quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog een halve portie hachee voor bij de frites.
Oh van wat je vannacht nog vond?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog een halve portie hachee voor bij de frites.
Schimmel?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wilde eend met gebakken aardappeltjes en iets groens
morgen weer een dagquote:Op maandag 1 mei 2017 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klaar met het werk wat ik vandaag wilde doen
Nu moet het werk nog wat ook af moest maar wat ik niet wil doen
Yeps, en het was echt een vondst, stond ergens helemaal achter in de kast.quote:
een tankquote:
lol!!quote:Op maandag 1 mei 2017 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, en het was echt een vondst, stond ergens helemaal achter in de kast.
Uhuh. Normaal vrije dag maar Truus hier leek het vorige week een goed idee om extra uren in een werkweek te laten douwen. Nu ben ik er niet meer zo zeker van / luiquote:
Crunchyquote:
klinkt als een goed plan, lees je al een tijd over en dingen, beter idd een plan trekken dan aanmodderenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh. Normaal vrije dag maar Truus hier leek het vorige week een goed idee om extra uren in een werkweek te laten douwen. Nu ben ik er niet meer zo zeker van / lui
Gelukkig is dit volgens mij zowat de enige week waarop ik echt extra uren kantoorwerk moet klokken. In de andere weken is de optelsom werkdagen+trainingen+overleggen = voldoende extra uren.
Ah well. Morgen me dan maar eens vol op mijn nieuwe werkplek storten en daar wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten.
goed vh ijzerquote:Op maandag 1 mei 2017 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh. Normaal vrije dag maar Truus hier leek het vorige week een goed idee om extra uren in een werkweek te laten douwen. Nu ben ik er niet meer zo zeker van / lui
Gelukkig is dit volgens mij zowat de enige week waarop ik echt extra uren kantoorwerk moet klokken. In de andere weken is de optelsom werkdagen+trainingen+overleggen = voldoende extra uren.
Ah well. Morgen me dan maar eens vol op mijn nieuwe werkplek storten en daar wat dingen voor mezelf op een rijtje gaan zetten.
Het was ook over datum, maar ik vond het nog wel kunnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!!Misschien moet ik vanavond een keer wat anders maken, maar koken is niet meer zo mijn ding, vroeger wel
Tis net pudding. gesloten verpakking met UHT 2 weken geleden kan nog prima. Alleen geen week doen over het opeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook over datum, maar ik vond het nog wel kunnen.
Als iets nog dicht zit is het vaak nog heel lang houdbaar, zeker met potten en blikkenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook over datum, maar ik vond het nog wel kunnen.
Het was sept 2016, maar in een afgesloten glazen pot is dat nog goed, dat zie en ruik je ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tis net pudding. gesloten verpakking met UHT 2 weken geleden kan nog prima. Alleen geen week doen over het opeten.
en icm uht, ultra hoge temperatuur sterilatsie helemaalquote:Op maandag 1 mei 2017 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iets nog dicht zit is het vaak nog heel lang houdbaar, zeker met potten en blikken
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en icm uht, ultra hoge temperatuur sterilatsie helemaal
heozo dat niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was sept 2016, maar in een afgesloten glazen pot is dat nog goed, dat zie en ruik je ook.
Je proeft het ook hoor.
Inderdaad geen week bewaren na openen en niet 2 keer opwarmen, heb gisteren een deel uit de pot gehaald en vandaag dus de andere helft.
Is dat ook weer op.
vlees uit blik, menquote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had ook nog een blik Zweedse gehaktballetjes op randje datum gevonden, die gaan er deze week ook aan.
BAM!quote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was sept 2016, maar in een afgesloten glazen pot is dat nog goed, dat zie en ruik je ook.
Je proeft het ook hoor.
Inderdaad geen week bewaren na openen en niet 2 keer opwarmen, heb gisteren een deel uit de pot gehaald en vandaag dus de andere helft.
Is dat ook weer op.
Beter van niet, en als het niet nodig is, waarom zou je dat dan doen?quote:
Zie mijn vorige post. Vandaag is een goede dag.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had ook nog een blik Zweedse gehaktballetjes op randje datum gevonden, die gaan er deze week ook aan.
Dat spul staat er altijd als zijnde noodvoorraad, maar uiteindelijk moet het ook een keertje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |