Tof.quote:
Uit deze post haal ik uit dat je een sterke band met je hond hebt, ik ken dat wel.quote:
neen dan is het praktischquote:Op maandag 1 mei 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tof.
Ik woon alleen en werk onregelmatige diensten, dus niet praktisch voor mij om een hond te nemen
ze is mijn (emotionele) hulphond, dan krijg je dat vanzelf. en met setters kan je ook niet anders want ze zijn zo aanhankelijk dat je ze niet eens in een pension kan doen als je op vakantie gaat.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uit deze post haal ik uit dat je een sterke band met je hond hebt, ik ken dat wel.
Trouwe vriendschap
awquote:Op maandag 1 mei 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
Dit was mijn hond, wolfshond
[ afbeelding ]
Echt een stoeihond, maar die band met hem,... hij keek dwars door mijn ziel heen, was echt ware vriendschap, 4 jaar dood ondertussen maar mis hem elke dag
Echt hulphond of voor de emotionele support?quote:Op maandag 1 mei 2017 01:51 schreef isax het volgende:
[..]
ze is mijn (emotionele) hulphond, dan krijg je dat vanzelf. en met setters kan je ook niet anders want ze zijn zo aanhankelijk dat je ze niet eens in een pension kan doen als je op vakantie gaat.
awwquote:Op maandag 1 mei 2017 01:55 schreef Remqo het volgende:
Dit was mijn hond, wolfshond
[ afbeelding ]
Echt een stoeihond, maar die band met hem,... hij keek dwars door mijn ziel heen, was echt ware vriendschap, 4 jaar dood ondertussen maar mis hem elke dag
Dan denk ik maar weer zo, dat hij een heel leuk leven met ons gehad heeft, een mens gaat langer meequote:
Naja een echte want ze geeft niet alleen pootje en zegt komt goed schatje. Ze wekt en kalmeert me ook.quote:Op maandag 1 mei 2017 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt hulphond of voor de emotionele support?
Altijd goed als een hond rust kan geven.quote:Op maandag 1 mei 2017 02:09 schreef isax het volgende:
[..]
Naja een echte want ze geeft niet alleen pootje en zegt komt goed schatje. Ze wekt en kalmeert me ook.
Ze moet trouwens ook nog gewoon de echte hulphond examen doen.
Ja. Dat blijft een nadeel aan de meeste huisdieren. De levensduur. Maar ze zijn wel gelukkig dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 02:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan denk ik maar weer zo, dat hij een heel leuk leven met ons gehad heeft, een mens gaat langer mee
Als isax boos is wordt ze groen, groot en gooit ze gebouwen om.quote:Op maandag 1 mei 2017 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Altijd goed als een hond rust kan geven.
Maar wat voor beperkingen heb je dat je een hond als hulp nodig hebt?
Soms moet je het even om kunnen draaien, Rex was jaren mijn beste vriend, maar ik was zijn vriend voor het leven. En dat is een mooie gedachtequote:Op maandag 1 mei 2017 02:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Dat blijft een nadeel aan de meeste huisdieren. De levensduur. Maar ze zijn wel gelukkig dan.
Dan is een hulphond wel nodigquote:Op maandag 1 mei 2017 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als isax boos is wordt ze groen, groot en gooit ze gebouwen om.
Nicequote:Op maandag 1 mei 2017 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als isax boos is wordt ze groen, groot en gooit ze gebouwen om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |