Hoest met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
jups, heel veel keuze, laatst oa gloednieuwe leren mexx laarsjes meegepakt, sticker zaten overal nog op, zool, binnenkant.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]En voor vrouwen is het sowieso al makkelijker denk ik , zoveel keuze
Ik heb er nog nooit iets gekocht, maar zoek een bepaald model, had alleen niet goed gekeken, was verkeerde, ik wil leer ipv canvas.quote:
stukkie gereden, daarna zou zoonlief tafeltennis toernooi spelen maar geen tegenstandersquote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoest met jou? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Ja? Ik heb daar wel eens laarzen gekocht, meerdere zelfs en heel goedkoopquote:
Nou en ik niet, en dat ben ik ook niet van plan daar.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja? Ik heb daar wel eens laarzen gekocht, meerdere zelfs en heel goedkoop
Vrouwen over het algemeen nietquote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, heel veel keuze, laatst oa gloednieuwe leren mexx laarsjes meegepakt, sticker zaten overal nog op, zool, binnenkant.
mannen dragen hun kleding gewoon tot dat het op is, vrouwen ja
enkellaarsjes?quote:Op maandag 1 mei 2017 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat ook niet![]()
Laarzen, gympen zoiets
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukkie gereden, daarna zou zoonlief tafeltennis toernooi spelen maar geen tegenstanders
Dat kanquote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou en ik niet, en dat ben ik ook niet van plan daar.
jij wel gok ik zoquote:
Kun je die bij zalando krijgen? Dan ben ik toch omquote:
mannen ookquote:
Nee ik loop ze ook niet af, heb aardig wat schoenen en de meesten heb ik nog nooit aangehadquote:
Ik zeg niet meer of minder, maar 'anders'.quote:
Het moet je staan , mij staat het nietquote:Op maandag 1 mei 2017 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
Ik ben van de anti enkellaarsjes club
Ik vind ze leuk, ligt er wel aan welke.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het moet je staan , mij staat het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |