Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.quote:
nee maar ik snap, het wordt vaak gebruikt icm radioactief materiaalquote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, begon radio actief dus. Of zo.
Ik lul vaag.
Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfsquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja tsk, geen vragenlijst willen invullen.
Jij ookquote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfs
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We hebben het hier al vaker over gehad he: je onderbroek vries je niet in. Die was je uit. Of gooi je weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hangt te drogen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah, de hulptroepen zijn er.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem van pezu aan, puzzie is tof, heel tof zelfs
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hangt te drogen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik maak foto's van opmerkelijke dingen die ik tegen kom, dit was er een.quote:
Opmerkelijk is dit tafereel zekerquote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak foto's van opmerkelijke dingen die ik tegen kom, dit was er een.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een ochtend vanaf mijn balkon.
Yeps.quote:
uhmquote:
Daar ga ik eens extra van genieten.quote:
ik kijk altijd extra uit nh weekendquote:
Die kleuren ook!! Prachtig!quote:Op maandag 1 mei 2017 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf mijn balkon, de ondergaande zon.
Ik hou van de zon.
Had toen maar een eenvoudige camera, ding is nu kapot en heb alleen nog maar foon cam, die is nog beroerder.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ja. Ik weet het. Maar het voelt toch anders.quote:
ik weet wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet het. Maar het voelt toch anders.
Ik zou willen zeggen dat het is omdat iedereen dan vrij heeft en je sneller iets samen kan doen, maar mijn sociale leven is daar niet actief genoeg voor.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kleuren ook!! Prachtig!![]()
Ik wil ook zon![]()
o.a deze heb ik in januari gemaakt, heel ander tafereel want winter
Sneeuw is ook mooi, alleen zo koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar heb je toch geen last vanquote:
dhl, vanaf 5 euroquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
15 euro om een paar schoenen te verzenden, ik zoek ze wel ergens waar dat goedkoper kan.
Bij die tempel krijg ik dat als enige optie...quote:
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
15 euro om een paar schoenen te verzenden, ik zoek ze wel ergens waar dat goedkoper kan.
Bij Zalando zijn ze weer 12,50 duurder, plus verzendkosten moeten er dan nog bij.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopen
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kochtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Zalando zijn ze weer 12,50 duurder, plus verzendkosten moeten er dan nog bij.
wel meerdere ookquote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopen
Heb al iets anders, dan ben ik voor 75 euro klaar incl verzenden.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kocht
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel meerdere ook
vaak zat nwe schoenen bij de kringie, 3-5 euro
Ah beterquote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al iets anders, dan ben ik voor 75 euro klaar incl verzenden.
nu alleen blote voetjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kocht
Hoest met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
jups, heel veel keuze, laatst oa gloednieuwe leren mexx laarsjes meegepakt, sticker zaten overal nog op, zool, binnenkant.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]En voor vrouwen is het sowieso al makkelijker denk ik , zoveel keuze
Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar zoek een bepaald model, had alleen niet goed gekeken, was verkeerde, ik wil leer ipv canvas.quote:
stukkie gereden, daarna zou zoonlief tafeltennis toernooi spelen maar geen tegenstandersquote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoest met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Ja? Ik heb daar wel eens laarzen gekocht, meerdere zelfs en heel goedkoopquote:
Nou en ik niet, en dat ben ik ook niet van plan daar.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja? Ik heb daar wel eens laarzen gekocht, meerdere zelfs en heel goedkoop
Vrouwen over het algemeen nietquote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, heel veel keuze, laatst oa gloednieuwe leren mexx laarsjes meegepakt, sticker zaten overal nog op, zool, binnenkant.
mannen dragen hun kleding gewoon tot dat het op is, vrouwen ja
enkellaarsjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat ook niet![]()
Laarzen, gympen zoiets
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukkie gereden, daarna zou zoonlief tafeltennis toernooi spelen maar geen tegenstanders
Dat kanquote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou en ik niet, en dat ben ik ook niet van plan daar.
jij wel gok ik zoquote:
Kun je die bij zalando krijgen? Dan ben ik toch omquote:
mannen ookquote:
Nee ik loop ze ook niet af, heb aardig wat schoenen en de meesten heb ik nog nooit aangehadquote:
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.quote:
Het moet je staan , mij staat het nietquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
Ik ben van de anti enkellaarsjes club
Ik vind ze leuk, ligt er wel aan welke.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet je staan , mij staat het niet
alle mensen zijn raarquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjesquote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet je staan , mij staat het niet
Nee, daar heb ik het over.quote:
ik ben nu langzaam mijn verzameling ah oplopenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik loop ze ook niet af, heb aardig wat schoenen en de meesten heb ik nog nooit aangehadIk heb mijn favo's
Daar hou ik juist niet van.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjes
Gelukkig wel ja, anders was er ook geen bal aanquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.
Ja ik heb er ook niks mee, maar bij anderen kan het leuk staan, bij mij staat het vreselijkquote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onder een broek, vooruit.... Onder een rokje pumps of hoge laarzen, desnoods vind ik sneakers nog beter staan dan enkellaarsjes
Hoeveel paar heb je inmiddels?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben nu langzaam mijn verzameling ah oplopen![]()
ik spaarde een bepaald type nikes, mja sinds 2,5 met "pensioen" dus ik breek dat spaarpotje aan
uhm nog maar 21quote:
Sneakers vind ik ook tof, ik draag Allstars en Gapstar maar de laatste zijn bijna stuk door onbenulligheidquote:
'Nog maar'quote:
ja een jaar of 10 geleden ad ik denk ik 40 paar, 1 model ook echtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Nog maar'lol
Zoveel paar schoenen heb ik niet eens, heb er een hele zooi weggedaan waar ik uiteraard weer spijt van heb
Wow !! En helemaal omdat je alles van 1 model hebt, Ik vind het wel grappig dat je die verzameltquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een jaar of 10 geleden ad ik denk ik 40 paar, 1 model ook echt![]()
wel heel diverse uitvoeringen en kleuren natuurlijk maar ja 1 model
Zitten jullie in een huisje, hotel oid?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Internet is heerlijk snel en stabiel hier... NOT
ik vond het meer obsessief :"Pquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow !! En helemaal omdat je alles van 1 model hebt, Ik vind het wel grappig dat je die verzamelt
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die bij zalando krijgen? Dan ben ik toch om
Bamischijf op maat vandaag besteld morgen in huis.quote:
Ga eens snel vakantie vieren danquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Koen66 het volgende:
Internet is heerlijk snel en stabiel hier... NOT
Ja dat is het misschien ook welquote:
appartement achtig met all inclusive. Atlantis Fuerteventura Resort heet het.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zitten jullie in een huisje, hotel oid?
Lekker!! Behalve de internet verbinding dusquote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
appartement achtig met all inclusive. Atlantis Fuerteventura Resort heet het.
Dan laat losss die internetverbindingquote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niets percee hoeven is voor mij vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |