ja had.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is het misschien ook wel![]()
Maar je hebt er blijkbaar plezier in om ze te verzamelen,toch?
Ik ben ook een verzamelaar, van van alles
Zit wat inquote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja had.
ik heb ook die neiging maar sinds een paar jaar kies ik toch voor key items, ipv een hele serie van iets![]()
zo zonde anders
ik weet van sommige niet eens meer hoe ze er uit zien, staan al jaren in zo'n shurgaurd lockerquote:Op maandag 1 mei 2017 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Ben wel benieuwd naar je verzameling
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet van sommige niet eens meer hoe ze er uit zien, staan al jaren in zo'n shurgaurd locker
ja kloptquote:Op maandag 1 mei 2017 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]lol!!
Maar het verzamelen op zich is al leuk om te doen
Tof!! Daar hou ik ook van, maar dat wist je alquote:Op maandag 1 mei 2017 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt
met 1 verzameling, schedelst en skeltten, ga ik nog wel even door, maar dat wordt ook mooi tentoon gesteld straks![]()
nu is de woonkamer een bonte verzameling vezamelingen
hmhm dat wist ik, nu staat overal wat en is het vooral druk, is ook zonde zo zie je sommige dinmen helemaal niet goedquote:Op maandag 1 mei 2017 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Daar hou ik ook van, maar dat wist je al
Ik heb zoveel verzamel dingen dat ik soms ook niet meer weet waar ik het ook alweer had weggestoptquote:Op maandag 1 mei 2017 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm dat wist ik, nu staat overal wat en is het vooral druk, is ook zonde zo zie je sommige dinmen helemaal niet goed
ben nu ook ah opruimen ivm verhuizen, ik ga uitdunnen en delen, zonde qals het hier stif vangt en een ander heeft er wat aanquote:Op maandag 1 mei 2017 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb zoveel verzamel dingen dat ik soms ook niet meer weet waar ik het ook alweer had weggestopt![]()
Ben nog eea kwijt
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben nu ook ah opruimen ivm verhuizen, ik ga uitdunnen en delen, zonde qals het hier stif vangt en een ander heeft er wat aan
afgelopen vrijdag wat dozen verhuist voor mijn ouders, geen idee maar geloof dat die man 100 model treinen heeft maar geen baan die uitgestald staat, en zo nog wat dingen die hij spaart, ik vind dat echt suund mja, het oude spul blijft wel bewaard zoquote:Op maandag 1 mei 2017 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik ben ook al een tijdje aan het ruimen om te ordenen en uit te sorteren en weg te doen ,maar ik heb zoveel
Ah fijn, jij hebt ook een vader die gek is op treintjes.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag wat dozen verhuist voor mijn ouders, geen idee maar geloof dat die man 100 model treinen heeft maar geen baan die uitgestald staat, en zo nog wat dingen die hij spaart, ik vind dat echt suund mja, het oude spul blijft wel bewaard zo
Ik hd een oom die ook modeltreintjes had, alles in dozen, was al jaren met een baan bezig, en bleef maar treintjes en dingetjes kopenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag wat dozen verhuist voor mijn ouders, geen idee maar geloof dat die man 100 model treinen heeft maar geen baan die uitgestald staat, en zo nog wat dingen die hij spaart, ik vind dat echt suund mja, het oude spul blijft wel bewaard zo
Ik snap dat dus echt niet. Ja oké, misschien heb je geen plek voor een baan. Maar er zijn zat mensen die dan gewoon aan de muur een paar ondiepe plankjes met een meter rails schroeven om je treintjes op ten toon te stellen.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee op verzamelenquote:Op maandag 1 mei 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah fijn, jij hebt ook een vader die gek is op treintjes.
hij had op een moment 10 racebanen, je weet wel die kleine electrische autootjes, geloof dat ik daarstraks nog 2 in mijn schuur tegenkwam zelfsquote:Op maandag 1 mei 2017 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ja oké, misschien heb je geen plek voor een baan. Maar er zijn zat mensen die dan gewoon aan de muur een paar ondiepe plankjes met een meter rails schroeven om je treintjes op ten toon te stellen.
treinen, klokken, beeldjes, etc, etc, etcquote:
Er is een dunne grens tussen enthousiaste verzamelaar en hordeur.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij had op een moment 10 racebanen, je weet wel die kleine electrische autootjes, geloof dat ik daarstraks nog 2 in mijn schuur tegenkwam zelfs
ja dat, snap ook niet waarom het mee moest met verhuizen, doe gewoon een keer wegquote:Op maandag 1 mei 2017 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een dunne grens tussen enthousiaste verzamelaar en hordeur.
Jij bent vast ook bij DaMart thuis geweestquote:Op maandag 1 mei 2017 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet. Ja oké, misschien heb je geen plek voor een baan. Maar er zijn zat mensen die dan gewoon aan de muur een paar ondiepe plankjes met een meter rails schroeven om je treintjes op ten toon te stellen.
Ja, maar ik heb zijn modelbaan alleen door het buitenraam gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent vast ook bij DaMart thuis geweest
quote:Op maandag 1 mei 2017 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zijn modelbaan alleen door het buitenraam gezien.
zijn rails?quote:
Ik hoor het alweer klapperen op facebook van alle Ria's die zeggen dat wetenschap onwaar is en meteen aan het homeopathisch verdunnen slaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
waarom doe ze nu juist zulke zaken vervalsen, zo kweek je alleen maar meer onbegrip voor goed onderzoeken![]()
http://gizmodo.com/widely(...)-have-1794800598?utm
aan de schandpaal met zulk volk.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:41 schreef PeZu het volgende:
waarom doe ze nu juist zulke zaken vervalsen, zo kweek je alleen maar meer onbegrip voor goed onderzoeken![]()
http://gizmodo.com/widely(...)-have-1794800598?utm
heel vaagjesquote:Op maandag 1 mei 2017 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
Herinneren jullie je nog die Japanse die fraudeerde met stamcelonderzoek en toen nog een tijdje wanhopig probeerde en faalde haar eigen resultaten te herhalen?
ja staat me iets van bij jaquote:Op maandag 1 mei 2017 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
Herinneren jullie je nog die Japanse die fraudeerde met stamcelonderzoek en toen nog een tijdje wanhopig probeerde en faalde haar eigen resultaten te herhalen?
grrrquote:
Is lekker en de tandarts heeft daarna ook weer iets te doen.quote:
Ik zou jaloers zijn als ik niet zat uit te buiken van een halve pint B&Jquote:
Hmm koekjesdeeg?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou jaloers zijn als ik niet zat uit te buiken van een halve pint B&J
Neequote:
goed plan moet toch ff langs de shop lopenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan moet toch ff langs de shop lopen
Klinkt als een bijzondere combi.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Neekoffie, karamel, marshmallow en chocolade. en toch niet té zoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |