Mijn route reed nietquote:
Dat is lastig op plaats van bestemming komen dan ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn route reed niet
de omreisroute reed niet
en de omreisroute van de omreisroute reed niet
En dat in de vakantie.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat had ik met de auto.
A16 dicht, iedereen over de A15 dus lange file. Toen maar over zeeland naar Breda...
Ook al richting Bredaquote:Op maandag 1 mei 2017 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat had ik met de auto.
A16 dicht, iedereen over de A15 dus lange file. Toen maar over zeeland naar Breda...
Ja vraag ik mij ook af eigenlijk. Hier is het voor de een wel vakantie en voor de ander al weer voorbij. Snap er vrij weinig meer van. Volgens mij toen ik nog op school zat was dat allemaal wat meer tegelijkertijd.quote:
Dat ook inderdaad maar er zijn er genoeg die helemaal geen vakantie hebben. En is het inderdaad zo dat vandaag op de dag van de arbeid het betalingsverkeer plat ligt?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vraag ik mij ook af eigenlijk. Hier is het voor de een wel vakantie en voor de ander al weer voorbij. Snap er vrij weinig meer van. Volgens mij toen ik nog op school zat was dat allemaal wat meer tegelijkertijd.
Voor een groot gedeelte wel ja. Mijn hypotheek wordt bijvoorbeeld morgen pas afgeschreven, en bij velen komt het salaris morgen ipv vandaag.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad maar er zijn er genoeg die helemaal geen vakantie hebben. En is het inderdaad zo dat vandaag op de dag van de arbeid het betalingsverkeer plat ligt?
Ook!quote:
Dat dus. Hier ook.quote:
Ah, het een politie actie naar aanleiding van een plofkraak.quote:
Heb jij wel een oplossing?quote:
Goedemorgenquote:
quote:
snap dat niet, gewoon laten rijden, met een beetje mazzel lost het probleem zich vanzelf opquote:Op maandag 1 mei 2017 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, het een politie actie naar aanleiding van een plofkraak.
Daardoor was de A16 dicht en liep er op de duur iemand op het spoor, dus reden ook de treinen niet.
Hij ligt nu in het ziekenhuis met diverse bijtwonden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
snap dat niet, gewoon laten rijden, met een beetje mazzel lost het probleem zich vanzelf op
ze hadden hem beter op kunnen vreten, scheelt weer voer en ziekenhuiskostenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij ligt nu in het ziekenhuis met diverse bijtwonden.
Die honden moeten ook oefenen he.
Koekjes vretenquote:
En spelfouten uit sollicitatiebrieven halen ja?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Koekjes vreten![]()
En spelfouten uit sollicitatie brieven halenNEXT!
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En spelfouten uit sollicitatiebrieven halen ja?
Er moeten nog meer koekjes inquote:Op maandag 1 mei 2017 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En spelfouten uit sollicitatiebrieven halen ja?
ben je je aan het volproppen ?quote:
Sorry, kon het niet laten. Ben verre van foutvrij zelfquote:
De zin an sich klopte trouwens wel. Alleen nam jij hem erg letterlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten. Ben verre van foutvrij zelf
Aan het binge?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Koekjes vreten![]()
En spelfouten uit sollicitatie brieven halenNEXT!
Het ging me om het gebrek aan samenstelling, daar da's grammatica en geen spelling als we echt lastig willen gaan doenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De zin an sich klopte trouwens wel. Alleen nam jij hem erg letterlijk.
sommige doen alsof hun ziel en zaligheid er vanaf hangt zo graag corrigeren ze anderenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan het binge?
Niets mis met spelvauden toch?
Dat.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige doen alsof hun ziel en zaligheid er vanaf hangt zo graag corrigeren ze anderen
een solli brief ok, wees nauwkeurig, berichten op fok?
zinnen met spelfauten kloppen meestalquote:Op maandag 1 mei 2017 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De zin an sich klopte trouwens wel. Alleen nam jij hem erg letterlijk.
Bij FOK! huil ik meestal heel zachtjes van binnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige doen alsof hun ziel en zaligheid er vanaf hangt zo graag corrigeren ze anderen
een solli brief ok, wees nauwkeurig, berichten op fok?
wehehehquote:Op maandag 1 mei 2017 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij FOK! huil ik meestal heel zachtjes van binnen.
Tenzij té erg! Dan MOET er iets van gezegd worden!
Verslaving/Afwijkingquote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
weheheh
het is een soort drang dus meer?
ziekte?
Jaquote:Op maandag 1 mei 2017 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
weheheh
het is een soort drang dus meer?
ziekte?
ik ben mijn ziektequote:Op maandag 1 mei 2017 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
Onderdeel van me #ikbenmijnziekte
Sickoquote:
Vooral de is/eens kan ik niet tegenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij FOK! huil ik meestal heel zachtjes van binnen.
Tenzij té erg! Dan MOET er iets van gezegd worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |