Ja ja. Ik weet het. Maar het voelt toch anders.quote:
ik weet wel wat je bedoeld hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ja. Ik weet het. Maar het voelt toch anders.
Ik zou willen zeggen dat het is omdat iedereen dan vrij heeft en je sneller iets samen kan doen, maar mijn sociale leven is daar niet actief genoeg voor.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kleuren ook!! Prachtig!![]()
Ik wil ook zon![]()
o.a deze heb ik in januari gemaakt, heel ander tafereel want winter
Sneeuw is ook mooi, alleen zo koud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar heb je toch geen last vanquote:
dhl, vanaf 5 euroquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
15 euro om een paar schoenen te verzenden, ik zoek ze wel ergens waar dat goedkoper kan.
Bij die tempel krijg ik dat als enige optie...quote:
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
15 euro om een paar schoenen te verzenden, ik zoek ze wel ergens waar dat goedkoper kan.
Bij Zalando zijn ze weer 12,50 duurder, plus verzendkosten moeten er dan nog bij.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopen
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kochtquote:Op maandag 1 mei 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij Zalando zijn ze weer 12,50 duurder, plus verzendkosten moeten er dan nog bij.
wel meerdere ookquote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is veel geld, kan ik bijna nieuwe schoenen voor kopen
Heb al iets anders, dan ben ik voor 75 euro klaar incl verzenden.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kocht
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel meerdere ook
vaak zat nwe schoenen bij de kringie, 3-5 euro
Ah beterquote:Op maandag 1 mei 2017 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al iets anders, dan ben ik voor 75 euro klaar incl verzenden.
nu alleen blote voetjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow! Bij zalando is dat iets van 6 euro toch? ( weet ik nog uit de tijd dat ik nog wel eens schoenen kocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |