?
Wat voor auto heb jijquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:45 schreef zeer het volgende:
Ah het gaat weer eens over dure auto's die niemand echt heeft tenzij lease.
Ja precies dat 1e model heeft hij, ook in blauw. Wat een verschil, wist niet eens dat het dezelde was maar dan nieuwer model.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
eind 60 waren mooi en reden beter![]()
van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
hoe kun je zo falen als autofabrikant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |