Die toeter wekte me vandaag.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
BAM!![]()
Hoef je vandaag ten minste niet naar de supermarkt. Ik ging wel. In het grensgebied.![]()
Toen snapte ik waarom de toeter om 12 uur afging. DE DUITSERS KWAMEN ERAAN 11!1!11!1!!EINZ!!1EINZ11!1
Erwtjes en worteltjes uit blikquote:
ik leg ook weer een nieuwe noodvoorraad aan hoor, erwtensoep in blik en zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Vandaag is een goede dag.
Voor op broodjes met mayo en ketchup.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Erwtjes en worteltjes uit blik![]()
![]()
Mais is ook oké.
Sommige soepen voor die momenten dat je echt geen zin tijd hebt om zelf klaar te maken.
Knakworstjes.
Neeneeneeeeeequote:Op maandag 1 mei 2017 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik leg ook weer een nieuwe noodvoorraad aan hoor, erwtensoep in blik en zo.
Nood breekt wet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neeneeneeeeee
Di moet echt versch hoor.
ik vraag waarom nietquote:Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter van niet, en als het niet nodig is, waarom zou je dat dan doen?
Ik heb het ooit zo op school (huishoudkunde) geleerd en zo zit het in mijn systeem.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag waarom niet![]()
ik maak best vaak bv satessuas veel, warm het op, koel het af en warm het de rest vd week ook nog 3x op als het nodig is
kip kerrie ook, hele grote pan gemaakt, portie eruit opgewarmd toch iets te veel, restje weer koelen en later nog een keer
kant en klare soepen sowiesoquote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neeneeneeeeee
Die moet echt versch hoor.
ja oude wieven praat dusquote:Op maandag 1 mei 2017 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ooit zo op school (huishoudkunde) geleerd en zo zit het in mijn systeem.
Als je goed koelt en daarna alleen de portie opwarmt die je gaat eten kan het best.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag waarom niet![]()
ik maak best vaak bv satessuas veel, warm het op, koel het af en warm het de rest vd week ook nog 3x op als het nodig is
kip kerrie ook, hele grote pan gemaakt, portie eruit opgewarmd toch iets te veel, restje weer koelen en later nog een keer
ik ook, maar je kan ook verse soep kopenquote:
Heb ik ook, vaak van dingen die ik krijg in kerstpakket of van anderen en zelf nooit zou kopen. Ik ben door mijn noodvoorraad heenquote:
Dan maar geen erwtensoep. Die kan écht niet uit blik.quote:
De kooklessen vond ik altijd tof, en uiteraard zelf opeten.quote:
Af en toe mijn nier laten schrikken.quote:
Ik denk dat ik voor mezelf maar moet toegeven dat ik dat het laatste kwartier ook al aan het doen ben.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, klaar voor vandaag, nu maar eens even relaxen
Dan maak ik hem liever zelf, die blikken zijn er louter vanwege de houdbaarheid voor in geval van 'nood'.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, maar je kan ook verse soep kopen
![]()
of laten maken
ja en het ligt aan hoe het bewaard isquote:Op maandag 1 mei 2017 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je goed koelt en daarna alleen de portie opwarmt die je gaat eten kan het best.
Heb gisteren ook veel teveel gemaakt en mooi dat er nog twee porties in de koelkast klaar staan voor de komende dagen. Maar met voer wat al een jaar over de datum is zou ik daar weer iets minder enthousiast over zijn.
Bovenop de verwarming toch? En laat dat folietje maar zitten.quote:
Gewoon doen, maakt het leven echt veel makkelijkerderderderquote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor mezelf maar moet toegeven dat ik dat het laatste kwartier ook al aan het doen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |