Verder heb ik prima inkomen uit andere dingen dan vertalen, waar ik prima mee verdien.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Blijf vooral in je waan.. En houd in je achterhoofd dat je vaderland volledig op Europees geld draait.. Uit de portemonnee van de belastingbetaler, ik dank u wel..
Volgens mij moet je vooral het werk doen waarvan je denkt dat je het moet doen of omdat je er plezier in hebt..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent pas gek als je 60 uur gaat zwijnen voor max 2x modaal.
Werk is per definitie kut.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je vooral het werk doen waarvan je denkt dat je het moet doen of omdat je er plezier in hebt..
Ik heb je ooit een dm gestuurd met de OP.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wow de OP van wiki is ook verkracht.
Ik heb mijn moeder een leuker leven gegeven doordat ze nu niet meer hoeft te werken.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zonder werk had ik een minder leuk leven..
Klopt, die link is helaas kapoet.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb je ooit een dm gestuurd met de OP.
Dat maakt werk niet per definitie kut..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder een leuker leven gegeven doordat ze nu niet meer hoeft te werken.
Ik ken weinig mensen die echt een passie voor hun vak hebben.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je vooral het werk doen waarvan je denkt dat je het moet doen of omdat je er plezier in hebt..
Ik ken echt niemand die werken leuk vind.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat maakt werk niet per definitie kut..
Dan ken je er nu één.. Ik heb heel veel plezier in wat ik doe..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die werken leuk vind.
Dan hou je jezelf voor de gek.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan ken je er nu één.. Ik heb heel veel plezier in wat ik doe..
Alleen familie.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen passies vertelde je laatst.
Je hebt het ooit gezegd, maar vergeten. Wat doe je ook alweer?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan ken je er nu één.. Ik heb heel veel plezier in wat ik doe..
Ik heb een eigen reclamebureau en daarnaast monteer ik films, verkoop eigen fotografisch werk, ben bezig met een kinderboekenreeks, ben in de muziek actief..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt het ooit gezegd, maar vergeten. Wat doe je ook alweer?
Met werken verdien je sowieso niet veel.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
In het onderwijs verdien je niet zo veel helaas.
Kinderboekenreeks? Schrijf je dat zelf?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen reclamebureau en daarnaast monteer ik films, verkoop eigen fotografisch werk, ben bezig met een kinderboekenreeks, ben in de muziek actief..
Jup..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kinderboekenreeks? Schrijf je dat zelf?
*Oeroeg..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je Oerog bewerken
Kinderboekenreeks? Tof.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een eigen reclamebureau en daarnaast monteer ik films, verkoop eigen fotografisch werk, ben bezig met een kinderboekenreeks, ben in de muziek actief..
Dan verkoop ik niets, vrees ik..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwerk je er wel een aantal tt's in.
Ik zou liever niet zo vroeg opstaan en wat vroeger thuis zijn maar zonder werk zou ik mij helemaal kapot vervelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die werken leuk vind.
het wordt pas leuk als je geld hebt en tijd.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou liever niet zo vroeg opstaan en wat vroeger thuis zijn maar zonder werk zou ik mij helemaal kapot vervelen.
Dus ergens...
Ik zou mijn eigen ook kapot vervelen als ik geen werk had.. En anders zou ik thee gaan schenken in een bejaardentehuis ofzo..quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou liever niet zo vroeg opstaan en wat vroeger thuis zijn maar zonder werk zou ik mij helemaal kapot vervelen.
Dus ergens...
Ik heb ook geen passies of hobby's wat dat betreft.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het wordt pas leuk als je geld hebt en tijd.
Behalve als je zoals mij bent en geen passies hebt.
Misschien moet ik een grtd post gaan maken LR.
Daarom hebben mensen als ons werk nodig.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen passies of hobby's wat dat betreft.
GGMM is het hier mee eens.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind kinderen zo prachtig. Heb wel passie voor m'n werk.
Satan aanbidden?quote:Op donderdag 13 april 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen passies of hobby's wat dat betreft.
Ik zag vandaag de mooiste baby ooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |