Ik maak vaak vlees in jus klaar en die gaan in porties de diepvries (-18) in, blijft wel tot over 2 jaar goed, maar wordt toch eerder gegeten.quote:
vooral mijn mond, vind het oprecht niet lekker meer als die gerechten met meer dan 1 gram zout op de 100 gramquote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Af en toe mijn nier laten schrikken.
whehehe het andere uiterste van de dettol generatiequote:Op maandag 1 mei 2017 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bovenop de verwarming toch? En laat dat folietje maar zitten.
2 jaar weet ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak vaak vlees in jus klaar en die gaan in porties de diepvries (-18) in, blijft wel tot over 2 jaar goed, maar wordt toch eerder gegeten.
Zolang blijft het nooit liggen, maar ik zou het wel gewoon eten, leef ook nog steeds.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe het andere uiterste van de dettol generatie
[..]
2 jaar weet ik niet
ja maar ook in de vriezer heb je nog wel met halveringstijd/verval te maken weet niet of het na 2 jaar nog eetbaar isquote:Op maandag 1 mei 2017 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang blijft het nooit liggen, maar ik zou het wel gewoon eten, leef ook nog steeds.
Ik heb vier variaties staan nuquote:Op maandag 1 mei 2017 16:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Puree uit een zakje.
En toch is het handig spul.![]()
Koop ik ook wel eens in de winterquote:Op maandag 1 mei 2017 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan maar geen erwtensoep. Die kan écht niet uit blik.
Jawellllll. Niks erop zetten en je laten verrassen als het aan het ontdooien is.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ook in de vriezer heb je nog wel met halveringstijd/verval te maken weet niet of het na 2 jaar nog eetbaar is
Wordt het radio actief dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ook in de vriezer heb je nog wel met halveringstijd/verval te maken weet niet of het na 2 jaar nog eetbaar is
Noesquote:
Ja, ik heb ook vaak geen idee wat erin zit, altijd een verrassing.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jawellllll. Niks erop zetten en je laten verrassen als het aan het ontdooien is.
?quote:
Inderdaad, daar hebben we recht op.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noes![]()
Jij bent nieuw he. Heb je de vragenlijst al ingevuld?
Ik doe niet aan vragenlijsten invullenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noes![]()
Jij bent nieuw he. Heb je de vragenlijst al ingevuld?
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook vaak geen idee wat erin zit, altijd een verrassing.
Halveringstijd.quote:
Bij mij is het altijd iets bruinigs dat erin zit.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo at ik laatst drie dagen soep. Geen van beide opties bleek een saus te zijn.
dan wordt het toch juist minder radioactiefquote:
Scheer je weg, vlek!quote:Op maandag 1 mei 2017 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vragenlijsten invullen![]()
Ja, begon radio actief dus. Of zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan wordt het toch juist minder radioactief
maar het geldt natuurlijk voor alle stoffen, niet alleen radioactief
We hebben het hier al vaker over gehad he: je onderbroek vries je niet in. Die was je uit. Of gooi je wegquote:Op maandag 1 mei 2017 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd iets bruinigs dat erin zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |