Verder heb ik prima inkomen uit andere dingen dan vertalen, waar ik prima mee verdien.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Blijf vooral in je waan.. En houd in je achterhoofd dat je vaderland volledig op Europees geld draait.. Uit de portemonnee van de belastingbetaler, ik dank u wel..
Volgens mij moet je vooral het werk doen waarvan je denkt dat je het moet doen of omdat je er plezier in hebt..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent pas gek als je 60 uur gaat zwijnen voor max 2x modaal.
Werk is per definitie kut.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je vooral het werk doen waarvan je denkt dat je het moet doen of omdat je er plezier in hebt..
Ik heb je ooit een dm gestuurd met de OP.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wow de OP van wiki is ook verkracht.
Ik heb mijn moeder een leuker leven gegeven doordat ze nu niet meer hoeft te werken.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zonder werk had ik een minder leuk leven..
Klopt, die link is helaas kapoet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb je ooit een dm gestuurd met de OP.
Dat maakt werk niet per definitie kut..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder een leuker leven gegeven doordat ze nu niet meer hoeft te werken.
Ik ken weinig mensen die echt een passie voor hun vak hebben.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je vooral het werk doen waarvan je denkt dat je het moet doen of omdat je er plezier in hebt..
Ik ken echt niemand die werken leuk vind.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat maakt werk niet per definitie kut..
Dan ken je er nu één.. Ik heb heel veel plezier in wat ik doe..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die werken leuk vind.
Dan hou je jezelf voor de gek.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan ken je er nu één.. Ik heb heel veel plezier in wat ik doe..
Alleen familie.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen passies vertelde je laatst.
Je hebt het ooit gezegd, maar vergeten. Wat doe je ook alweer?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan ken je er nu één.. Ik heb heel veel plezier in wat ik doe..
Ik heb een eigen reclamebureau en daarnaast monteer ik films, verkoop eigen fotografisch werk, ben bezig met een kinderboekenreeks, ben in de muziek actief..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt het ooit gezegd, maar vergeten. Wat doe je ook alweer?
Met werken verdien je sowieso niet veel.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
In het onderwijs verdien je niet zo veel helaas.
Kinderboekenreeks? Schrijf je dat zelf?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen reclamebureau en daarnaast monteer ik films, verkoop eigen fotografisch werk, ben bezig met een kinderboekenreeks, ben in de muziek actief..
Jup..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kinderboekenreeks? Schrijf je dat zelf?
*Oeroeg..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je Oerog bewerken
Kinderboekenreeks? Tof.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen reclamebureau en daarnaast monteer ik films, verkoop eigen fotografisch werk, ben bezig met een kinderboekenreeks, ben in de muziek actief..
Dan verkoop ik niets, vrees ik..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwerk je er wel een aantal tt's in.
Ik zou liever niet zo vroeg opstaan en wat vroeger thuis zijn maar zonder werk zou ik mij helemaal kapot vervelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die werken leuk vind.
het wordt pas leuk als je geld hebt en tijd.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou liever niet zo vroeg opstaan en wat vroeger thuis zijn maar zonder werk zou ik mij helemaal kapot vervelen.
Dus ergens...
Ik zou mijn eigen ook kapot vervelen als ik geen werk had.. En anders zou ik thee gaan schenken in een bejaardentehuis ofzo..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou liever niet zo vroeg opstaan en wat vroeger thuis zijn maar zonder werk zou ik mij helemaal kapot vervelen.
Dus ergens...
Ik heb ook geen passies of hobby's wat dat betreft.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als je geld hebt en tijd.
Behalve als je zoals mij bent en geen passies hebt.
Misschien moet ik een grtd post gaan maken LR.
Daarom hebben mensen als ons werk nodig.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen passies of hobby's wat dat betreft.
GGMM is het hier mee eens.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind kinderen zo prachtig. Heb wel passie voor m'n werk.
Satan aanbidden?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen passies of hobby's wat dat betreft.
Ik zag vandaag de mooiste baby ooit.quote:
En dat met die vakanties, LOL.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Wel jammer dat de helft van mijn collega's een burn-out hebben of tegen een burn-out aanzitten.
Wacht maar totdat je Inso jr. ziet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de mooiste baby ooit.
Halfbloedje, blank x midden oosten
Wat gaat mijn broertje mooie kinderen krijgen
Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is geen passie maar een last. Zo makkelijk kom je ook weer niet aan land/geitenkoppen.
hopelijk beter als ik als babyquote:Op donderdag 13 april 2017 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je Inso jr. ziet.
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk beter als ik als baby
ik was een rat
Op basis van welke criteria?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laatst een onderzoek dat o.a. mensen in het onderwijs het hardst moesten werken
Dat is wel heel lang ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was viesklein he
3-4 maanden couveuse
Kennelijk een christelijke aandoening. Thijs van den Brink lijkt nog altijd op een rat.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk beter als ik als baby
ik was een rat
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een christelijke aandoening. Thijs van den Brink lijkt nog altijd op een rat.
Rond week 28 geboren.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een christelijke aandoening. Thijs van den Brink lijkt nog altijd op een rat.
Ik hou me in.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rond week 28 geboren.
Een geluk voor mijn vader, die was namelijk niet in Nederland op dat moment. Dus was er niet bij.
Wat een geluk.
Ik kijk daar echt niet naar uit, jojo.quote:
Kampioen worden ze nietquote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef JanCees het volgende:
Al die Ajacieden die nu zeggen dat ze EL gaan winnen
En het is zo mooi.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk daar echt niet naar uit, jojo.
Sterker nog, ben als de dood.
Wel jammer dat we nu op fok moeten blijven posten.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef JanCees het volgende:
Al die Ajacieden die nu zeggen dat ze EL gaan winnen
Hoezo?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat we nu op fok moeten blijven posten.
Alles heeft een einde maar als ik een weddenschap aanga verliest zelfs Groenlinks tegen alle verwachtingen in 2 zetelsquote:
wat was de weddenschapquote:Op donderdag 13 april 2017 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles heeft een einde maar als ik een weddenschap aanga verliest zelfs Groenlinks tegen alle verwachtingen in 2 zetels
enige leuke aan europese tripsquote:Op donderdag 13 april 2017 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zie net dat de Besiktas fans weer aardig huis hebben gehouden in Lyon.
en die van GLquote:Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Bij verlies van Ajax zouden JC en ik gewoon nooit meer posten.
Ik zou nooit meer posten als Groenlinks 16 zetels of meer zou halen terwijl ze in elke peiling op 16 of meer stonden.quote:
Hoeveel haalden zequote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer posten als Groenlinks 16 zetels of meer zou halen terwijl ze in elke peiling op 16 of meer stonden.
Als Ajax had verloren had ik simpelweg mijn belofte gebrokenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Bij verlies van Ajax zouden JC en ik gewoon nooit meer posten.
Walgelijk schepsel.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Ajax had verloren had ik simpelweg mijn belofte gebroken
Zijn ambtenaren morgen vrij?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Op NPO1 iemand die een totale oorlog in Korea verwacht.
warmongersquote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Op NPO1 iemand die een totale oorlog in Korea verwacht.
WTFquote:Op donderdag 13 april 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Noord Korea stuurt dwangarbeiders naar Polen hoor ik nu.
Vice is wel huilwaardig.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ourers-benefit-from/
En een filmpje
Ik vind Lilly altijd wel geinig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs lilly allen maakt vice belachelijk
Waar gaat het over.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
Stemgerechtigden 12657
Opkomstpercentage 47,25
JA die universiteitsverkiezingen gaan goedd
Wel extreem linksquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind Lilly altijd wel geinig.
Universiteitsraad.quote:
Ja vind ik ook, maar ach. Je kon kiezen tussen blauw of groen. Ze zullen vast wel wat standpunten ofzo, maar echt niemand leest die.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze daar verkiezingen over hebben
Hoe zou dat dan moeten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze daar verkiezingen over hebben
Daarom wint de grootste partij gewoon altijd. Meeste mensen op de campus die ene flyertje uitdelen e.d.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ach. Je kon kiezen tussen blauw of groen. Ze zullen vast wel wat standpunten ofzo, maar echt niemand leest die.
Vind The Passion wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar musicals. Dan verdien je ook een kutavond.
Moest Jezus ook moderator worden om daarna te sterven en drie dagen later uit den dood opstaan?????quote:
Het. Was. Een. Ware. Helquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom wint de grootste partij gewoon altijd. Meeste mensen op de campus die ene flyertje uitdelen e.d.
moet hij wetenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest Jezus ook moderator worden om daarna te sterven en drie dagen later uit den dood opstaan?????
Stijn was ook voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn was ooit voor directe democratie
en?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag nagedacht wat ik zou doen bij het choken van kampioenschap door feyenoord
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jezus niet aan het weten is.
dan word ik wel eventjes niet zo vrolijk denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag nagedacht wat ik zou doen bij het choken van kampioenschap door feyenoord
TiU*quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Befbekje het volgende:
Is dat eigenlijk een beetje een fijne uni, de UvT?
Ja als je denkt dat Jezusgod niet kan denken, waarom zit je dan zondag in de kerk?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat maar, laat godverdomme maar.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Befbekje het volgende:
*Islamisering..quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
FvD is de reden dat islamisatie toeneemt.
Ja hoor. Jammer dat ze er koranlessen geven en dat half china hier tegenwoordig zit. Ojah, de cursisten hebben de UB overgenomen en niemand wil er iets aan doenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Befbekje het volgende:
hoezoquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
FvD is de reden dat islamisatie toeneemt.
Baudet is niet gelovig maar wel klaagt over islamisering.quote:
Komt ervan als geen autochtoon naar de bijbellessen gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja hoor. Jammer dat ze er koranlessen geven en dat half china hier tegenwoordig zit. Ojah, de cursisten hebben de UB overgenomen en niemand wil er iets aan doen. Maar gelukkig gaat de gemeente er van uit dat Tilburg een extra gebouw koopt bij Spoorzone.
Moet je per se een religie aanhangen om te klagen over islamisering?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baudet is niet gelovig maar wel klaagt over islamisering.
Terwijl ie nog nooit in de kerk zat.
Fuck hem
is dat zo? zoveel weet ik nou ook niet van hemquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baudet is niet gelovig maar wel klaagt over islamisering.
Terwijl ie nog nooit in de kerk zat.
Fuck hem
Dat valt toch te verwachten, les in Koran? Wat ik van de Tilburgse uni weet is dat het daar jeukt van de religieuzen.. Veel CDA-politici et cetera hebben daar gestudeerd of zijn of waren daar hoogleraar..quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja hoor. Jammer dat ze er koranlessen geven en dat half china hier tegenwoordig zit. Ojah, de cursisten hebben de UB overgenomen en niemand wil er iets aan doen. Maar gelukkig gaat de gemeente er van uit dat Tilburg een extra gebouw koopt bij Spoorzone.
De mensen die die lessen volgen zijn allemaal autochtonen in de zin van CBSquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt ervan als geen autochtoon naar de bijbellessen gaat.
Hij is atheist. Heeft ie zelf gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
is dat zo? zoveel weet ik nou ook niet van hem
hij praat altijd wel lovend over christendom enzo
Secularisme doet er niets tegenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je per se een religie aanhangen om te klagen over islamisering?
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de reacties van de Christenunie en de SGP.
Ja Koran lessen. Dat een man (overwegend) vrouwen gaat uitleggen wat er in dat boekje staat. Religie valt wel mee, al krijg je (inso vindt van niet) wel de katholieke grondslagen mee. Maar dat zal bij de Radboud niet anders zijn. Heb bij mij niet echt het gevoel dat ik religieuze hoogleraren heb, al heb ik wel last gehad van Ballin.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat valt toch te verwachten, les in Koran? Wat ik van de Tilburgse uni weet is dat het daar jeukt van de religieuzen.. Veel CDA-politici et cetera hebben daar gestudeerd of zijn of waren daar hoogleraar..
Wat hebben die gezegd?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de reacties van de Christenunie en de SGP.
Hij is atheist.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:56 schreef Fylax het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)lijke-waarden-nodig/
De Dagelijkse Standaardquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:56 schreef Fylax het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)lijke-waarden-nodig/
Gert-Jan Segers @gertjansegers 12 apr.quote:
Hoe zijn die katholieke grondslagen dan geïntegreerd in het onderwijs?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja Koran lessen. Dat een man (overwegend) vrouwen gaat uitleggen wat er in dat boekje staat. Religie valt wel mee, al krijg je (inso vindt van niet) wel de katholieke grondslagen mee. Maar dat zal bij de Radboud niet anders zijn. Heb bij mij niet echt het gevoel dat ik religieuze hoogleraren heb, al heb ik wel last gehad van Ballin.
Respect.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als iedereen die dit erg vindt voortaan wekelijks naar de kerk gaat, dan zal Pasen echt gewoon Pasen blijven. It's up to us, mensen..
Krijgen jullie kerkleer mee?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja Koran lessen. Dat een man (overwegend) vrouwen gaat uitleggen wat er in dat boekje staat. Religie valt wel mee, al krijg je (inso vindt van niet) wel de katholieke grondslagen mee. Maar dat zal bij de Radboud niet anders zijn. Heb bij mij niet echt het gevoel dat ik religieuze hoogleraren heb, al heb ik wel last gehad van Ballin.
Welke waarden kun je dan niet uitdragen die een gelovige wel kan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Christelijke waarden is namelijk niet alleen als het je populistische agenda uitkomt.
Bijvoorbeeld daadwerkelijk gevoel bij Pasen hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke waarden kun je dan niet uitdragen die een gelovige wel kan?
ze moeten ook gewoon van de paashaas afblijvenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld daadwerkelijk gevoel bij Pasen hebben.
waar heel populistisch Nederland nu over valt nu ze het veranderen.
Dat hoef je toch niet per se uit te dragen als je het over christelijke waarden hebt? Er zijn er wel meer lijkt me. En je hoeft je echt niet aan alles te houden. Doet niemand.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen katholiekquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet per se uit te dragen als je het over christelijke waarden hebt? Er zijn er wel meer lijkt me. En je hoeft je echt niet aan alles te houden. Doet niemand.
Waarom kom je steeds terug op Pasen? Thierry heeft het zovaak over christendomquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hij heeft nooit pro-Christelijke waarde.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom kom je steeds terug op Pasen? Thierry heeft het zovaak over christendom
Daar ging het niet over, ik vroeg naar waarom je geen christelijke waarden uit kon dragen als atheist.quote:
Pasen is wat mij betreft de bepaling of je wel of geen atheïst bent.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het kan wel.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, ik vroeg naar waarom je geen christelijke waarden uit kon dragen als atheist.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het kan wel.
Het gebeurt alleen zelden.
Bijv. CDA die pro-abortus is.
Welke van de twee is nou je mening?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kan je nooit christelijke waarden uitdragen, Fylax.
Iemand die Atheist is kan nooit echt christelijke waarden uitoefenen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Welke van de twee is nou je mening?
Hoezo gebruik hij het?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die Atheist is kan nooit echt christelijke waarden uitoefenen.
Maar ik heb meer respect voor een overtuigd Atheist dan een Baudet die Christendom gebruikt.
Niemand kan alle christelijke waarden uitdragen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die Atheist is kan nooit echt christelijke waarden uitoefenen.
Maar ik heb meer respect voor een overtuigd Atheist dan een Baudet die Christendom gebruikt.
Wat denk je zelf? Omdat dat goed scoort.quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand kan alle christelijke waarden uitdragen.
Eens.. Ik wil nog steeds een keer een meisje van de reformatorische rimram ontmaagden zonder een relatie dan wel huwelijk met haar aan te gaan.. En 't gaat me lukken ook..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand kan alle christelijke waarden uitdragen.
De uni volgt de visie van Cobbenhagen. Lees het stukje van Borgman (https://www.tilburguniver(...)katholieke-traditie/) TLS heeft wel een katholieke kijk op het recht, maar ze zijn daar nog zeer zoekende over omdat religie en rechtsvisies echt moeilijk te combineren zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe zijn die katholieke grondslagen dan geïntegreerd in het onderwijs?
Keuzevak. Praatje van de hoogste baas begin van het jaar heeft wel altijd katholieke inslag.quote:
Omdat de zogenaamde christelijke waarden aan nationalisme gelijk gesteld worden.quote:
Secularisme.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
Keuzevak. Praatje van de hoogste baas begin van het jaar heeft wel altijd katholieke inslag.
Omdat je op sommige punten anno nu niet echt meer terug kunt vallen op het (vaak ouderwetse) geloof.quote:
O ja.. Dat is waar ook.. Daar aan die Cobbenhagenlaan heb je ook allemaal kerkgebouwen staan waar kinderen Gods rondlopen..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De uni volgt de visie van Cobbenhagen. Lees het stukje van Borgman (https://www.tilburguniver(...)katholieke-traditie/) TLS heeft wel een katholieke kijk op het recht, maar ze zijn daar nog zeer zoekende over omdat religie en rechtsvisies echt moeilijk te combineren zijn.
[..]
Keuzevak. Praatje van de hoogste baas begin van het jaar heeft wel altijd katholieke inslag.
Absoluut, maar je wil als Uni ook weer niet te christelijk worden zodat je miljoenen pleuries verliest.quote:
Heb jij de catechisme ooit bestudeert?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je op sommige punten anno nu niet echt meer terug kunt vallen op het (vaak ouderwetse) geloof.
Atheistische uni dus.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Absoluut, maar je wil als Uni ook weer niet te christelijk worden zodat je miljoenen pleuries verliest.
Wat is de definitie van een Christelijke waarde?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je op sommige punten anno nu niet echt meer terug kunt vallen op het (vaak ouderwetse) geloof.
En de katholieke leer is totaal in samenhang met de wetenschap.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een Christelijke waarde?
De Tien Geboden hoor ik vrijwel iedere zondag en daar wil/kan ik niet van zeggen dat dat vreselijk ouderwets is.
Niet zo heel veel, 2 of 3 meen ik.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
O ja.. Dat is waar ook.. Daar aan die Cobbenhagenlaan heb je ook allemaal kerkgebouwen staan waar kinderen Gods rondlopen..
Maar wel met een katholieke grondslag. Ons onderwijs zal verschillen met dat van EUR, Radboud, VU, UVA etc.quote:
Precies niets dus.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
Maar wel met een katholieke grondslag. Ons onderwijs zal verschillen met dat van EUR, Radboud, VU, UVA etc.
Jij zei net nog godverdomme. Daar gaat nummertje 3(?).quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een Christelijke waarde?
De Tien Geboden hoor ik vrijwel iedere zondag en daar wil/kan ik niet van zeggen dat dat vreselijk ouderwets is.
Wat is jouw moderne christelijke waarde.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij zei net nog godverdomme. Daar gaat nummertje 3(?).
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is jouw moderne christelijke waarde.
Katholieke kerk ondersteunt grootste wetenschappenlijke en charity organisaties.quote:
En dat is prima. Je punt?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Katholieke kerk ondersteunt grootste wetenschappenlijke en charity organisaties.
Er is dus geen reden om jouw atheistische waanzin te geloven.quote:
Welke waanzin?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is dus geen reden om jouw atheistische waanzin te geloven.
Afzetten tegen alles wat wetenschappelijk bewezen is.quote:
Door het geld eerst bij de mensen weg te halen bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Katholieke kerk ondersteunt grootste wetenschappenlijke en charity organisaties.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Afzetten tegen alles wat wetenschappelijk bewezen is.
Niet echt?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Door het geld eerst bij de mensen weg te halen bedoel je?
Dat geldt niet voor mij, ja. Jij zegt dat niemand ze allemaal kan uitdragen. Ik spreek niet namens de hele mensheid.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij zei net nog godverdomme. Daar gaat nummertje 3(?).
Schijnbaar niet.quote:
Hoe kom je daar nou bij? Quote eens.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Want je bent tegen wetenschappelijke organisaties.
Typisch wil niet dat je met de grootste wetenschap betrokken bentquote:
Nou, die heeft veel betekend voor mensen die geen geld hebben hoor!quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elon Musk, om maar een voorbeeldje te geven.
Ze doen wel wat aan/met hun katholieke achtergrond en dat vind ik voldoende.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Typisch wil niet dat je met de grootste wetenschap betrokken bent
Omdat het verkoopt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zet links zich altijd zo hevig af tegen het Christendom eigenlijk?
Gast.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, die heeft veel betekend voor mensen die geen geld hebben hoor!
De rijken kunnen nu de ruimte in!!!
Geef eens voorbeelden..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zet links zich altijd zo hevig af tegen het Christendom eigenlijk?
Komt goed.quote:
Aflaten waren inderdaad een geweldige uitvinding.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, die heeft veel betekend voor mensen die geen geld hebben hoor!
De rijken kunnen nu de ruimte in!!!
Geld is niet het belangrijkste in het leven.. Religie al helemaal niet..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Komt goed.
Meer geld dan een falende atheist over het algemeen
Beter atheisme die islamisme goedpraat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Aflaten waren inderdaad een geweldige uitvinding.
Dat gevoel wanneer de kapitaalhouders nog altijd religieus zijn.quote:
Het zou ook erg raar zijn als dat niet zo was. Zo lang is de mensheid nog niet zichzelf aan het heruitvinden zonder een leidend geloof.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer de kapitaalhouders nog altijd religieus zijn.
Succes ermee dus om de kleine jongen te zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zou ook erg raar zijn als dat niet zo was. Zo lang is de mensheid nog niet zichzelf aan het heruitvinden zonder een leidend geloof.
Ben jij een grote?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Succes ermee dus om de kleine jongen te zijn.
Dat doe ik niet. Maar als een bepaalde insteek in de wetenschap wordt tegengehouden, omdat men geloof dat een bepaald persoon er boven is, word ik daar wel seculier van. En Islamkritisch is een goed iets, dat geloof is immers nooit verlicht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Napo, jij bent altijd zo islamkritisch.
Maar je praat seculirisme goed.
u wot m8.
Christendom is je enige kans er tegen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Maar als een bepaalde insteek in de wetenschap wordt tegengehouden, omdat men geloof dat een bepaald persoon, word ik daar wel seculier van. En Islamkritisch is een goed iets, dat geloof is immers nooit verlicht.
Geen idee wat je allemaal roept nu man.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Succes ermee dus om de kleine jongen te zijn.
Jij verwacht een nieuwe kruistocht?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Christendom is je enige kans er tegen.
Dat niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij verwacht een nieuwe kruistocht?
Die heb je ook niet nodig, een mis.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar jullie seculieren zijn allemaal zo voor christelijke normen.
Maar komen nooit naar de mis.
Voor wie verwachten jullie dat de mis blijft bestaan?
Dat probleem heb ik totaal niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Napo is namelijk altijd mad als Islam iets voor elkaar krijgt in Nederland.
Ik ga af en toe naar de mis. Ik heb zelfs een mis bijgewoond van ons universiteitspastoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar jullie seculieren zijn allemaal zo voor christelijke normen.
Maar komen nooit naar de mis.
Voor wie verwachten jullie dat de mis blijft bestaan?
Volgens de kerkleer is elke zondag verplicht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga af en toe naar de mis. Ik heb zelfs een mis bijgewoond van ons universiteitspastoor.
Van ons universiteitspastoor.. Praat jij eens even normaal, ja.. Anders blijf je maar daar in Brabantquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga af en toe naar de mis. Ik heb zelfs een mis bijgewoond van ons universiteitspastoor.
Dat begrijp ik best als je de rotzooi voor kan zijn.quote:
Ook een paar keer mee gesproken ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zondag is mijn rustdag.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens de kerkleer is elke zondag verplicht.
Dan mag je dus niet klagen als Islam je geloof overneemt.quote:
Volgens mij gaat het nap niet om het geloof.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet klagen als Islam je geloof overneemt.
Want zelf neem je het niet serieus.
Mijn geloof nemen ze over ja?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet klagen als Islam je geloof overneemt.
Want zelf neem je het niet serieus.
Nee populisme.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nap niet om het geloof.
Gaat mijn mee om het gevoel dat ik bang ben dat onze leiders straks enige vorm van Sharia wetgeving (ze zullen beginnen met familierecht) in gaan voeren. Nee sorry, dat gaat mij echt te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nap niet om het geloof.
Was niet gebeurd als je de kerkleer serieus had genomen met je voorouders.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
Gaat mijn mee om het gevoel dat ik bang ben dat onze leiders straks enige vorm van Sharia wetgeving (ze zullen beginnen met familierecht) in gaan voeren.
Hoef je in ieder geval geen rente meer te betalen.. Van mij mag 't..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat mijn mee om het gevoel dat ik bang ben dat onze leiders straks enige vorm van Sharia wetgeving (ze zullen beginnen met familierecht) in gaan voeren. Nee sorry, dat gaat mij echt te ver.
ik heb op een katholieke basisschool gezeten, ik mocht niet op de katholieke middelbare school omdat mijn broer en zus het daar verneukt hebben en ik zit nu op een soort van katholieke universiteit. Ik ga alleen niet naar de kerk op zondag omdat ik ook wel eens wil uitslapen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was niet gebeurd als je de kerkleer serieus had genomen met je voorouders.
Geen kerkleer dus.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb op een katholieke basisschool gezeten, ik mocht niet op de katholieke middelbare school omdat mijn broer en zus het daar verneukt hebben en ik zit nu op een soort van katholieke universiteit. Ik ga alleen niet naar de kerk op zondag omdat ik ook wel eens wil uitslapen.
quote:2181 The Sunday Eucharist is the foundation and confirmation of all Christian practice. For this reason the faithful are obliged to participate in the Eucharist on days of obligation, unless excused for a serious reason (for example, illness, the care of infants) or dispensed by their own pastor. Those who deliberately fail in this obligation commit a grave sin.
Koop wel een aflaat.quote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:36 schreef Befbekje het volgende:
atholieken nemen hun geloof zelf niet eens serieus!!!
Dat valt wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |