Wel jammer dat we nu op fok moeten blijven posten.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef JanCees het volgende:
Al die Ajacieden die nu zeggen dat ze EL gaan winnen
Hoezo?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat we nu op fok moeten blijven posten.
Alles heeft een einde maar als ik een weddenschap aanga verliest zelfs Groenlinks tegen alle verwachtingen in 2 zetelsquote:
wat was de weddenschapquote:Op donderdag 13 april 2017 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles heeft een einde maar als ik een weddenschap aanga verliest zelfs Groenlinks tegen alle verwachtingen in 2 zetels
enige leuke aan europese tripsquote:Op donderdag 13 april 2017 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zie net dat de Besiktas fans weer aardig huis hebben gehouden in Lyon.
en die van GLquote:Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Bij verlies van Ajax zouden JC en ik gewoon nooit meer posten.
Ik zou nooit meer posten als Groenlinks 16 zetels of meer zou halen terwijl ze in elke peiling op 16 of meer stonden.quote:
Hoeveel haalden zequote:Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer posten als Groenlinks 16 zetels of meer zou halen terwijl ze in elke peiling op 16 of meer stonden.
Als Ajax had verloren had ik simpelweg mijn belofte gebrokenquote:Op donderdag 13 april 2017 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Bij verlies van Ajax zouden JC en ik gewoon nooit meer posten.
Walgelijk schepsel.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Ajax had verloren had ik simpelweg mijn belofte gebroken
Zijn ambtenaren morgen vrij?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Op NPO1 iemand die een totale oorlog in Korea verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |