phehehehequote:
ik zit hard te lachen, te erg (zie whatsapp)quote:
Heu.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit hard te lachen, te erg (zie whatsapp)
Was zeker een Nokia. Hele huis meteen ontzet, vandaar dat je voordeur klemt.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
vaak gedaan, niet voor herhaling vatbaar maar luchten wel op.
keer kei hard mijn mobieltje tegen muur gesmeten en deed nog steeds.
was wel voor smarttelefoon tijd natuurlijk.
is het erg als er nog wat hechtpleisters en krammen zitten?quote:Op maandag 1 mei 2017 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we er een beetje vaart achter zetten moet het voor het weekend geregeld zijn![]()
vlnr: mootie, ik, voxs, yg(kan ook andersom, weet niet zeker), pezu.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
phehehehe
wie zijn die andere drie vrouwen?
ah toch!quote:Op maandag 1 mei 2017 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
vlnr: mootie, ik, voxs, yg(kan ook andersom, weet niet zeker), pezu.
buitensluiter!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!einzquote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit hard te lachen, te erg (zie whatsapp)
Nee hoor, daar valt wel een paar dagen mee te leven!quote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
is het erg als er nog wat hechtpleisters en krammen zitten?
ik heb een nokia kapot gekregenquote:Op maandag 1 mei 2017 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was zeker een Nokia. Hele huis meteen ontzet, vandaar dat je voordeur klemt.
OK, IK WIST DUS NIET DAT FIEN OOK EEN TRANSGENDER WAS, NET TOEVALLIG PAS ONTDEKTquote:Op maandag 1 mei 2017 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
buitensluiter!!!!!!!!!!!!111111111!!!!!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!einz
zal ze beetje wegwerken met wat make upquote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, daar valt wel een paar dagen mee te leven!
ik weet dat ook alleen maar omdat zwab dat zei keertje, ander wist ik het nog steeds niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
OK, IK WIST DUS NIET DAT FIEN OOK EEN TRANSGENDER WAS, NET TOEVALLIG PAS ONTDEKT
quote:
wuuuuuuut dat wist ik ook nietquote:Op maandag 1 mei 2017 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
OK, IK WIST DUS NIET DAT FIEN OOK EEN TRANSGENDER WAS, NET TOEVALLIG PAS ONTDEKT
Tuk lekker!quote:Op maandag 1 mei 2017 00:28 schreef Molo het volgende:
Zo, rug naar de klote en spierpijn overal (beetje veel tegenwind op de fiets) en stresssss.
Lekker slapen dus
hoi Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |