En dat met die vakanties, LOL.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
Wel jammer dat de helft van mijn collega's een burn-out hebben of tegen een burn-out aanzitten.
Wacht maar totdat je Inso jr. ziet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de mooiste baby ooit.
Halfbloedje, blank x midden oosten
Wat gaat mijn broertje mooie kinderen krijgen
Zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is geen passie maar een last. Zo makkelijk kom je ook weer niet aan land/geitenkoppen.
hopelijk beter als ik als babyquote:Op donderdag 13 april 2017 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je Inso jr. ziet.
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk beter als ik als baby
ik was een rat
Op basis van welke criteria?quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laatst een onderzoek dat o.a. mensen in het onderwijs het hardst moesten werken
Dat is wel heel lang ja.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was viesklein he
3-4 maanden couveuse
Kennelijk een christelijke aandoening. Thijs van den Brink lijkt nog altijd op een rat.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk beter als ik als baby
ik was een rat
quote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een christelijke aandoening. Thijs van den Brink lijkt nog altijd op een rat.
Rond week 28 geboren.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een christelijke aandoening. Thijs van den Brink lijkt nog altijd op een rat.
Ik hou me in.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rond week 28 geboren.
Een geluk voor mijn vader, die was namelijk niet in Nederland op dat moment. Dus was er niet bij.
Wat een geluk.
Ik kijk daar echt niet naar uit, jojo.quote:
Kampioen worden ze nietquote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef JanCees het volgende:
Al die Ajacieden die nu zeggen dat ze EL gaan winnen
En het is zo mooi.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk daar echt niet naar uit, jojo.
Sterker nog, ben als de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |