quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Openbaar bericht schrijven op je eigen pagina, tag ze erin.
[ afbeelding ]
Jonge is toch FB chat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze schrijftaal in een brief naar een klant______________________
Ik heb ook T-Mobile en ook nooit gezeik. Enige gezeik dat ik had was dat ik niet meer per factuur kon betalen omdat er een limiet op zat van 250 ekkiesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon naar T-Mobile. Onbeperkt alles nooit gezeik
https://www.facebook.com/Hollandse-Nieuwe-782387718531500/quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Openbaar bericht schrijven op je eigen pagina, tag ze erin.
[ afbeelding ]
Aantal juffen welke lekker zijn is miniem. Bovendien werk ik in de bovenbouw dus zie ik de kleuterjuffies nooit. Je krijgt weinig betaald, werkdruk is hoog.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat dan? Dan kan je toch ook lekker aanpappen met jonge leraressen?
Maakt niet uit. Dat kan professioneler. Zeg dat ze NU je abonnement helemaal stopzetten en de hele teringzooi compenseren en stap over naar een betere partij. Een provider die ze vernoemen naar een beetje vis kan nooit fantastisch zijn.quote:
ik was afgelopen week bij de Hema voor een lekker ontbijtje, en toen moest ik wel 50 cent bijbetalen, schandelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Of vraag ff een huismoedertje of ze wat in elkaar wil flansen. De berichten die je tegenkomt van die mensen op FB
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn zo slim om openbare berichten uit te schakelen.
Ik geef ze nog heel even de tijd om te fiksen. Heb nog nooit eerder problemen met ze gehad.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dat kan professioneler. Zeg dat ze NU je abonnement helemaal stopzetten en de hele teringzooi compenseren en stap over naar een betere partij. Een provider die ze vernoemen naar een beetje vis kan nooit fantastisch zijn.
3 maanden vakantie lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aantal juffen welke lekker zijn is miniem. Bovendien werk ik in de bovenbouw dus zie ik de kleuterjuffies nooit. Je krijgt weinig betaald, werkdruk is hoog.
Ik heb al reactie. Ze gaan het goedmaken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Even bellen dan ergens anders of met telefoon van iemand anders?
Als ze mij een zak wiet geven ben ik ook een tevreden klant.quote:
5 eu sms tegoedquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geef ze nog heel even de tijd om te fiksen. Heb nog nooit eerder problemen met ze gehad.
Maar ik blijf niet eeuwig wachten hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]met zo'n instelling schiet het nooit op
Heb je nog met de dokter gesproken nu je dit onderwerp toch aankaart.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze mij een zak wiet geven ben ik ook een tevreden klant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |