Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.quote:
nee maar ik snap, het wordt vaak gebruikt icm radioactief materiaalquote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, begon radio actief dus. Of zo.
Ik lul vaag.
Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfsquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.
Jij ookquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfs
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We hebben het hier al vaker over gehad he: je onderbroek vries je niet in. Die was je uit. Of gooi je weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hangt te drogen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah, de hulptroepen zijn er.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfs
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hangt te drogen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik maak foto's van opmerkelijke dingen die ik tegen kom, dit was er een.quote:
Opmerkelijk is dit tafereel zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak foto's van opmerkelijke dingen die ik tegen kom, dit was er een.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een ochtend vanaf mijn balkon.
Yeps.quote:
uhmquote:
Daar ga ik eens extra van genieten.quote:
ik kijk altijd extra uit nh weekendquote:
Die kleuren ook!! Prachtig!quote:Op maandag 1 mei 2017 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf mijn balkon, de ondergaande zon.
Ik hou van de zon.
Had toen maar een eenvoudige camera, ding is nu kapot en heb alleen nog maar foon cam, die is nog beroerder.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |