Men had nu (bij dat referendum) een signaal kunnen afgeven, maar nee, een meerderheid vindt het nog steeds prima....tja...quote:Op maandag 1 mei 2017 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja in eerste instantie 'democratisch' betekent toch niet dat je voor een dictator heb gekozen
veel in turkije zijn wat terughoudender over erdogan maar bovenal bang
en geen idee hoe het met het merendeel hiet zit, het merendeel dat ik ken vindt het een clown
was niet een overweldigende meerderheid heh, maar wat ik zeg vergis je niet in wat angst doet met mensen en hun stemquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men had nu (bij dat referendum) een signaal kunnen afgeven, maar nee, een meerderheid vind het nog steeds prima....tja...
Ja, dat kan prima ook wel een keuze voor een dictator zijn.quote:
Angst is de basis van de meerderheid van de rechtse stemmers.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
was niet een overweldigende meerderheid heh, maar wat ik zeg vergis je niet in wat angst doet met mensen en hun stem
Dat weet ik toch, juist daarom was het zo belangrijk, dit was het keerpunt, nu is er geen weg terug meer.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
was niet een overweldigende meerderheid heh, maar wat ik zeg vergis je niet in wat angst doet met mensen en hun stem
Er is altijd een weg terug, Hitler hebben ze ook weg gekregen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, juist daarom as het zo belangrijk, dit was het keerpunt, nu is er geen weg terug meer.
Dan heb je wat.
kennelijk willen veel nederlanders dan toch wel een dictator, aangezien hij wel erg veel stemmen kreegquote:Op maandag 1 mei 2017 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima ook wel een keuze voor een dictator zijn.
En zodra ze hier wilders als dictator willen kiezen ben ik weg.
Dat is wel heel erg kort door de bocht.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Angst is de basis van de meerderheid van de rechtse stemmers.
Ze (de Turken dus) hadden massaal in opstand moeten komen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een weg terug, Hitler hebben ze ook weg gekregen.
die angst is juist voor represailles als je wat verkeerd zegt/stemquote:Op maandag 1 mei 2017 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, juist daarom was het zo belangrijk, dit was het keerpunt, nu is er geen weg terug meer.
Dan heb je wat.
helpt niksquote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze (de Turken dus) hadden massaal in opstand moeten komen.
Ze zijn nu verder dan huis dan ze al waren en het wordt vanaf nu alleen maar erger, mark my words.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
die angst is juist voor represailles als je wat verkeerd zegt/stem
je moet nml al oppassen met wie je over wat praat
En nog heel erg veel meer hebben niet op hem gestemd.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
kennelijk willen veel nederlanders dan toch wel een dictator, aangezien hij wel erg veel stemmen kreeg
Het moet dus nog massaler.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
helpt niks
https://en.wikipedia.org/wiki/Gezi_Park_protests
Mijn bochten zijn zo ruim als ik ze hebben wilquote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
Snij je ze wel eens af?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn bochten zijn zo ruim als ik ze hebben wil
Of ze zien het probleem niet, want kijken er anders naar?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze (de Turken dus) hadden massaal in opstand moeten komen.
maar dacht jij als ze een signaal hadden afgeven erdogan als nog niet zijn gang zou gang? hij heeft daar poep aan en vindt wel een manierquote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn nu verder dan huis dan ze al waren en het wordt vanaf nu alleen maar erger, mark my words.
Daar ben ik dus bang voor, en waar komt het door, kop in het zand of de ernst er niet van inzien, niet begrijpen wat democratie is...quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze zien het probleem niet, want kijken er anders naar?
Mij zal het aan mij reet roesten, maar als ik Turk zou zijn dan zou het me zeker boeien, zeker wanneer ik daar zou wonen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dacht jij als ze een signaal hadden afgeven erdogan als nog niet zijn gang zou gang? hij heeft daar poep aan en vindt wel een manier
Dat zeg ik, zo ruim als ik ze hebben wilquote:
Net nog een tijd met een Turk staan praten, en die kijkt toch echt heel anders naar dingen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, en waar komt het door, kop in het zand of de ernst er niet van inzien, niet begrijpen wat democratie is...
Ik heb niks tegen Turken, begrijp alleen niet goed hoe ze in de politiek staan.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net nog een tijd met een Turk staan praten, en die kijkt toch echt heel anders naar dingen.
klopt, maar het volk kiest dus zijn eigen regering nietquote:Op maandag 1 mei 2017 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog heel erg veel meer hebben niet op hem gestemd.
Dat snap ik ook lang niet altijd hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Turken, begrijp alleen niet goed hoe ze in de politiek staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |