SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
nee, alleen met plakjes stok bezig geweest vandaag.quote:
Het is redelijk belachelijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:40 schreef Fogel het volgende:
Ben nu een beetje ICP aan het luisteren, best geinig
quote:Fucking magnets, how do they work?
And I don't wanna talk to a scientist
Y'all motherfuckers lying, and getting me pissed
quote:Op maandag 1 mei 2017 00:47 schreef isax het volgende:
binnenkort horen we onze noorse zonnegod aka fogel alleen nog whoopwhoop roepen.
Ik durf te wedden dat Fogel er verzorgder uit ziet dan dit:quote:Op maandag 1 mei 2017 00:50 schreef drakin het volgende:
Fogel is bij lange na niet zo mooi als Balder.
poef, dat weet ik dus nog niet zo zeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Fogel er verzorgder uit ziet dan dit:
[ afbeelding ]
ja maar die kleurquote:Op maandag 1 mei 2017 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel. IRL is Fogel toch zeker 30% minder roestig.
Dat is ook geen God, doe je huiswerk Zwab. Waar in de Edda wordt dit genoemd?quote:Op maandag 1 mei 2017 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Fogel er verzorgder uit ziet dan dit:
[ afbeelding ]
Ik ben geen weergod dus ik plan het weer nietquote:Op maandag 1 mei 2017 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
zeg heb je nog sneeuw op de planning of komt de lente eraan daar?
whoopwhoop?quote:Op maandag 1 mei 2017 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen weergod dus ik plan het weer niet
Maar als het goed is zijn we klaar voor de lente (twee weken) en een dag met zomer voor de herfst begint
Nee.quote:
quote:
echt ik moet daarheen verhuizen.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben geen weergod dus ik plan het weer niet
Maar als het goed is zijn we klaar voor de lente (twee weken) en een dag met zomer voor de herfst begint
hoe goed ben jij met paint dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 01:22 schreef Remqo het volgende:
Hier is nog leven zie ik, mijn gebruikelijke hok is uitgestorven
Heb zelfportret in m'n fobo staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
hoe goed ben jij met paint dan?
we hebben hier wel standaarden.
en dat met ordinaire paint? geen photoshop?quote:Op maandag 1 mei 2017 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb zelfportret in m'n fobo staan.
Daarnaast wat stripjes gemaakt in KLB
Haha. Het is Remqo. Komop.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
hoe goed ben jij met paint dan?
we hebben hier wel standaarden.
Ja natuurlijk, ik hou van de pure eenvoud van het programmaquote:Op maandag 1 mei 2017 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
en dat met ordinaire paint? geen photoshop?
Hey Zwabberquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik hou van de pure eenvoud van het programma
Houden zoquote:
voldoe ik aan de standaarden?quote:
als je 25+ bent, een meisje en links dan heb je daar ook niets te zoeken op dit moment denk ik.quote:
Zwabber heb ik 2x gemeetquote:Op maandag 1 mei 2017 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
aangezien je een reputatie hebt bij zwab wel ja.
in zwab we trust is onze slogan.
Dat was een soort van lange meet wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben niet verbaasd.
ik 1x maar kan je ook rekken naar 2x eigenlijk.
quote:Op maandag 1 mei 2017 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-04-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 135 Joosie200
02 101 Mo_Muffin
03 090 haags_kwartiertje
04 082 Molo
05 072 Ygritte
06 070 puzziepie
07 051 Voxs
08 044 isax
09 040 Fogel
10 035 ieniminimuis
11 026 Amarantha
12 024 Cat-astrophe
13 022 crv
13 022 DerRabbit
15 015 -Miauw-
15 015 marcb1974
17 014 Koen66
18 013 clixplicity
19 007 Arch-Indar
20 004 goldfinger1963
21 002 Bos81
22 001 chufi
22 001 Baconbus
22 001 gianni61
22 001 sararaats
22 001 Toekito
klik hier voor meer stats
Als overnachting meetelt dan 3xquote:Op maandag 1 mei 2017 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben niet verbaasd.
ik 1x maar kan je ook rekken naar 2x eigenlijk.
Was het ook op de beruchte zolder van Hork?quote:
nee in een pauper huisje ergens in de achterhoek.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was het ook op de beruchte zolder van Hork?
klinkt wel knusquote:Op maandag 1 mei 2017 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
nee in een pauper huisje ergens in de achterhoek.
Hondenquote:Op maandag 1 mei 2017 01:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik had mijn hond bij, dan is het altijd knus.
Tof.quote:
Uit deze post haal ik uit dat je een sterke band met je hond hebt, ik ken dat wel.quote:
neen dan is het praktischquote:Op maandag 1 mei 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tof.
Ik woon alleen en werk onregelmatige diensten, dus niet praktisch voor mij om een hond te nemen
ze is mijn (emotionele) hulphond, dan krijg je dat vanzelf. en met setters kan je ook niet anders want ze zijn zo aanhankelijk dat je ze niet eens in een pension kan doen als je op vakantie gaat.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uit deze post haal ik uit dat je een sterke band met je hond hebt, ik ken dat wel.
Trouwe vriendschap
awquote:Op maandag 1 mei 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
Dit was mijn hond, wolfshond
[ afbeelding ]
Echt een stoeihond, maar die band met hem,... hij keek dwars door mijn ziel heen, was echt ware vriendschap, 4 jaar dood ondertussen maar mis hem elke dag
Echt hulphond of voor de emotionele support?quote:Op maandag 1 mei 2017 01:51 schreef isax het volgende:
[..]
ze is mijn (emotionele) hulphond, dan krijg je dat vanzelf. en met setters kan je ook niet anders want ze zijn zo aanhankelijk dat je ze niet eens in een pension kan doen als je op vakantie gaat.
awwquote:Op maandag 1 mei 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
Dit was mijn hond, wolfshond
[ afbeelding ]
Echt een stoeihond, maar die band met hem,... hij keek dwars door mijn ziel heen, was echt ware vriendschap, 4 jaar dood ondertussen maar mis hem elke dag
Dan denk ik maar weer zo, dat hij een heel leuk leven met ons gehad heeft, een mens gaat langer meequote:
Naja een echte want ze geeft niet alleen pootje en zegt komt goed schatje. Ze wekt en kalmeert me ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt hulphond of voor de emotionele support?
Altijd goed als een hond rust kan geven.quote:Op maandag 1 mei 2017 02:09 schreef isax het volgende:
[..]
Naja een echte want ze geeft niet alleen pootje en zegt komt goed schatje. Ze wekt en kalmeert me ook.
Ze moet trouwens ook nog gewoon de echte hulphond examen doen.
Ja. Dat blijft een nadeel aan de meeste huisdieren. De levensduur. Maar ze zijn wel gelukkig dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 02:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan denk ik maar weer zo, dat hij een heel leuk leven met ons gehad heeft, een mens gaat langer mee
Als isax boos is wordt ze groen, groot en gooit ze gebouwen om.quote:Op maandag 1 mei 2017 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Altijd goed als een hond rust kan geven.
Maar wat voor beperkingen heb je dat je een hond als hulp nodig hebt?
Soms moet je het even om kunnen draaien, Rex was jaren mijn beste vriend, maar ik was zijn vriend voor het leven. En dat is een mooie gedachtequote:Op maandag 1 mei 2017 02:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Dat blijft een nadeel aan de meeste huisdieren. De levensduur. Maar ze zijn wel gelukkig dan.
Dan is een hulphond wel nodigquote:Op maandag 1 mei 2017 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als isax boos is wordt ze groen, groot en gooit ze gebouwen om.
Nicequote:Op maandag 1 mei 2017 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als isax boos is wordt ze groen, groot en gooit ze gebouwen om.
Wou weer nice zeggen maar begint ook wel beetje ééntonig te worden.quote:
nicequote:Op maandag 1 mei 2017 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou weer nice zeggen maar begint ook wel beetje ééntonig te worden.
neuh moe en slaperigquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 05:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
*verbetert
tevens: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Muckquote:
lol. Wel gezond vlak voor wekker wakker wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Muck![]()
Ik werd een minuut voor de wekker wakkerIk kon drie dromen herinneren en dat waren best wel gekke dromen (drop met preismaak proeven als testpanel like wtf, Topgear challenge doen door met de Thalys/TGV een end door Frankrijk te reizen en eindigen met werken voor een Franse boer op het platteland
) Itt gisteren waar ik geen droom kon herinneren werd ik nu niet uitgerust wakker.
Je moet ook niet werken tijdens je slaapquote:Op maandag 1 mei 2017 08:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Muck![]()
Ik werd een minuut voor de wekker wakkerIk kon drie dromen herinneren en dat waren best wel gekke dromen (drop met preismaak proeven als testpanel like wtf, Topgear challenge doen door met de Thalys/TGV een end door Frankrijk te reizen en eindigen met werken voor een Franse boer op het platteland
) Itt gisteren waar ik geen droom kon herinneren werd ik nu niet uitgerust wakker.
Dat zeggen ze ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Wel gezond vlak voor wekker wakker worden
Johquote:Op maandag 1 mei 2017 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook niet werken tijdens je slaap
Mijn route reed nietquote:
Dat is lastig op plaats van bestemming komen dan ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn route reed niet
de omreisroute reed niet
en de omreisroute van de omreisroute reed niet
En dat in de vakantie.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat had ik met de auto.
A16 dicht, iedereen over de A15 dus lange file. Toen maar over zeeland naar Breda...
Ook al richting Bredaquote:Op maandag 1 mei 2017 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat had ik met de auto.
A16 dicht, iedereen over de A15 dus lange file. Toen maar over zeeland naar Breda...
Ja vraag ik mij ook af eigenlijk. Hier is het voor de een wel vakantie en voor de ander al weer voorbij. Snap er vrij weinig meer van. Volgens mij toen ik nog op school zat was dat allemaal wat meer tegelijkertijd.quote:
Dat ook inderdaad maar er zijn er genoeg die helemaal geen vakantie hebben. En is het inderdaad zo dat vandaag op de dag van de arbeid het betalingsverkeer plat ligt?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af eigenlijk. Hier is het voor de een wel vakantie en voor de ander al weer voorbij. Snap er vrij weinig meer van. Volgens mij toen ik nog op school zat was dat allemaal wat meer tegelijkertijd.
Voor een groot gedeelte wel ja. Mijn hypotheek wordt bijvoorbeeld morgen pas afgeschreven, en bij velen komt het salaris morgen ipv vandaag.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad maar er zijn er genoeg die helemaal geen vakantie hebben. En is het inderdaad zo dat vandaag op de dag van de arbeid het betalingsverkeer plat ligt?
Ook!quote:
Dat dus. Hier ook.quote:
Ah, het een politie actie naar aanleiding van een plofkraak.quote:
Heb jij wel een oplossing?quote:
Goedemorgenquote:
quote:
snap dat niet, gewoon laten rijden, met een beetje mazzel lost het probleem zich vanzelf opquote:Op maandag 1 mei 2017 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, het een politie actie naar aanleiding van een plofkraak.
Daardoor was de A16 dicht en liep er op de duur iemand op het spoor, dus reden ook de treinen niet.
Hij ligt nu in het ziekenhuis met diverse bijtwonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
snap dat niet, gewoon laten rijden, met een beetje mazzel lost het probleem zich vanzelf op
ze hadden hem beter op kunnen vreten, scheelt weer voer en ziekenhuiskostenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij ligt nu in het ziekenhuis met diverse bijtwonden.
Die honden moeten ook oefenen he.
Koekjes vretenquote:
En spelfouten uit sollicitatiebrieven halen ja?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Koekjes vreten![]()
En spelfouten uit sollicitatie brieven halenNEXT!
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En spelfouten uit sollicitatiebrieven halen ja?
Er moeten nog meer koekjes inquote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En spelfouten uit sollicitatiebrieven halen ja?
ben je je aan het volproppen ?quote:
Sorry, kon het niet laten. Ben verre van foutvrij zelfquote:
De zin an sich klopte trouwens wel. Alleen nam jij hem erg letterlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten. Ben verre van foutvrij zelf
Aan het binge?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Koekjes vreten![]()
En spelfouten uit sollicitatie brieven halenNEXT!
Het ging me om het gebrek aan samenstelling, daar da's grammatica en geen spelling als we echt lastig willen gaan doenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De zin an sich klopte trouwens wel. Alleen nam jij hem erg letterlijk.
sommige doen alsof hun ziel en zaligheid er vanaf hangt zo graag corrigeren ze anderenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan het binge?
Niets mis met spelvauden toch?
Dat.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige doen alsof hun ziel en zaligheid er vanaf hangt zo graag corrigeren ze anderen
een solli brief ok, wees nauwkeurig, berichten op fok?
zinnen met spelfauten kloppen meestalquote:Op maandag 1 mei 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De zin an sich klopte trouwens wel. Alleen nam jij hem erg letterlijk.
Bij FOK! huil ik meestal heel zachtjes van binnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige doen alsof hun ziel en zaligheid er vanaf hangt zo graag corrigeren ze anderen
een solli brief ok, wees nauwkeurig, berichten op fok?
wehehehquote:Op maandag 1 mei 2017 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij FOK! huil ik meestal heel zachtjes van binnen.
Tenzij té erg! Dan MOET er iets van gezegd worden!
Verslaving/Afwijkingquote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
weheheh
het is een soort drang dus meer?
ziekte?
Jaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
weheheh
het is een soort drang dus meer?
ziekte?
ik ben mijn ziektequote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
Onderdeel van me #ikbenmijnziekte
Sickoquote:
Vooral de is/eens kan ik niet tegenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij FOK! huil ik meestal heel zachtjes van binnen.
Tenzij té erg! Dan MOET er iets van gezegd worden!
ik zou zeggen leer er is mee omgaanquote:
Ik wil je nu slaanquote:
quote:
Lunch in de schuilkelderquote:
Zeg, je kan het overdrijven met je spelfouten he...quote:Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, de ene collega die ik vandaag nog zo zien blihkt thuis te werken. Dus naai ik er dadelijk ook tussenuit. Thuiswerken (en pakket aannemen) FTW
blihkt?quote:Op maandag 1 mei 2017 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, de ene collega die ik vandaag nog zo zien blihkt thuis te werken. Dus naai ik er dadelijk ook tussenuit. Thuiswerken (en pakket aannemen) FTW
Mits foto's of youtube filmpjequote:
Wat is de tegenprestatie?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Crowdfunding voor een cursus spelling voor Cat?
Zijn dat een soort pandapunten?quote:
tijgerpunten een idee?quote:
Same same,quote:
Ik vergeet altijd of karmapunten positief of negatief zijnquote:
Positief.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of karmapunten positief of negatief zijn
karma moet je niet eens bijhouden, zo moet je gewoon leven, al sje punten wil voor normaal goed gedrag verdien je eigenlijk al gene puntenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie wil er nou tijgerpunten?
Karmapunten heb je veel meer aan.
ligt aan de actiequote:Op maandag 1 mei 2017 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of karmapunten positief of negatief zijn
Of Cromapuntenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie wil er nou tijgerpunten?
Karmapunten heb je veel meer aan.
Ik ben altijd een heel net meisjequote:
Zeg me dat je ranzige zooi niet in je keuken hebt.quote:
ja en trump doet morgen een generaal pardon voor alle mexicanenquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en trump doet morgen een generaal pardon voor alle mexicanen
Nee uiteraard nietquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeg me dat je ranzige zooi niet in je keuken hebt.
Wat aardig van hemquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en trump doet morgen een generaal pardon voor alle mexicanen
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet
Boter en zes soorten olie chica hier
snap niet dat iedereen daar zo'n punt van maaktquote:Op maandag 1 mei 2017 12:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zo?
Geen punt aan het eind van de laatste zin.
Geweldige man die Trumpquote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las net dit
http://www.nu.nl/dieren/4(...)-muur-van-trump.html
Dat klinkt alsof je iemand erbij nodig hebtquote:
Wel 2quote:Op maandag 1 mei 2017 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je iemand erbij nodig hebt
een goed en puur mensquote:
Zouden er meer van moeten zijn op de aarde.quote:
Ik weet niet of we daar wel genoeg oranje pigment voor hebben.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zouden er meer van moeten zijn op de aarde.
Verschillende kleurtjes joh anders kun je ze niet uit elkaar houden.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar wel genoeg oranje pigment voor hebben.
Met wat oxides wel te doen.Of henna.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom haat ik mobiel FOK!kenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zeg, je kan het overdrijven met je spelfouten he...
Hot pink Trump?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verschillende kleurtjes joh anders kun je ze niet uit elkaar houden.
Typcursus levert meer op.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Crowdfunding voor een cursus spelling voor Cat?
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
why u do this, skittles ruinedquote:
Als dat eens zo makkelijk ging....quote:
Ja sorry, een broek is wel vereist voor deze functiequote:Op maandag 1 mei 2017 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens even een broek aantrekken, trui, schoenen en jassen. Dan richting supermarkt.
Discriminatie!!quote:Op maandag 1 mei 2017 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja sorry, een broek is wel vereist voor deze functie
ontbijt, goed planquote:Op maandag 1 mei 2017 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens even een broek aantrekken, trui, schoenen en jassen. Dan richting supermarkt.
Rokjes dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja sorry, een broek is wel vereist voor deze functie
Dat mag ook welquote:
Vooruit dan maarquote:
ja zou het kunnen in een kilt naar kantoor komen ?quote:
Ik denk serieus dat het geen probleem isquote:Op maandag 1 mei 2017 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zou het kunnen in een kilt naar kantoor komen ?
wel chill, je hebt ook kantoren waar et echt strikt net net is, en jezelf met 25+ graden, raar wordt aangekeken als je met korte broek aankomt lopenquote:
ftfyquote:
Jij ook al?quote:
ik had, ik wil in je rokje een betere fix gevondenquote:
Crv in het rokje van AI?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had, ik wil in je rokje een betere fix gevonden
Is het dan niet beter om te zeggen onder je rokje?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had, ik wil in je rokje een betere fix gevonden
Ik vind ook dat groen beter past bij Crv, dan rood. Beter ruilen ze niet.quote:
Waar zie je die kleuren?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind ook dat groen beter past bij Crv, dan rood. Beter ruilen ze niet.
In mijn hoofd net. Waar Crv graag in het rokje van AI wilde. Maar rood staat hem denk ik niet..quote:
Ik heb geen rood rokje....Zelfs geen rode korte broek.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
In mijn hoofd net. Waar Crv graag in het rokje van AI wilde. Maar rood staat hem denk ik niet..
oh wat een onzin.hm Bos heeft gelijk, tijd voor koffie.
Mijn benen zijn veel te wit voor een rokje, dat willen jullie zelf ook niet zien.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind ook dat groen beter past bij Crv, dan rood. Beter ruilen ze niet.
Zonnebril op om sneeuwblindheid te voorkomen.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn benen zijn veel te wit voor een rokje, dat willen jullie zelf ook niet zien.
quote:Op maandag 1 mei 2017 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zonnebril op om sneeuwblindheid te voorkomen.
Jammer hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen rood rokje....Zelfs geen rode korte broek.
Ik moet dit onthouden.quote:
Kleding of TV/radio/lampen enzo?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:53 schreef isax het volgende:
Vannacht weer eens in slaap gevallen met alles aan.
Altijd leuk als je 2 uur later wakker word.
mwep mweeeeeepquote:Op maandag 1 mei 2017 13:53 schreef isax het volgende:
Vannacht weer eens in slaap gevallen met alles aan.
Altijd leuk als je 2 uur later wakker word.
Allusssss zelfs sokken, lampen had ik wel gedimd.quote:
Achjoh, yolo.quote:
Bril nog op?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:03 schreef isax het volgende:
[..]
Allusssss zelfs sokken, lampen had ik wel gedimd.
Ik heb 's nachts altijd heel weinig en energie zuinig licht aan.quote:
deja vuquote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag dit boek:
[ afbeelding ]
Ik wil dit.
1 kilo kip voor het bakken: 1kg.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een kilo kip bakken
En 5 mango's in stukken snijden.
Er mag niet veel meer in Turkije.quote:Turkije pakt 200 mensen op bij 1 mei-mars in Istanboel.
standby timers, als ik 2 uur mijn tv niet bedien, vraagt ie ben je er nog? heb je 3 minuten om te reageren door op een knop te drukken , zo niet bam tv zet alles uit, versterker, en aangesloten apparatenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts altijd heel weinig en energie zuinig licht aan.
Dat mag best aanblijven, vind ik zelfs prettig, dan breek ik tenminste mijn nek niet wanneer ik er even uit moet om te pissen of zo.
Dit wordt een rare taart.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Even een kilo kip bakken
En 5 mango's in stukken snijden.
Goed geregeld.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
standby timers, als ik 2 uur mijn tv niet bedien, vraagt ie ben je er nog? heb je 3 minuten om te reageren door op een knop te drukken , zo niet bam tv zet alles uit, versterker, en aangesloten apparaten
ja staat dan altidj nog een gdeimd ledje aan dus breek mijn nek niet maar vind het wat zonde vh stroom als je alles aan laat als je in slaap kukelt onder die groene dekenquote:
Dat is niet de reden. Ze gingen naar een plein waarvan ze van te voren wisten dat het regime dat niet wilde.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er mag niet veel meer in Turkije.
Wikipedia is ook op zwart, en de Dag van de Arbeid is dus per vandaag ook taboe.
goed pittig?quote:
Dat zijn de puntjes op de i, maar je mag er sws helemaal niks.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:39 schreef isax het volgende:
[..]
Dat is niet de reden. Ze gingen naar een plein waarvan ze van te voren wisten dat het regime dat niet wilde.
Het was een protest tegen het regime, niet dag van de arbeid.
Neen dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de puntjes op de i, maar je mag er sws helemaal niks.
kijk jij toevallig face off?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:43 schreef isax het volgende:
[..]
Neen dat zijn 2 verschillende dingen.
En dat klopt maar dat weten die 200 mensen net zo goed als wij, zeg niet dat het dan goed is wat het regime doet maar het is wat anders dan mensen worden zonder reden opgepakt tijdens de dag van de arbeid.
Ik zou willen zeggen dat ik nu op de trein stap om te kunnen proeven maar ik kan de trein niet vinden.quote:
Het komt allemaal op hetzelfde neer, die mensen hebben geen vrijheid meer en het regime bepaald alles of anders........kortom, het gaat lekker daar, maar goed, het volk krijgt de leider die ze kiest.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:43 schreef isax het volgende:
[..]
Neen dat zijn 2 verschillende dingen.
En dat klopt maar dat weten die 200 mensen net zo goed als wij, zeg niet dat het dan goed is wat het regime doet maar het is wat anders dan mensen worden zonder reden opgepakt tijdens de dag van de arbeid.
dat gaat natuurlijk voor erg dictoriale lijders niet geheel opquote:Op maandag 1 mei 2017 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het komt allemaal op hetzelfde neer, die mensen hebben geen vrijheid meer en het regime bepaald alles of anders........kortom, het gaat lekker daar, maar goed, het volk krijgt de leider die ze kiest.
Alsof er een plek was waar men wel de Dag van de Arbeid had mogen vieren, dream on.
Waarom gaat het voor die niet op?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk voor erg dictoriale lijders niet geheel op
Niet altijd, maar in dit geval wel, zelfs de Turken in Nederland (het merendeel) zijn enthousiast over de man.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk voor erg dictoriale lijders niet geheel op
omdat die juist vaak aan de macht komen/blijven zonder dat het volk het wilquote:
Mwah, zijn er ook zat die wel worden gekozen door het volk en daarna volledig doorslaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat die juist vaak aan de macht komen/blijven zonder dat het volk het wil
Zoals hier dus het geval is.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zijn er ook zat die wel worden gekozen door het volk en daarna volledig doorslaan.
ja in eerste instantie 'democratisch' betekent toch niet dat je voor een dictator heb gekozenquote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet altijd, maar in dit geval wel, zelfs de Turken in Nederland (het merendeel) zijn enthousiast over de man.
Terwijl je aan de campagne al kan zien dat het gewoon allemaal niet deugt.
dan kies je dus niet voor een dictatorquote:Op maandag 1 mei 2017 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zijn er ook zat die wel worden gekozen door het volk en daarna volledig doorslaan.
Men had nu (bij dat referendum) een signaal kunnen afgeven, maar nee, een meerderheid vindt het nog steeds prima....tja...quote:Op maandag 1 mei 2017 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in eerste instantie 'democratisch' betekent toch niet dat je voor een dictator heb gekozen
veel in turkije zijn wat terughoudender over erdogan maar bovenal bang
en geen idee hoe het met het merendeel hiet zit, het merendeel dat ik ken vindt het een clown
was niet een overweldigende meerderheid heh, maar wat ik zeg vergis je niet in wat angst doet met mensen en hun stemquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men had nu (bij dat referendum) een signaal kunnen afgeven, maar nee, een meerderheid vind het nog steeds prima....tja...
Ja, dat kan prima ook wel een keuze voor een dictator zijn.quote:
Angst is de basis van de meerderheid van de rechtse stemmers.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
was niet een overweldigende meerderheid heh, maar wat ik zeg vergis je niet in wat angst doet met mensen en hun stem
Dat weet ik toch, juist daarom was het zo belangrijk, dit was het keerpunt, nu is er geen weg terug meer.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
was niet een overweldigende meerderheid heh, maar wat ik zeg vergis je niet in wat angst doet met mensen en hun stem
Er is altijd een weg terug, Hitler hebben ze ook weg gekregen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, juist daarom as het zo belangrijk, dit was het keerpunt, nu is er geen weg terug meer.
Dan heb je wat.
kennelijk willen veel nederlanders dan toch wel een dictator, aangezien hij wel erg veel stemmen kreegquote:Op maandag 1 mei 2017 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima ook wel een keuze voor een dictator zijn.
En zodra ze hier wilders als dictator willen kiezen ben ik weg.
Dat is wel heel erg kort door de bocht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Angst is de basis van de meerderheid van de rechtse stemmers.
Ze (de Turken dus) hadden massaal in opstand moeten komen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een weg terug, Hitler hebben ze ook weg gekregen.
die angst is juist voor represailles als je wat verkeerd zegt/stemquote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, juist daarom was het zo belangrijk, dit was het keerpunt, nu is er geen weg terug meer.
Dan heb je wat.
helpt niksquote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze (de Turken dus) hadden massaal in opstand moeten komen.
Ze zijn nu verder dan huis dan ze al waren en het wordt vanaf nu alleen maar erger, mark my words.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
die angst is juist voor represailles als je wat verkeerd zegt/stem
je moet nml al oppassen met wie je over wat praat
En nog heel erg veel meer hebben niet op hem gestemd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
kennelijk willen veel nederlanders dan toch wel een dictator, aangezien hij wel erg veel stemmen kreeg
Het moet dus nog massaler.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
helpt niks
https://en.wikipedia.org/wiki/Gezi_Park_protests
Mijn bochten zijn zo ruim als ik ze hebben wilquote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Snij je ze wel eens af?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn bochten zijn zo ruim als ik ze hebben wil
Of ze zien het probleem niet, want kijken er anders naar?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze (de Turken dus) hadden massaal in opstand moeten komen.
maar dacht jij als ze een signaal hadden afgeven erdogan als nog niet zijn gang zou gang? hij heeft daar poep aan en vindt wel een manierquote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn nu verder dan huis dan ze al waren en het wordt vanaf nu alleen maar erger, mark my words.
Daar ben ik dus bang voor, en waar komt het door, kop in het zand of de ernst er niet van inzien, niet begrijpen wat democratie is...quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze zien het probleem niet, want kijken er anders naar?
Mij zal het aan mij reet roesten, maar als ik Turk zou zijn dan zou het me zeker boeien, zeker wanneer ik daar zou wonen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dacht jij als ze een signaal hadden afgeven erdogan als nog niet zijn gang zou gang? hij heeft daar poep aan en vindt wel een manier
Dat zeg ik, zo ruim als ik ze hebben wilquote:
Net nog een tijd met een Turk staan praten, en die kijkt toch echt heel anders naar dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, en waar komt het door, kop in het zand of de ernst er niet van inzien, niet begrijpen wat democratie is...
Ik heb niks tegen Turken, begrijp alleen niet goed hoe ze in de politiek staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net nog een tijd met een Turk staan praten, en die kijkt toch echt heel anders naar dingen.
klopt, maar het volk kiest dus zijn eigen regering nietquote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog heel erg veel meer hebben niet op hem gestemd.
Dat snap ik ook lang niet altijd hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Turken, begrijp alleen niet goed hoe ze in de politiek staan.
In theorie wel, dat de praktijk anders is dat weet een kind.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, maar het volk kiest dus zijn eigen regering niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |