ja, even lezen!quote:Op maandag 1 mei 2017 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
R&P / Vriend houdt iets achter
Jij volgde dit topic toch ook? Ze is weer terug
Houd komend weekend vrijquote:
Lucifer afsteken, ruik je er niks meer van.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Dn Sjef heeft even flink liggen/zitten/staan ruften![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik proef geen enthousiasmequote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Dn Sjef heeft even flink liggen/zitten/staan ruften![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had drama's verwacht, deceptiequote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Houd komend weekend vrij![]()
Manmanman wat een issues en grote plank voor de kop.
Zal ik doen. Ik heb trouwens nog een geurkaas staanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lucifer afsteken, ruik je er niks meer van.
geurkaasquote:Op maandag 1 mei 2017 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik heb trouwens nog een geurkaas staan![]()
ook daarvan snap ik de hype nietquote:
Hij doet stiekem terwijl zij zich aan de regels houdt.quote:
misschien is het naar rato voor honden, of hoe je dat noemtquote:
De regelsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij doet stiekem terwijl zij zich aan de regels houdt.
Oh My Black?quote:
Vanille ijs met stukjes koekjesdeeg is gewoon de hemel in je mond.quote:
Ja, nee, dit is een heads up, sowwy.quote:
een hype houdt in dat het tijdelijk is, cookie is gewoon ingeburgerdquote:
Mwah.... liever licht gezouten pistacheijsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanille ijs met stukjes koekjesdeeg is gewoon de hemel in je mond.
Brrr.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah.... liever licht gezouten pistacheijs
Kaars aansteken kan maskeren, maar niet verdrijven. Het zwavel in een luciferkopje doet dat wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik heb trouwens nog een geurkaas staan![]()
ja ok, nou ja, niet mijn favo dingquote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hype houdt in dat het tijdelijk is, cookie is gewoon ingeburgerd
Ken je de Pistache variant van Almhof??quote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah.... liever licht gezouten pistacheijs
Is wel oké, maar het is raar. Koekjes en ijs horen niet op die manier getrouwd te zijn.quote:
Oh My Buddhaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh My Black?
Wat was er trouwens met je trainer van de week?
Ja!quote:
Jawel!quote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is wel oké, maar het is raar. Koekjes en ijs horen niet op die manier getrouwd te zijn.
en dat dan voor ontbijtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is wel oké, maar het is raar. Koekjes en ijs horen niet op die manier getrouwd te zijn.
net zoals karamel zeezout en sushi, was wel even een hype maar gewoon goed ingeburgerd omdat lekkerquote:
als in reanimatie of denk ik nou te ver door?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh My Buddha
Die voelde zich niet goed en was wat bleek blijkbaar. En stond te trillen.
Blijkbaar zijn sommige dingen in de sportschool toch wat te heftig (en ja, ik was blij dat ik er nog niet was).
Zal ik je wat opstu... oh, wachtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Weleens in Duitsland op, lekker! Al zit er te weinig nootjes in maar ok. Ook die met maanzaad is lekker
Hier natuurlijk nergens te koop verdorie
ja die dig ik wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals karamel zeezout en sushi, was wel even een hype maar gewoon goed ingeburgerd omdat lekker
Ik heb die pistache variant toch gewoon hier bij de JUmbo zien liggen, of bedoel je dat de Maanzaad hier niet te koop is??quote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Weleens in Duitsland op, lekker! Al zit er te weinig nootjes in maar ok. Ook die met maanzaad is lekker
Hier natuurlijk nergens te koop verdorie
Die jaquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
als in reanimatie of denk ik nou te ver door?
Maar jij woont ook zo goed als in Duitsland hequote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die pistache variant toch gewoon hier bij de JUmbo zien liggen, of bedoel je dat de Maanzaad hier niet te koop is??
alles kan voor ontbijt vind ik, al ben ik meer van de warme hartige dingen dan, maar Joosie en Cat vonden dat hoogst ongebruikelijk niet kunnenquote:
Ik heb nu karamel zeezout en koffie chocolade in huis.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
net zoals karamel zeezout en sushi, was wel even een hype maar gewoon goed ingeburgerd omdat lekker
beide nog nooit egzien hiero, maar durpquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die pistache variant toch gewoon hier bij de JUmbo zien liggen, of bedoel je dat de Maanzaad hier niet te koop is??
Valt mee. De Belgische grens is veel dichter bijquote:Op maandag 1 mei 2017 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij woont ook zo goed als in Duitsland he
meh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |