alle mensen zijn raarquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjesquote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet je staan , mij staat het niet
Nee, daar heb ik het over.quote:
ik ben nu langzaam mijn verzameling ah oplopenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik loop ze ook niet af, heb aardig wat schoenen en de meesten heb ik nog nooit aangehadIk heb mijn favo's
Daar hou ik juist niet van.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjes
Gelukkig wel ja, anders was er ook geen bal aanquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.
Ja ik heb er ook niks mee, maar bij anderen kan het leuk staan, bij mij staat het vreselijkquote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjes
Hoeveel paar heb je inmiddels?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben nu langzaam mijn verzameling ah oplopen![]()
ik spaarde een bepaald type nikes, mja sinds 2,5 met "pensioen" dus ik breek dat spaarpotje aan
uhm nog maar 21quote:
Sneakers vind ik ook tof, ik draag Allstars en Gapstar maar de laatste zijn bijna stuk door onbenulligheidquote:
'Nog maar'quote:
ja een jaar of 10 geleden ad ik denk ik 40 paar, 1 model ook echtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Nog maar'lol
Zoveel paar schoenen heb ik niet eens, heb er een hele zooi weggedaan waar ik uiteraard weer spijt van heb
Wow !! En helemaal omdat je alles van 1 model hebt, Ik vind het wel grappig dat je die verzameltquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een jaar of 10 geleden ad ik denk ik 40 paar, 1 model ook echt![]()
wel heel diverse uitvoeringen en kleuren natuurlijk maar ja 1 model
Zitten jullie in een huisje, hotel oid?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Internet is heerlijk snel en stabiel hier... NOT
ik vond het meer obsessief :"Pquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow !! En helemaal omdat je alles van 1 model hebt, Ik vind het wel grappig dat je die verzamelt
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die bij zalando krijgen? Dan ben ik toch om
Bamischijf op maat vandaag besteld morgen in huis.quote:
Ga eens snel vakantie vieren danquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Internet is heerlijk snel en stabiel hier... NOT
Ja dat is het misschien ook welquote:
appartement achtig met all inclusive. Atlantis Fuerteventura Resort heet het.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zitten jullie in een huisje, hotel oid?
Lekker!! Behalve de internet verbinding dusquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
appartement achtig met all inclusive. Atlantis Fuerteventura Resort heet het.
Dan laat losss die internetverbindingquote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niets percee hoeven is voor mij vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |