Ja vind ik ook, maar ach. Je kon kiezen tussen blauw of groen. Ze zullen vast wel wat standpunten ofzo, maar echt niemand leest die.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze daar verkiezingen over hebben
Hoe zou dat dan moeten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze daar verkiezingen over hebben
Daarom wint de grootste partij gewoon altijd. Meeste mensen op de campus die ene flyertje uitdelen e.d.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ach. Je kon kiezen tussen blauw of groen. Ze zullen vast wel wat standpunten ofzo, maar echt niemand leest die.
Vind The Passion wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijken naar musicals. Dan verdien je ook een kutavond.
Moest Jezus ook moderator worden om daarna te sterven en drie dagen later uit den dood opstaan?????quote:
Het. Was. Een. Ware. Helquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom wint de grootste partij gewoon altijd. Meeste mensen op de campus die ene flyertje uitdelen e.d.
moet hij wetenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest Jezus ook moderator worden om daarna te sterven en drie dagen later uit den dood opstaan?????
Stijn was ook voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn was ooit voor directe democratie
en?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag nagedacht wat ik zou doen bij het choken van kampioenschap door feyenoord
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jezus niet aan het weten is.
dan word ik wel eventjes niet zo vrolijk denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag nagedacht wat ik zou doen bij het choken van kampioenschap door feyenoord
TiU*quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Befbekje het volgende:
Is dat eigenlijk een beetje een fijne uni, de UvT?
Ja als je denkt dat Jezusgod niet kan denken, waarom zit je dan zondag in de kerk?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat maar, laat godverdomme maar.
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Befbekje het volgende:
*Islamisering..quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
FvD is de reden dat islamisatie toeneemt.
Ja hoor. Jammer dat ze er koranlessen geven en dat half china hier tegenwoordig zit. Ojah, de cursisten hebben de UB overgenomen en niemand wil er iets aan doenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:50 schreef Befbekje het volgende:
hoezoquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
FvD is de reden dat islamisatie toeneemt.
Baudet is niet gelovig maar wel klaagt over islamisering.quote:
Komt ervan als geen autochtoon naar de bijbellessen gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja hoor. Jammer dat ze er koranlessen geven en dat half china hier tegenwoordig zit. Ojah, de cursisten hebben de UB overgenomen en niemand wil er iets aan doen. Maar gelukkig gaat de gemeente er van uit dat Tilburg een extra gebouw koopt bij Spoorzone.
Moet je per se een religie aanhangen om te klagen over islamisering?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baudet is niet gelovig maar wel klaagt over islamisering.
Terwijl ie nog nooit in de kerk zat.
Fuck hem
is dat zo? zoveel weet ik nou ook niet van hemquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baudet is niet gelovig maar wel klaagt over islamisering.
Terwijl ie nog nooit in de kerk zat.
Fuck hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |