warmongersquote:Op donderdag 13 april 2017 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Op NPO1 iemand die een totale oorlog in Korea verwacht.
WTFquote:Op donderdag 13 april 2017 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Noord Korea stuurt dwangarbeiders naar Polen hoor ik nu.
Vice is wel huilwaardig.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ourers-benefit-from/
En een filmpje
Ik vind Lilly altijd wel geinig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs lilly allen maakt vice belachelijk
Waar gaat het over.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
Stemgerechtigden 12657
Opkomstpercentage 47,25
JA die universiteitsverkiezingen gaan goedd
Wel extreem linksquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind Lilly altijd wel geinig.
Universiteitsraad.quote:
Ja vind ik ook, maar ach. Je kon kiezen tussen blauw of groen. Ze zullen vast wel wat standpunten ofzo, maar echt niemand leest die.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze daar verkiezingen over hebben
Hoe zou dat dan moeten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze daar verkiezingen over hebben
Daarom wint de grootste partij gewoon altijd. Meeste mensen op de campus die ene flyertje uitdelen e.d.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ach. Je kon kiezen tussen blauw of groen. Ze zullen vast wel wat standpunten ofzo, maar echt niemand leest die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |