quote:Op maandag 1 mei 2017 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd. Mensen jonger dan dat die dat zeggen hebben waarschijnlijk bij de dierenarts al een spuitje gekregen.
was epic.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
was epic.
bds had de fokstok en ging hem dumpen, jammer dat niet heel de stream online staat maar meneer ging eerst biertjes drinken en toen kwam de politie.
Wat vaagquote:Op maandag 1 mei 2017 00:08 schreef isax het volgende:
was niet random trouwens:
zeggen ze steeds whoop whoop.
Ik ben stiekem een kameleon.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die kut fokstok ook altijd man.
heb jij toen dat filmpje van Fien gezien? Die van de dijk af scheurde
oe, de geile versie is weer terug zie ik?quote:
Ja, ik kon het toch niet handelen dat jij commentaar had op mijn UIquote:
Ik weet niet precies waarom die weg is maar jammer vond ik het wel.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die kut fokstok ook altijd man.
heb jij toen dat filmpje van Fien gezien? Die van de dijk af scheurde
Dit is beter. Ik heb morgen een intake bij de plastisch chirurg, kijken wat het kosten gaat als ik die operaties laat doen om op haar te gaan lijkenquote:Op maandag 1 mei 2017 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik kon het toch niet handelen dat jij commentaar had op mijn UI
Relatie over met Adorabella?quote:Op maandag 1 mei 2017 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom die weg is maar jammer vond ik het wel.
Ik ga maar even snel een einde maken aan mijn relatie.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is beter. Ik heb morgen een intake bij de plastisch chirurg, kijken wat het kosten gaat als ik die operaties laat doen om op haar te gaan lijken
knus.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Relatie over met Adorabella?
Ik las in het datingtopic (ik lurk daar) dat die met computers gooide toen het over was ofzo. Gestoorden onder elkaar
ik moet stiekem altijd zó enorm hard lachen om dit soort dingenquote:Op maandag 1 mei 2017 00:18 schreef isax het volgende:
eigenlijk mis ik joezi baas wel maar hij wil hier niet posten
Dank u, ik dien morgen als ik de offerte getekend heb de scheidingspapieren in. Iets met gemeenschap van goederen enzoquote:Op maandag 1 mei 2017 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar even snel een einde maken aan mijn relatie.
er is ook een vrouwen versie:quote:Op maandag 1 mei 2017 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet stiekem altijd zó enorm hard lachen om dit soort dingen
Met spullen gooien. Mweh.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Relatie over met Adorabella?
Ik las in het datingtopic (ik lurk daar) dat die met computers gooide toen het over was ofzo. Gestoorden onder elkaar
vaak gedaan, niet voor herhaling vatbaar maar luchten wel op.quote:
Als we er een beetje vaart achter zetten moet het voor het weekend geregeld zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u, ik dien morgen als ik de offerte getekend heb de scheidingspapieren in. Iets met gemeenschap van goederen enzo
phehehehequote:
ik zit hard te lachen, te erg (zie whatsapp)quote:
Heu.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit hard te lachen, te erg (zie whatsapp)
Was zeker een Nokia. Hele huis meteen ontzet, vandaar dat je voordeur klemt.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
vaak gedaan, niet voor herhaling vatbaar maar luchten wel op.
keer kei hard mijn mobieltje tegen muur gesmeten en deed nog steeds.
was wel voor smarttelefoon tijd natuurlijk.
is het erg als er nog wat hechtpleisters en krammen zitten?quote:Op maandag 1 mei 2017 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we er een beetje vaart achter zetten moet het voor het weekend geregeld zijn![]()
vlnr: mootie, ik, voxs, yg(kan ook andersom, weet niet zeker), pezu.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
phehehehe
wie zijn die andere drie vrouwen?
ah toch!quote:Op maandag 1 mei 2017 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
vlnr: mootie, ik, voxs, yg(kan ook andersom, weet niet zeker), pezu.
buitensluiter!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!einzquote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit hard te lachen, te erg (zie whatsapp)
Nee hoor, daar valt wel een paar dagen mee te leven!quote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
is het erg als er nog wat hechtpleisters en krammen zitten?
ik heb een nokia kapot gekregenquote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was zeker een Nokia. Hele huis meteen ontzet, vandaar dat je voordeur klemt.
OK, IK WIST DUS NIET DAT FIEN OOK EEN TRANSGENDER WAS, NET TOEVALLIG PAS ONTDEKTquote:Op maandag 1 mei 2017 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
buitensluiter!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!einz
zal ze beetje wegwerken met wat make upquote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, daar valt wel een paar dagen mee te leven!
ik weet dat ook alleen maar omdat zwab dat zei keertje, ander wist ik het nog steeds niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
OK, IK WIST DUS NIET DAT FIEN OOK EEN TRANSGENDER WAS, NET TOEVALLIG PAS ONTDEKT
quote:
wuuuuuuut dat wist ik ook nietquote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
OK, IK WIST DUS NIET DAT FIEN OOK EEN TRANSGENDER WAS, NET TOEVALLIG PAS ONTDEKT
Tuk lekker!quote:Op maandag 1 mei 2017 00:28 schreef Molo het volgende:
Zo, rug naar de klote en spierpijn overal (beetje veel tegenwind op de fiets) en stresssss.
Lekker slapen dus
hoi Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |