Wou weer nice zeggen maar begint ook wel beetje ééntonig te worden.quote:
nicequote:Op maandag 1 mei 2017 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou weer nice zeggen maar begint ook wel beetje ééntonig te worden.
neuh moe en slaperigquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 05:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
*verbetert
tevens: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Muckquote:
lol. Wel gezond vlak voor wekker wakker wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Muck![]()
Ik werd een minuut voor de wekker wakkerIk kon drie dromen herinneren en dat waren best wel gekke dromen (drop met preismaak proeven als testpanel like wtf, Topgear challenge doen door met de Thalys/TGV een end door Frankrijk te reizen en eindigen met werken voor een Franse boer op het platteland
) Itt gisteren waar ik geen droom kon herinneren werd ik nu niet uitgerust wakker.
Je moet ook niet werken tijdens je slaapquote:Op maandag 1 mei 2017 08:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Muck![]()
Ik werd een minuut voor de wekker wakkerIk kon drie dromen herinneren en dat waren best wel gekke dromen (drop met preismaak proeven als testpanel like wtf, Topgear challenge doen door met de Thalys/TGV een end door Frankrijk te reizen en eindigen met werken voor een Franse boer op het platteland
) Itt gisteren waar ik geen droom kon herinneren werd ik nu niet uitgerust wakker.
Dat zeggen ze ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Wel gezond vlak voor wekker wakker worden
Johquote:Op maandag 1 mei 2017 08:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook niet werken tijdens je slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |