Nou dat viel nog mee iddquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb al reactie. Ze gaan het goedmaken.
Als je gaat dreigen dan zetten ze het protocol "desperate" in en dan krijg je sowieso wat je wil.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]met zo'n instelling schiet het nooit op
Nee wie welquote:
"Prima"quote:
Nee. Moet nog terugbellen, ze had uitslag nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je nog met de dokter gesproken nu je dit onderwerp toch aankaart.
'gewerkt'quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom niet? Die uren die ik vakantie krijg heb ik gewoon gewerkt hoor.
Als je niet zo gruwelijk eng was had ik je met plezier een keertje uitgenodigd om achter in de klas te gaan zitten. Maar dan komt de veiligheid van de kinderen in het geding dus helaas pindakaas.quote:
Is goedquote:
En ik?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niet zo gruwelijk eng was had ik je met plezier een keertje uitgenodigd om achter in de klas te gaan zitten. Maar dan komt de veiligheid van de kinderen in het geding dus helaas pindakaas.
Hoeveel fruit en groente heb je gegeten sinds gisteren?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je nog met de dokter gesproken nu je dit onderwerp toch aankaart.
echt he, om te kotsenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Even de webcare een voorzetje geven voor een hilarisch inkoppertje en je gaat viral. Dan heb je ook nog kans op een bosje bloemen of ander extraatje.
Ik heb geen verklaring van slecht gedrag, telt dat ook?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel ff verklaring van goed gedrag kunnen laten zien.
die heb ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel ff verklaring van goed gedrag kunnen laten zien.
Uhm, twee appels, een banaan, sperziebonen en uiensoep (al is dat niet echt groenten).quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel fruit en groente heb je gegeten sinds gisteren?
Was dat die bitch van de straat?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:32 schreef PeZu het volgende:
http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)QL3fNsJ/aflevering-9
![]()
wat een wief
Doe even samenvatting dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:32 schreef PeZu het volgende:
http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)QL3fNsJ/aflevering-9
![]()
wat een wief
Bedoelde als vraag aan Amaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uhm, twee appels, een banaan, sperziebonen en uiensoep (al is dat niet echt groenten).
En ik dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niet zo gruwelijk eng was had ik je met plezier een keertje uitgenodigd om achter in de klas te gaan zitten. Maar dan komt de veiligheid van de kinderen in het geding dus helaas pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |