Nee populisme.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nap niet om het geloof.
Gaat mijn mee om het gevoel dat ik bang ben dat onze leiders straks enige vorm van Sharia wetgeving (ze zullen beginnen met familierecht) in gaan voeren. Nee sorry, dat gaat mij echt te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nap niet om het geloof.
Was niet gebeurd als je de kerkleer serieus had genomen met je voorouders.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
Gaat mijn mee om het gevoel dat ik bang ben dat onze leiders straks enige vorm van Sharia wetgeving (ze zullen beginnen met familierecht) in gaan voeren.
Hoef je in ieder geval geen rente meer te betalen.. Van mij mag 't..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat mijn mee om het gevoel dat ik bang ben dat onze leiders straks enige vorm van Sharia wetgeving (ze zullen beginnen met familierecht) in gaan voeren. Nee sorry, dat gaat mij echt te ver.
ik heb op een katholieke basisschool gezeten, ik mocht niet op de katholieke middelbare school omdat mijn broer en zus het daar verneukt hebben en ik zit nu op een soort van katholieke universiteit. Ik ga alleen niet naar de kerk op zondag omdat ik ook wel eens wil uitslapen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was niet gebeurd als je de kerkleer serieus had genomen met je voorouders.
Geen kerkleer dus.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb op een katholieke basisschool gezeten, ik mocht niet op de katholieke middelbare school omdat mijn broer en zus het daar verneukt hebben en ik zit nu op een soort van katholieke universiteit. Ik ga alleen niet naar de kerk op zondag omdat ik ook wel eens wil uitslapen.
quote:2181 The Sunday Eucharist is the foundation and confirmation of all Christian practice. For this reason the faithful are obliged to participate in the Eucharist on days of obligation, unless excused for a serious reason (for example, illness, the care of infants) or dispensed by their own pastor. Those who deliberately fail in this obligation commit a grave sin.
Koop wel een aflaat.quote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:36 schreef Befbekje het volgende:
atholieken nemen hun geloof zelf niet eens serieus!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |