SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Een regering en een dictator zijn weer 2 aparte dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, maar het volk kiest dus zijn eigen regering niet
ja het is makkelijk lullen vanaf je bankquote:Op maandag 1 mei 2017 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij zal het aan mij reet roesten, maar als ik Turk zou zijn dan zou het me zeker boeien, zeker wanneer ik daar zou wonen.
Dan is het erop of eronder...
een dictatuur is een regeringsvorm dus nee geen aparte dingenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een regering en een dictator zijn weer 2 aparte dingen.
Dat vind ik dus erg kort door de bocht.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dictatuur is een regeringsvorm dus nee geen aparte dingen
het is een feitquote:Op maandag 1 mei 2017 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg kort door de bocht.
Nu maak je je er wel heel erg makkelijk vanaf,quote:Op maandag 1 mei 2017 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
een dictatuur is een regeringsvorm dus nee geen aparte dingen
Hij blijft in ieder geval op de weg.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg kort door de bocht.
hoezo datquote:Op maandag 1 mei 2017 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu maak je je er wel heel erg makkelijk vanaf,
maar he, als jij er zo blij van wordt
zwabquote:
Het is geen legitieme regeringsvorm.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo dat
je wil zeggen dat een dictatuur geen regeringsvorm is?
dat jij het geen ideale vorm vindt of dat het geen regering moet zijn doet nisk af aan het feit dat het daadwerkelijk wel een regering is
aangezien de dictatuur bepaalt wat legitiem is, is het dus wel legitiem, je kan een land wel toetsen aan jouw wetten en regels maar dat is niet van toepassing daar natuurlijkquote:
Mensenrechten, daar waar ze geschonden worden door de regering kan je m.i. niet meer van legitiem spreken.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
aangezien de dictatuur bepaalt wat legitiem is, is het dus wel legitiem, je kan een land wel toetsen aan jouw wetten en regels maar dat is niet van toepassing daar natuurlijk
ja dat is wat ik net ook zeiquote:Op maandag 1 mei 2017 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensenrechten, daar waar ze geschonden worden door de regering kan je m.i. niet meer van legitiem spreken.
We denken op dezelfde lijn hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wat ik net ook zei![]()
en het ging over turkije waarin ze dus 'organisch'' van democratisch naar steeds dictatorialer 'gaan, dan is er weinig verschil tussen regering en dictatuur
en ik riep wel grappend makkelijk vanaf de bank maar dat is het wel, want als puntje bij paaltje komt laat menig volk het af weten als het aankomt op protest
en tuurlijk heb je als volk ook je invloed maar ergens voor kiezen.... zie TT idd
Dan lees je niet goed tussen de regels door.quote:
wilde eend met gebakken aardappeltjes en iets groensquote:
Heb nog een halve portie hachee voor bij de frites.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koken![]()
Dat wordt dus weer rijst met groenten
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog een halve portie hachee voor bij de frites.
Oh van wat je vannacht nog vond?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog een halve portie hachee voor bij de frites.
Schimmel?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wilde eend met gebakken aardappeltjes en iets groens
morgen weer een dagquote:Op maandag 1 mei 2017 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klaar met het werk wat ik vandaag wilde doen
Nu moet het werk nog wat ook af moest maar wat ik niet wil doen
Yeps, en het was echt een vondst, stond ergens helemaal achter in de kast.quote:
een tankquote:
lol!!quote:Op maandag 1 mei 2017 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, en het was echt een vondst, stond ergens helemaal achter in de kast.
Uhuh. Normaal vrije dag maar Truus hier leek het vorige week een goed idee om extra uren in een werkweek te laten douwen. Nu ben ik er niet meer zo zeker van / luiquote:
Crunchyquote:
klinkt als een goed plan, lees je al een tijd over en dingen, beter idd een plan trekken dan aanmodderenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh. Normaal vrije dag maar Truus hier leek het vorige week een goed idee om extra uren in een werkweek te laten douwen. Nu ben ik er niet meer zo zeker van / lui
Gelukkig is dit volgens mij zowat de enige week waarop ik echt extra uren kantoorwerk moet klokken. In de andere weken is de optelsom werkdagen+trainingen+overleggen = voldoende extra uren.
Ah well. Morgen me dan maar eens vol op mijn nieuwe werkplek storten en daar wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten.
goed vh ijzerquote:Op maandag 1 mei 2017 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh. Normaal vrije dag maar Truus hier leek het vorige week een goed idee om extra uren in een werkweek te laten douwen. Nu ben ik er niet meer zo zeker van / lui
Gelukkig is dit volgens mij zowat de enige week waarop ik echt extra uren kantoorwerk moet klokken. In de andere weken is de optelsom werkdagen+trainingen+overleggen = voldoende extra uren.
Ah well. Morgen me dan maar eens vol op mijn nieuwe werkplek storten en daar wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten.
Het was ook over datum, maar ik vond het nog wel kunnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!!Misschien moet ik vanavond een keer wat anders maken, maar koken is niet meer zo mijn ding, vroeger wel
Tis net pudding. gesloten verpakking met UHT 2 weken geleden kan nog prima. Alleen geen week doen over het opeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook over datum, maar ik vond het nog wel kunnen.
Als iets nog dicht zit is het vaak nog heel lang houdbaar, zeker met potten en blikkenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook over datum, maar ik vond het nog wel kunnen.
Het was sept 2016, maar in een afgesloten glazen pot is dat nog goed, dat zie en ruik je ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tis net pudding. gesloten verpakking met UHT 2 weken geleden kan nog prima. Alleen geen week doen over het opeten.
en icm uht, ultra hoge temperatuur sterilatsie helemaalquote:Op maandag 1 mei 2017 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iets nog dicht zit is het vaak nog heel lang houdbaar, zeker met potten en blikken
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en icm uht, ultra hoge temperatuur sterilatsie helemaal
heozo dat niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was sept 2016, maar in een afgesloten glazen pot is dat nog goed, dat zie en ruik je ook.
Je proeft het ook hoor.
Inderdaad geen week bewaren na openen en niet 2 keer opwarmen, heb gisteren een deel uit de pot gehaald en vandaag dus de andere helft.
Is dat ook weer op.
vlees uit blik, menquote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had ook nog een blik Zweedse gehaktballetjes op randje datum gevonden, die gaan er deze week ook aan.
BAM!quote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was sept 2016, maar in een afgesloten glazen pot is dat nog goed, dat zie en ruik je ook.
Je proeft het ook hoor.
Inderdaad geen week bewaren na openen en niet 2 keer opwarmen, heb gisteren een deel uit de pot gehaald en vandaag dus de andere helft.
Is dat ook weer op.
Beter van niet, en als het niet nodig is, waarom zou je dat dan doen?quote:
Zie mijn vorige post. Vandaag is een goede dag.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had ook nog een blik Zweedse gehaktballetjes op randje datum gevonden, die gaan er deze week ook aan.
Dat spul staat er altijd als zijnde noodvoorraad, maar uiteindelijk moet het ook een keertje op.
Die toeter wekte me vandaag.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
BAM!![]()
Hoef je vandaag ten minste niet naar de supermarkt. Ik ging wel. In het grensgebied.![]()
Toen snapte ik waarom de toeter om 12 uur afging. DE DUITSERS KWAMEN ERAAN 11!1!11!1!!EINZ!!1EINZ11!1
Erwtjes en worteltjes uit blikquote:
ik leg ook weer een nieuwe noodvoorraad aan hoor, erwtensoep in blik en zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Vandaag is een goede dag.
Voor op broodjes met mayo en ketchup.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Erwtjes en worteltjes uit blik![]()
![]()
Mais is ook oké.
Sommige soepen voor die momenten dat je echt geen zin tijd hebt om zelf klaar te maken.
Knakworstjes.
Neeneeneeeeeequote:Op maandag 1 mei 2017 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik leg ook weer een nieuwe noodvoorraad aan hoor, erwtensoep in blik en zo.
Nood breekt wet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neeneeneeeeee
Di moet echt versch hoor.
ik vraag waarom nietquote:Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter van niet, en als het niet nodig is, waarom zou je dat dan doen?
Ik heb het ooit zo op school (huishoudkunde) geleerd en zo zit het in mijn systeem.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag waarom niet![]()
ik maak best vaak bv satessuas veel, warm het op, koel het af en warm het de rest vd week ook nog 3x op als het nodig is
kip kerrie ook, hele grote pan gemaakt, portie eruit opgewarmd toch iets te veel, restje weer koelen en later nog een keer
kant en klare soepen sowiesoquote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neeneeneeeeee
Die moet echt versch hoor.
ja oude wieven praat dusquote:Op maandag 1 mei 2017 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ooit zo op school (huishoudkunde) geleerd en zo zit het in mijn systeem.
Als je goed koelt en daarna alleen de portie opwarmt die je gaat eten kan het best.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag waarom niet![]()
ik maak best vaak bv satessuas veel, warm het op, koel het af en warm het de rest vd week ook nog 3x op als het nodig is
kip kerrie ook, hele grote pan gemaakt, portie eruit opgewarmd toch iets te veel, restje weer koelen en later nog een keer
ik ook, maar je kan ook verse soep kopenquote:
Heb ik ook, vaak van dingen die ik krijg in kerstpakket of van anderen en zelf nooit zou kopen. Ik ben door mijn noodvoorraad heenquote:
Dan maar geen erwtensoep. Die kan écht niet uit blik.quote:
De kooklessen vond ik altijd tof, en uiteraard zelf opeten.quote:
Af en toe mijn nier laten schrikken.quote:
Ik denk dat ik voor mezelf maar moet toegeven dat ik dat het laatste kwartier ook al aan het doen ben.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, klaar voor vandaag, nu maar eens even relaxen
Dan maak ik hem liever zelf, die blikken zijn er louter vanwege de houdbaarheid voor in geval van 'nood'.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, maar je kan ook verse soep kopen
![]()
of laten maken
ja en het ligt aan hoe het bewaard isquote:Op maandag 1 mei 2017 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je goed koelt en daarna alleen de portie opwarmt die je gaat eten kan het best.
Heb gisteren ook veel teveel gemaakt en mooi dat er nog twee porties in de koelkast klaar staan voor de komende dagen. Maar met voer wat al een jaar over de datum is zou ik daar weer iets minder enthousiast over zijn.
Bovenop de verwarming toch? En laat dat folietje maar zitten.quote:
Gewoon doen, maakt het leven echt veel makkelijkerderderderquote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mezelf maar moet toegeven dat ik dat het laatste kwartier ook al aan het doen ben.
Ik maak vaak vlees in jus klaar en die gaan in porties de diepvries (-18) in, blijft wel tot over 2 jaar goed, maar wordt toch eerder gegeten.quote:
vooral mijn mond, vind het oprecht niet lekker meer als die gerechten met meer dan 1 gram zout op de 100 gramquote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Af en toe mijn nier laten schrikken.
whehehe het andere uiterste van de dettol generatiequote:Op maandag 1 mei 2017 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bovenop de verwarming toch? En laat dat folietje maar zitten.
2 jaar weet ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak vaak vlees in jus klaar en die gaan in porties de diepvries (-18) in, blijft wel tot over 2 jaar goed, maar wordt toch eerder gegeten.
Zolang blijft het nooit liggen, maar ik zou het wel gewoon eten, leef ook nog steeds.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe het andere uiterste van de dettol generatie
[..]
2 jaar weet ik niet
ja maar ook in de vriezer heb je nog wel met halveringstijd/verval te maken weet niet of het na 2 jaar nog eetbaar isquote:Op maandag 1 mei 2017 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang blijft het nooit liggen, maar ik zou het wel gewoon eten, leef ook nog steeds.
Ik heb vier variaties staan nuquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Puree uit een zakje.
En toch is het handig spul.![]()
Koop ik ook wel eens in de winterquote:Op maandag 1 mei 2017 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan maar geen erwtensoep. Die kan écht niet uit blik.
Jawellllll. Niks erop zetten en je laten verrassen als het aan het ontdooien is.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ook in de vriezer heb je nog wel met halveringstijd/verval te maken weet niet of het na 2 jaar nog eetbaar is
Wordt het radio actief dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ook in de vriezer heb je nog wel met halveringstijd/verval te maken weet niet of het na 2 jaar nog eetbaar is
Noesquote:
Ja, ik heb ook vaak geen idee wat erin zit, altijd een verrassing.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jawellllll. Niks erop zetten en je laten verrassen als het aan het ontdooien is.
?quote:
Inderdaad, daar hebben we recht op.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noes![]()
Jij bent nieuw he. Heb je de vragenlijst al ingevuld?
Ik doe niet aan vragenlijsten invullenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noes![]()
Jij bent nieuw he. Heb je de vragenlijst al ingevuld?
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook vaak geen idee wat erin zit, altijd een verrassing.
Halveringstijd.quote:
Bij mij is het altijd iets bruinigs dat erin zit.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo at ik laatst drie dagen soep. Geen van beide opties bleek een saus te zijn.
dan wordt het toch juist minder radioactiefquote:
Scheer je weg, vlek!quote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vragenlijsten invullen![]()
Ja, begon radio actief dus. Of zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt het toch juist minder radioactief
maar het geldt natuurlijk voor alle stoffen, niet alleen radioactief
We hebben het hier al vaker over gehad he: je onderbroek vries je niet in. Die was je uit. Of gooi je wegquote:Op maandag 1 mei 2017 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd iets bruinigs dat erin zit.
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.quote:
nee maar ik snap, het wordt vaak gebruikt icm radioactief materiaalquote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, begon radio actief dus. Of zo.
Ik lul vaag.
Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfsquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.
Jij ookquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfs
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We hebben het hier al vaker over gehad he: je onderbroek vries je niet in. Die was je uit. Of gooi je weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hangt te drogen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah, de hulptroepen zijn er.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfs
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hangt te drogen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik maak foto's van opmerkelijke dingen die ik tegen kom, dit was er een.quote:
Opmerkelijk is dit tafereel zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak foto's van opmerkelijke dingen die ik tegen kom, dit was er een.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een ochtend vanaf mijn balkon.
Yeps.quote:
uhmquote:
Daar ga ik eens extra van genieten.quote:
ik kijk altijd extra uit nh weekendquote:
Die kleuren ook!! Prachtig!quote:Op maandag 1 mei 2017 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf mijn balkon, de ondergaande zon.
Ik hou van de zon.
Had toen maar een eenvoudige camera, ding is nu kapot en heb alleen nog maar foon cam, die is nog beroerder.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ja. Ik weet het. Maar het voelt toch anders.quote:
ik weet wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet het. Maar het voelt toch anders.
Ik zou willen zeggen dat het is omdat iedereen dan vrij heeft en je sneller iets samen kan doen, maar mijn sociale leven is daar niet actief genoeg voor.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kleuren ook!! Prachtig!![]()
Ik wil ook zon![]()
o.a deze heb ik in januari gemaakt, heel ander tafereel want winter
Sneeuw is ook mooi, alleen zo koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar heb je toch geen last vanquote:
dhl, vanaf 5 euroquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
15 euro om een paar schoenen te verzenden, ik zoek ze wel ergens waar dat goedkoper kan.
Bij die tempel krijg ik dat als enige optie...quote:
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
15 euro om een paar schoenen te verzenden, ik zoek ze wel ergens waar dat goedkoper kan.
Bij Zalando zijn ze weer 12,50 duurder, plus verzendkosten moeten er dan nog bij.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopen
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kochtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Zalando zijn ze weer 12,50 duurder, plus verzendkosten moeten er dan nog bij.
wel meerdere ookquote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopen
Heb al iets anders, dan ben ik voor 75 euro klaar incl verzenden.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kocht
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel meerdere ook
vaak zat nwe schoenen bij de kringie, 3-5 euro
Ah beterquote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al iets anders, dan ben ik voor 75 euro klaar incl verzenden.
nu alleen blote voetjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kocht
Hoest met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
jups, heel veel keuze, laatst oa gloednieuwe leren mexx laarsjes meegepakt, sticker zaten overal nog op, zool, binnenkant.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]En voor vrouwen is het sowieso al makkelijker denk ik , zoveel keuze
Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar zoek een bepaald model, had alleen niet goed gekeken, was verkeerde, ik wil leer ipv canvas.quote:
stukkie gereden, daarna zou zoonlief tafeltennis toernooi spelen maar geen tegenstandersquote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoest met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Ja? Ik heb daar wel eens laarzen gekocht, meerdere zelfs en heel goedkoopquote:
Nou en ik niet, en dat ben ik ook niet van plan daar.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja? Ik heb daar wel eens laarzen gekocht, meerdere zelfs en heel goedkoop
Vrouwen over het algemeen nietquote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, heel veel keuze, laatst oa gloednieuwe leren mexx laarsjes meegepakt, sticker zaten overal nog op, zool, binnenkant.
mannen dragen hun kleding gewoon tot dat het op is, vrouwen ja
enkellaarsjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat ook niet![]()
Laarzen, gympen zoiets
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukkie gereden, daarna zou zoonlief tafeltennis toernooi spelen maar geen tegenstanders
Dat kanquote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou en ik niet, en dat ben ik ook niet van plan daar.
jij wel gok ik zoquote:
Kun je die bij zalando krijgen? Dan ben ik toch omquote:
mannen ookquote:
Nee ik loop ze ook niet af, heb aardig wat schoenen en de meesten heb ik nog nooit aangehadquote:
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.quote:
Het moet je staan , mij staat het nietquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
Ik ben van de anti enkellaarsjes club
Ik vind ze leuk, ligt er wel aan welke.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet je staan , mij staat het niet
alle mensen zijn raarquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjesquote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet je staan , mij staat het niet
Nee, daar heb ik het over.quote:
ik ben nu langzaam mijn verzameling ah oplopenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik loop ze ook niet af, heb aardig wat schoenen en de meesten heb ik nog nooit aangehadIk heb mijn favo's
Daar hou ik juist niet van.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjes
Gelukkig wel ja, anders was er ook geen bal aanquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.
Ja ik heb er ook niks mee, maar bij anderen kan het leuk staan, bij mij staat het vreselijkquote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjes
Hoeveel paar heb je inmiddels?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben nu langzaam mijn verzameling ah oplopen![]()
ik spaarde een bepaald type nikes, mja sinds 2,5 met "pensioen" dus ik breek dat spaarpotje aan
uhm nog maar 21quote:
Sneakers vind ik ook tof, ik draag Allstars en Gapstar maar de laatste zijn bijna stuk door onbenulligheidquote:
'Nog maar'quote:
ja een jaar of 10 geleden ad ik denk ik 40 paar, 1 model ook echtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Nog maar'lol
Zoveel paar schoenen heb ik niet eens, heb er een hele zooi weggedaan waar ik uiteraard weer spijt van heb
Wow !! En helemaal omdat je alles van 1 model hebt, Ik vind het wel grappig dat je die verzameltquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een jaar of 10 geleden ad ik denk ik 40 paar, 1 model ook echt![]()
wel heel diverse uitvoeringen en kleuren natuurlijk maar ja 1 model
Zitten jullie in een huisje, hotel oid?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Internet is heerlijk snel en stabiel hier... NOT
ik vond het meer obsessief :"Pquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow !! En helemaal omdat je alles van 1 model hebt, Ik vind het wel grappig dat je die verzamelt
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die bij zalando krijgen? Dan ben ik toch om
Bamischijf op maat vandaag besteld morgen in huis.quote:
Ga eens snel vakantie vieren danquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Internet is heerlijk snel en stabiel hier... NOT
Ja dat is het misschien ook welquote:
appartement achtig met all inclusive. Atlantis Fuerteventura Resort heet het.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zitten jullie in een huisje, hotel oid?
Lekker!! Behalve de internet verbinding dusquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
appartement achtig met all inclusive. Atlantis Fuerteventura Resort heet het.
Dan laat losss die internetverbindingquote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niets percee hoeven is voor mij vakantie
ja had.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is het misschien ook wel![]()
Maar je hebt er blijkbaar plezier in om ze te verzamelen,toch?
Ik ben ook een verzamelaar, van van alles
Zit wat inquote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja had.
ik heb ook die neiging maar sinds een paar jaar kies ik toch voor key items, ipv een hele serie van iets![]()
zo zonde anders
ik weet van sommige niet eens meer hoe ze er uit zien, staan al jaren in zo'n shurgaurd lockerquote:Op maandag 1 mei 2017 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Ben wel benieuwd naar je verzameling
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet van sommige niet eens meer hoe ze er uit zien, staan al jaren in zo'n shurgaurd locker
ja kloptquote:Op maandag 1 mei 2017 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]lol!!
Maar het verzamelen op zich is al leuk om te doen
Tof!! Daar hou ik ook van, maar dat wist je alquote:Op maandag 1 mei 2017 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt
met 1 verzameling, schedelst en skeltten, ga ik nog wel even door, maar dat wordt ook mooi tentoon gesteld straks![]()
nu is de woonkamer een bonte verzameling vezamelingen
hmhm dat wist ik, nu staat overal wat en is het vooral druk, is ook zonde zo zie je sommige dinmen helemaal niet goedquote:Op maandag 1 mei 2017 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Daar hou ik ook van, maar dat wist je al
Ik heb zoveel verzamel dingen dat ik soms ook niet meer weet waar ik het ook alweer had weggestoptquote:Op maandag 1 mei 2017 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm dat wist ik, nu staat overal wat en is het vooral druk, is ook zonde zo zie je sommige dinmen helemaal niet goed
ben nu ook ah opruimen ivm verhuizen, ik ga uitdunnen en delen, zonde qals het hier stif vangt en een ander heeft er wat aanquote:Op maandag 1 mei 2017 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zoveel verzamel dingen dat ik soms ook niet meer weet waar ik het ook alweer had weggestopt![]()
Ben nog eea kwijt
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben nu ook ah opruimen ivm verhuizen, ik ga uitdunnen en delen, zonde qals het hier stif vangt en een ander heeft er wat aan
afgelopen vrijdag wat dozen verhuist voor mijn ouders, geen idee maar geloof dat die man 100 model treinen heeft maar geen baan die uitgestald staat, en zo nog wat dingen die hij spaart, ik vind dat echt suund mja, het oude spul blijft wel bewaard zoquote:Op maandag 1 mei 2017 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik ben ook al een tijdje aan het ruimen om te ordenen en uit te sorteren en weg te doen ,maar ik heb zoveel
Ah fijn, jij hebt ook een vader die gek is op treintjes.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag wat dozen verhuist voor mijn ouders, geen idee maar geloof dat die man 100 model treinen heeft maar geen baan die uitgestald staat, en zo nog wat dingen die hij spaart, ik vind dat echt suund mja, het oude spul blijft wel bewaard zo
Ik hd een oom die ook modeltreintjes had, alles in dozen, was al jaren met een baan bezig, en bleef maar treintjes en dingetjes kopenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag wat dozen verhuist voor mijn ouders, geen idee maar geloof dat die man 100 model treinen heeft maar geen baan die uitgestald staat, en zo nog wat dingen die hij spaart, ik vind dat echt suund mja, het oude spul blijft wel bewaard zo
Ik snap dat dus echt niet. Ja oké, misschien heb je geen plek voor een baan. Maar er zijn zat mensen die dan gewoon aan de muur een paar ondiepe plankjes met een meter rails schroeven om je treintjes op ten toon te stellen.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee op verzamelenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah fijn, jij hebt ook een vader die gek is op treintjes.
hij had op een moment 10 racebanen, je weet wel die kleine electrische autootjes, geloof dat ik daarstraks nog 2 in mijn schuur tegenkwam zelfsquote:Op maandag 1 mei 2017 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ja oké, misschien heb je geen plek voor een baan. Maar er zijn zat mensen die dan gewoon aan de muur een paar ondiepe plankjes met een meter rails schroeven om je treintjes op ten toon te stellen.
treinen, klokken, beeldjes, etc, etc, etcquote:
Er is een dunne grens tussen enthousiaste verzamelaar en hordeur.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij had op een moment 10 racebanen, je weet wel die kleine electrische autootjes, geloof dat ik daarstraks nog 2 in mijn schuur tegenkwam zelfs
ja dat, snap ook niet waarom het mee moest met verhuizen, doe gewoon een keer wegquote:Op maandag 1 mei 2017 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een dunne grens tussen enthousiaste verzamelaar en hordeur.
Jij bent vast ook bij DaMart thuis geweestquote:Op maandag 1 mei 2017 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ja oké, misschien heb je geen plek voor een baan. Maar er zijn zat mensen die dan gewoon aan de muur een paar ondiepe plankjes met een meter rails schroeven om je treintjes op ten toon te stellen.
Ja, maar ik heb zijn modelbaan alleen door het buitenraam gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent vast ook bij DaMart thuis geweest
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zijn modelbaan alleen door het buitenraam gezien.
zijn rails?quote:
Ik hoor het alweer klapperen op facebook van alle Ria's die zeggen dat wetenschap onwaar is en meteen aan het homeopathisch verdunnen slaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
waarom doe ze nu juist zulke zaken vervalsen, zo kweek je alleen maar meer onbegrip voor goed onderzoeken![]()
http://gizmodo.com/widely(...)-have-1794800598?utm
aan de schandpaal met zulk volk.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
waarom doe ze nu juist zulke zaken vervalsen, zo kweek je alleen maar meer onbegrip voor goed onderzoeken![]()
http://gizmodo.com/widely(...)-have-1794800598?utm
heel vaagjesquote:Op maandag 1 mei 2017 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
Herinneren jullie je nog die Japanse die fraudeerde met stamcelonderzoek en toen nog een tijdje wanhopig probeerde en faalde haar eigen resultaten te herhalen?
ja staat me iets van bij jaquote:Op maandag 1 mei 2017 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
Herinneren jullie je nog die Japanse die fraudeerde met stamcelonderzoek en toen nog een tijdje wanhopig probeerde en faalde haar eigen resultaten te herhalen?
grrrquote:
Is lekker en de tandarts heeft daarna ook weer iets te doen.quote:
Ik zou jaloers zijn als ik niet zat uit te buiken van een halve pint B&Jquote:
Hmm koekjesdeeg?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou jaloers zijn als ik niet zat uit te buiken van een halve pint B&J
Neequote:
goed plan moet toch ff langs de shop lopenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan moet toch ff langs de shop lopen
Klinkt als een bijzondere combi.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neekoffie, karamel, marshmallow en chocolade. en toch niet té zoet
ja, even lezen!quote:Op maandag 1 mei 2017 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
R&P / Vriend houdt iets achter
Jij volgde dit topic toch ook? Ze is weer terug
Houd komend weekend vrijquote:
Lucifer afsteken, ruik je er niks meer van.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Dn Sjef heeft even flink liggen/zitten/staan ruften![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik proef geen enthousiasmequote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Dn Sjef heeft even flink liggen/zitten/staan ruften![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had drama's verwacht, deceptiequote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Houd komend weekend vrij![]()
Manmanman wat een issues en grote plank voor de kop.
Zal ik doen. Ik heb trouwens nog een geurkaas staanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lucifer afsteken, ruik je er niks meer van.
geurkaasquote:Op maandag 1 mei 2017 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik heb trouwens nog een geurkaas staan![]()
ook daarvan snap ik de hype nietquote:
Hij doet stiekem terwijl zij zich aan de regels houdt.quote:
misschien is het naar rato voor honden, of hoe je dat noemtquote:
De regelsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij doet stiekem terwijl zij zich aan de regels houdt.
Oh My Black?quote:
Vanille ijs met stukjes koekjesdeeg is gewoon de hemel in je mond.quote:
Ja, nee, dit is een heads up, sowwy.quote:
een hype houdt in dat het tijdelijk is, cookie is gewoon ingeburgerdquote:
Mwah.... liever licht gezouten pistacheijsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanille ijs met stukjes koekjesdeeg is gewoon de hemel in je mond.
Brrr.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah.... liever licht gezouten pistacheijs
Kaars aansteken kan maskeren, maar niet verdrijven. Het zwavel in een luciferkopje doet dat wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik heb trouwens nog een geurkaas staan![]()
ja ok, nou ja, niet mijn favo dingquote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hype houdt in dat het tijdelijk is, cookie is gewoon ingeburgerd
Ken je de Pistache variant van Almhof??quote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah.... liever licht gezouten pistacheijs
Is wel oké, maar het is raar. Koekjes en ijs horen niet op die manier getrouwd te zijn.quote:
Oh My Buddhaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh My Black?
Wat was er trouwens met je trainer van de week?
Ja!quote:
Jawel!quote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is wel oké, maar het is raar. Koekjes en ijs horen niet op die manier getrouwd te zijn.
en dat dan voor ontbijtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is wel oké, maar het is raar. Koekjes en ijs horen niet op die manier getrouwd te zijn.
net zoals karamel zeezout en sushi, was wel even een hype maar gewoon goed ingeburgerd omdat lekkerquote:
als in reanimatie of denk ik nou te ver door?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh My Buddha
Die voelde zich niet goed en was wat bleek blijkbaar. En stond te trillen.
Blijkbaar zijn sommige dingen in de sportschool toch wat te heftig (en ja, ik was blij dat ik er nog niet was).
Zal ik je wat opstu... oh, wachtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Weleens in Duitsland op, lekker! Al zit er te weinig nootjes in maar ok. Ook die met maanzaad is lekker
Hier natuurlijk nergens te koop verdorie
ja die dig ik wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals karamel zeezout en sushi, was wel even een hype maar gewoon goed ingeburgerd omdat lekker
Ik heb die pistache variant toch gewoon hier bij de JUmbo zien liggen, of bedoel je dat de Maanzaad hier niet te koop is??quote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Weleens in Duitsland op, lekker! Al zit er te weinig nootjes in maar ok. Ook die met maanzaad is lekker
Hier natuurlijk nergens te koop verdorie
Die jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
als in reanimatie of denk ik nou te ver door?
Maar jij woont ook zo goed als in Duitsland hequote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die pistache variant toch gewoon hier bij de JUmbo zien liggen, of bedoel je dat de Maanzaad hier niet te koop is??
alles kan voor ontbijt vind ik, al ben ik meer van de warme hartige dingen dan, maar Joosie en Cat vonden dat hoogst ongebruikelijk niet kunnenquote:
Ik heb nu karamel zeezout en koffie chocolade in huis.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals karamel zeezout en sushi, was wel even een hype maar gewoon goed ingeburgerd omdat lekker
beide nog nooit egzien hiero, maar durpquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die pistache variant toch gewoon hier bij de JUmbo zien liggen, of bedoel je dat de Maanzaad hier niet te koop is??
Valt mee. De Belgische grens is veel dichter bijquote:Op maandag 1 mei 2017 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij woont ook zo goed als in Duitsland he
meh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |