Het zou ook erg raar zijn als dat niet zo was. Zo lang is de mensheid nog niet zichzelf aan het heruitvinden zonder een leidend geloof.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer de kapitaalhouders nog altijd religieus zijn.
Succes ermee dus om de kleine jongen te zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zou ook erg raar zijn als dat niet zo was. Zo lang is de mensheid nog niet zichzelf aan het heruitvinden zonder een leidend geloof.
Ben jij een grote?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Succes ermee dus om de kleine jongen te zijn.
Dat doe ik niet. Maar als een bepaalde insteek in de wetenschap wordt tegengehouden, omdat men geloof dat een bepaald persoon er boven is, word ik daar wel seculier van. En Islamkritisch is een goed iets, dat geloof is immers nooit verlicht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Napo, jij bent altijd zo islamkritisch.
Maar je praat seculirisme goed.
u wot m8.
Christendom is je enige kans er tegen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Maar als een bepaalde insteek in de wetenschap wordt tegengehouden, omdat men geloof dat een bepaald persoon, word ik daar wel seculier van. En Islamkritisch is een goed iets, dat geloof is immers nooit verlicht.
Geen idee wat je allemaal roept nu man.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Succes ermee dus om de kleine jongen te zijn.
Jij verwacht een nieuwe kruistocht?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Christendom is je enige kans er tegen.
Dat niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij verwacht een nieuwe kruistocht?
Die heb je ook niet nodig, een mis.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar jullie seculieren zijn allemaal zo voor christelijke normen.
Maar komen nooit naar de mis.
Voor wie verwachten jullie dat de mis blijft bestaan?
Dat probleem heb ik totaal niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Napo is namelijk altijd mad als Islam iets voor elkaar krijgt in Nederland.
Ik ga af en toe naar de mis. Ik heb zelfs een mis bijgewoond van ons universiteitspastoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar jullie seculieren zijn allemaal zo voor christelijke normen.
Maar komen nooit naar de mis.
Voor wie verwachten jullie dat de mis blijft bestaan?
Volgens de kerkleer is elke zondag verplicht.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga af en toe naar de mis. Ik heb zelfs een mis bijgewoond van ons universiteitspastoor.
Van ons universiteitspastoor.. Praat jij eens even normaal, ja.. Anders blijf je maar daar in Brabantquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga af en toe naar de mis. Ik heb zelfs een mis bijgewoond van ons universiteitspastoor.
Dat begrijp ik best als je de rotzooi voor kan zijn.quote:
Ook een paar keer mee gesproken ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zondag is mijn rustdag.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens de kerkleer is elke zondag verplicht.
Dan mag je dus niet klagen als Islam je geloof overneemt.quote:
Volgens mij gaat het nap niet om het geloof.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet klagen als Islam je geloof overneemt.
Want zelf neem je het niet serieus.
Mijn geloof nemen ze over ja?quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan mag je dus niet klagen als Islam je geloof overneemt.
Want zelf neem je het niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |