ha ik speelde ooit viool toen ik 8 was, maar viool les was precies op donderdag 8 uur savonds en dan was ook de A Team op tv en toen heb ik A team gekozen, de viool lerares begon er gewoon onwijs van te janken dat ik stopte, ws had ze geen kinderen van haarzelf of zeur kinderen * ik ben geen zeurkind , en kwam dat er opeens allemaal opeens uit...quote:
Ik ook.quote:
Wat boeit dit?quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom staat er een oude OP versie in de OP?
Ik heb al 2 keer die OP geüpdate, inclusief mijn UI erin gezet. Nu is het wéér weg.
Flopsc.
Mietje.quote:
Weet ik dat.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb al 2 keer die OP geüpdate, inclusief mijn UI erin gezet. Nu is het wéér weg.
Flopsc.
Omdat er enkele personen zijn die steeds de OP weg halen en ik hem dan weer uit pastebin haal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook.
Flopsc.
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:40 schreef onlogisch het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ranzig_uitschot.html
RTL Boulevard![]()
Hypocriete honden.
niet gekliktquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:40 schreef onlogisch het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ranzig_uitschot.html
RTL Boulevard![]()
Hypocriete honden.
Wat vind jij van Shirley?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees net dat de witte medemens zich maar moet aanpassen aan de allochtoon omdat die moeite hebben om te integreren. Ok. Ok. Ok.
Doei.
In ieder geval een Brabantse en een Turksequote:Op zaterdag 1 april 2017 11:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook een Italiaanse versie van deze shirley bestaat
Valt me op dat ze vaak wisselt van accenten en dat in 1 videoquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ieder geval een Brabantse en een Turkse
Zie hier waarom zigeuners en roma gewoon dood moeten.quote:
Het is Rome. En bek houdenquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie hier waarom zigeuners en roma gewoon dood moeten.
heb nog nooit in nederland die vieze zigeunervolk rome horen noemenh oorquote:
Ik zie ze in NL nooit. Daar wel vaakquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog nooit in nederland die vieze zigeunervolk rome horen noemenh oor
in milaan ook veel van die viezerikken had ik gezienquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie ze in NL nooit. Daar wel vaak
Torino valt het wel meequote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in milaan ook veel van die viezerikken had ik gezien
bahquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in milaan ook veel van die viezerikken had ik gezien
nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:24 schreef JanCees het volgende:
inso heb je nieuwe kendrick lamar al gehoord
Kibbelingquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haring of gebakken visje. Ff naar de markt zo
ken alleen zijn naamquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je amir taaki van dark wallet nog
Laat hem gaan werken. De lamzak.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewonnen tegen de nummer 2. Dochterlief 4x keer gescoord. In de tweede helft heet dat. In de eerste helft was ze keeper en heeft ze er 4 doorgelaten.
Het kon wel een dochter van me zijn.quote:
Ha ha ha. Trots ?quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewonnen tegen de nummer 2. Dochterlief 4x keer gescoord. In de tweede helft heet dat. In de eerste helft was ze keeper en heeft ze er 4 doorgelaten.
Je deugtquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het kon wel een dochter van me zijn.
Ik kon ook niet keepen.
Ik heb op iedere positie op de linkerflank gestaan. Kon voor geen meter verdedigen. Dat was dan weer mijn makke.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het kon wel een dochter van me zijn.
Ik kon ook niet keepen.
Sowieso. Maar dat ben ik altijd.quote:
Altijd spits in de jeugd. Type Mariano Bombarda. Alleen dan goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb op iedere positie op de linkerflank gestaan. Kon voor geen meter verdedigen. Dat was dan weer mijn makke.
Nice.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd spits in de jeugd. Type Mariano Bombarda. Alleen dan goed.![]()
Ik heb nog wat beelden op VHS staan. Mooi om te zien.
Pas toen ik weer terugging naar de club in mijn dorp ben ik vaker op het middenveld of laatste man komen staan.
Daar heb ik eerlijk gezegd nooit gespeeld.quote:
Nee ik ook niet. Wel in Nantes, tijdens een jeugdtoernooi. Deden 7 andere ploegen aan mee uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Nld. Die wonnen wequote:Op zaterdag 1 april 2017 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd nooit gespeeld.
Bij VVV deden we regelmatig buitenlandse jeugdtoernooien. Sowieso iedere zomer BMG. Nooit echt potten kunnen breken. In Norwich hebben we wel een toernooi gewonnen. Finale tegen Manchester United.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Wel in Nantes, tijdens een jeugdtoernooi. Deden 7 andere ploegen aan mee uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Nld. Die wonnen we
Mooie herinnering wel.
Ik vond die Engelse ploegen altijd verdomd lastig om tegen te voetballen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij VVV deden we regelmatig buitenlandse jeugdtoernooien. Sowieso iedere zomer BMG. Nooit echt potten kunnen breken. In Norwich hebben we wel een toernooi gewonnen. Finale tegen Manchester United.
Altijd een aantal koppen groter, maar ze konden vaak niet heel goed voetballen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond die Engelse ploegen altijd verdomd lastig om tegen te voetballen.
Spel leek inderdaad vaak nergens op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd een aantal koppen groter, maar ze konden vaak niet heel goed voetballen.
Dit en ze hadden een tomeloze inzet. Maar dat gold voor bijna alle Britse ploegen. Verschillende keren tegen jeugdteams gespeeld en die gasten bleven rennen als gekken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd een aantal koppen groter, maar ze konden vaak niet heel goed voetballen.
Duracell konijntjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit en ze hadden een tomeloze inzet. Maar dat gold voor bijna alle Britse ploegen. Verschillende keren tegen jeugdteams van Celtic gespeeld en die gasten bleven rennen als gekken.
Tot en met de B gespeeld. Toen langdurig geblesseerd geraakt en toen is de spits van de C overgekomen. En die deed het heel goed. Dus toen kon ik vertrekken. A dus nooit gehaald.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Lans, heb je de Shell jeugdcompetitie nog meegemaakt of was je van daarna?
Vaak tegen gespeeld, wat een kut wedstrijden waren dat. Twee weken nodig gehad om bij te komen. Op dat toernooi in Nantes speelden wij ze wel volledig van de mat. Weet niet wat ze door ons eten heen gooide maar dat was een prestatie van formaat wat we daar leverde.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit en ze hadden een tomeloze inzet. Maar dat gold voor bijna alle Britse ploegen. Verschillende keren tegen jeugdteams van Celtic gespeeld en die gasten bleven rennen als gekken.
Haha!quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak tegen gespeeld, wat een kut wedstrijden waren dat. Twee weken nodig gehad om bij te komen. Op dat toernooi in Nantes speelden wij ze wel volledig van de mat. Weet niet wat ze door ons eten heen gooide maar dat was een prestatie van formaat wat we daar leverde.
Van welk jaar ben je?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ok vervelend voor je. Het jaar dat we met B1 in de hoogste divisie speelde, hebben we ook nog tegen VVV gespeeld. Kregen in de Koel wel 3-0 klop en ik veroorzaakte uit frustratie nog een pingel. En volgens mij speelde destijds een roodharige gast in de spits.
Dit.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond die Engelse ploegen altijd verdomd lastig om tegen te voetballen.
Ja, mooi fucked op. Welke club speelde jij?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haha!
We hadden een keer trainingskamp in aanloop naar het nieuwe seizoen. Hadden we in het stadion na afloop een wedstrijd tegen een jeugdteam uit Japan. Ze waren dan wel een jaar tot anderhalf jaar ouder desondanks was ik binnen 15 minuten kapot gelopen.
Waar dan wel op?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee 78 slaat niet op mijn geboortejaar.
'96 zou kunnen, maar ik heb allesbehalve rood haar.quote:
Lengte van zijn fallus.quote:
Ik was 15. In het eerste. Redelijk niveau. Districtselftal. Scoorde er 65 voor ik als B-junior in het eerste kwam.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot en met de B gespeeld. Toen langdurig geblesseerd geraakt en toen is de spits van de C overgekomen. En die deed het heel goed. Dus toen kon ik vertrekken. A dus nooit gehaald.
Hadden jullie een rooie in het team?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
'96 zou kunnen, maar ik heb allesbehalve rood haar.
quote:
Jawel. Maar die stond voorstopper. Bijtertje van het kamp van Roermond.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hadden jullie een rooie in het team?
Zo we denken hetzelfde. Ik heb laatst wel genoten van 3 seizoenen Lillyhammer maar dat heb je waarschijnlijk al gezien.quote:
Nee, ik ben net begonnen aan S2 met lilyhammerquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo we denken hetzelfde. Ik heb laatst wel genoten van 3 seizoenen Lillyhammer maar dat heb je waarschijnlijk al gezien.
VCS doet wel een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speelde voor VCS, en later GDA. Eerst genoemde club is ook bij lange na niet meer wat het ooit was.
is die leuk jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
inso vindt dit niet leuk
Goede film maar toch een kutfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
inso vindt dit niet leuk
Mooie club hoor. Heeft goede spelers voortgebracht.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
VCS doet wel een belletje rinkelen.
Heb je een voorkeur voor een bepaald genre?quote:
oorlog of maffia zit ik aan te denkenquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een bepaald genre?
Want Shutter Island is niet echt heel gezellig, wel spannend.
ja morgen gratis mee reizenquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:21 schreef Typisch het volgende:
boekenweekgeschenkje gekregen
kon je daar nou mee gratis in de trein oid?
of was dat wat anders
edit:
google zegt ja
Ik ben ooit 3 wedstrijden geschorst geweest omdat ik na een gele kaart de scheids ging imiteren en hem een gele kaart gaf. Vervolgens 2e gele kaart.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben er alleen van af gestuurd na een vechtpartijtje in de kleedkamer. Maar dat terzijde.
gewoon kijken manquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
oorlog of maffia zit ik aan te denken
braaf.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben ooit 3 wedstrijden geschorst geweest omdat ik na een gele kaart de scheids ging imiteren en hem een gele kaart gaf. Vervolgens 2e gele kaart.
Un Prophete al gezien? Franse misdaadfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Speelde jullie met VVV in de hoogste afdeling? We speelden tegen de generatie van Brutil Hose, Darryl Douglas en Andy Van der Meyde.
Heb je onze upon a time in america gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
staat niet op de netflix zekerquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je onze upon a time in america gezien?
Vind hem niet andersquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Stond er iig wel op tijdje terug
Die zijn allemaal wat ouder. Ik speelde met Edwin Linssen, Dries Driessen, Bernard Hofstede en zulks.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Speelde jullie met VVV in de hoogste afdeling? We speelden tegen de generatie van Brutil Hose, Darryl Douglas en Andy Van der Meyde.
Ja. Geniale rol van Oscar Isaac.quote:
Boeken zijn ook wel goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Snabba Cash Zweeds misdaadfilm ook op Netflix.
Ik geef de laatste paar jaar voorkeur aan niet-Amerikaanse misdaadfilms. Op de een of ander manier harder en minder gelikt.
Hij verwedt zijn haar erom, hoorde ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:41 schreef Vasion het volgende:
VBL / Jack van Gelder: 'Ajax gaat het nog redden, Feyenoord niet'
TR gemaakt, slotje zou op zijn plaats zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:41 schreef Vasion het volgende:
VBL / Jack van Gelder: 'Ajax gaat het nog redden, Feyenoord niet'
Want?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gemaakt, slotje zou op zijn plaats zijn.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je filmpje wel in het Ajax - Feyenoord topic van tong80 kan.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tong mag kan mijn veters nog niet strikken.
ik heb het alleen op deze laptop lijkt het welquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan wordt je Plex/netDrive combo ook kut
vandaag? Nee heeft weinig zinquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je alles al een keer gereset?
Jij maakt wel uren zeg!quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze werkdag zit er ook weer op.
Ik heb zat tijd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij maakt wel uren zeg!
Je hebt nauwelijks tijd voor iets anders.
Ik ben nog aan het nadenken. Misschien nog ff langs de supermarkt of anders improviseren met wat er in huis is.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij toe ouwe reus.
Wat eten jullie zo boys?
Hoe maak jij je nasi? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja goed man. Met jou ook? Net even boodschappen gedaan en ga zo nasi maken
Nasi :quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken. Misschien nog ff langs de supermarkt of anders improviseren met wat er in huis is.
Jij?
Gewoon standaard as fuck. Alles volgens het boekje. Nooit de behoefte gehad te experimenteren want mokerlekkerquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe maak jij je nasi? Ben wel benieuwd.
Fotografeer het proces en blaas dat topic nieuw leven inquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon standaard as fuck. Alles volgens het boekje. Nooit de behoefte gehad te experimenteren want mokerlekker
Kijk op de achterkant van een conimex doosje. Scheelt een hoop foto's.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Fotografeer het proces en blaas dat topic nieuw leven in
Drizztgod. Lekker meurenquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat de vraag der vragen al is gesteldIk doe Griekse aardappelschotel (zo'n zak uit de diepvries) met sla en tzatziki
Ik ben 35 jaar en hoor nu voor het eerst van mijn leven iets over ossewit.quote:
Wie kookt er? Jij of mevrouw Haags?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spinazie, zalm, pasta en boursin eroverheen.
Mevrouw Haags natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie kookt er? Jij of mevrouw Haags?
Zoals het hoort.quote:
Dat is echt met stip zijn beste verhaalquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit deze trouwens weer eens te luisteren:
Eerst rijst koken, laten afkoelen (meestal eerder op de dag gekookt of een dag van te voren).quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Eerst rijst koken, laten afkoelen (meestal eerder op de dag gekookt of een dag van te voren).
Kipfilet in zijn geheel in water koken met laurierblad, pimentballen, boullionblokje en knoflook. Zodra gekookt, afkoelen en de kipfilet pluizen.
Olie in de wok, uien en peper fruiten, klein stukje trassi (een soort gedroogde garnalenpasta), paar stukjes verse laos meebakken.
Dan een paar eetlepels sojasaus en ketjap, geplozen kipfilet erbij en dan de rijst. Alles goed omscheppen (eventueel klein beetje sojasaus of ketjap toevoegen).
Tenslotte een of twee handjes diepvriesdoppertjes en/of mais toevoegen. Goed omscheppen en tenslotte wat selderij fijnsnijden en als laatste over de rijst strooien en omscheppen.
Wanneer mogen we een keer komen eten?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Eerst rijst koken, laten afkoelen (meestal eerder op de dag gekookt of een dag van te voren).
Kipfilet in zijn geheel in water koken met laurierblad, pimentballen, boullionblokje en knoflook. Zodra gekookt, afkoelen en de kipfilet pluizen.
Olie in de wok, uien en peper fruiten, klein stukje trassi (een soort gedroogde garnalenpasta), paar stukjes verse laos meebakken.
Dan een paar eetlepels sojasaus en ketjap, geplozen kipfilet erbij en dan de rijst. Alles goed omscheppen (eventueel klein beetje sojasaus of ketjap toevoegen).
Tenslotte een of twee handjes diepvriesdoppertjes en/of mais toevoegen. Goed omscheppen en tenslotte wat selderij fijnsnijden en als laatste over de rijst strooien en omscheppen.
VBL meet bij Vincenzo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mogen we een keer komen eten?
Jepquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 24 uur kampioenschap definitief binnen
Dit is alleen de nasi hè.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mogen we een keer komen eten?
Wij houden van kaal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is alleen de nasi hè.
Er komt nog kip uit de oven, sliertenei (fijngesneden omeletjes), gebakken banaan, versgesneden tomaatjes en zoetzure komkommer bij.
Anders is je nasi volgens Surinaamse begrippen een beetje kaal.
Je gaat uit van een overwinning?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 24 uur kampioenschap definitief binnen
Makkelijk nulletje of 3-4quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je gaat uit van een overwinning?
Ik verwacht een gelijkspelletje.
Jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
We hebben het over Ajax - Feyenoord toch?
1-1 of 2-2.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ajax met 2-1 wint.
[ziggy]Klassieker is een wedstrijd op zich[/ziggy]quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
met alle respect maar kan daar niet van onder de indruk raken
nieuwe album van lacrimquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Deze versie heb ik nog niet gezien.
Erik van Muiswinkel is echt heel eng.quote:
Ik ben benieuwd wat er bij die man in zijn leven gebeurd is dat hij opeens zo'n weg-met-ons-mentaliteit heeft ontwikkeld.quote:
verlaten door de PVVDA.quote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er bij die man in zijn leven gebeurd is dat hij opeens zo'n weg-met-ons-mentaliteit heeft ontwikkeld.
Kind kwijt?quote:Op zondag 2 april 2017 08:43 schreef Jojoortje het volgende:
Vier wijn gehad gisteren. Nog nooit zo slecht gevoeld.
Denk dat Leefbaar zich voldoende heeft bewezen dat het geen groot gevaar is voor Joost en de zijnen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie opinie over de messteek in de rug van Eerdmans door Wilders.
Hm, aan de stemmen in 2014 te zien hebben ze nog wel een hoop speling ja.quote:Op zondag 2 april 2017 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat Leefbaar zich voldoende heeft bewezen dat het geen groot gevaar is voor Joost en de zijnen.
Doe hem de groeten. Lijkt mij een geschikte gast. Heb je een locatie gevonden waar ze het uitzenden?quote:
gratis reizen ook?quote:Op zondag 2 april 2017 10:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
#treinleven
Niks gegeven natuurlijk (lol)
SCHOTEN.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar moet je een boek voor hebben gekocht. Caland kan niet lezen.
Ja en ze verkopen frikadellenquote:Op zondag 2 april 2017 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe hem de groeten. Lijkt mij een geschikte gast. Heb je een locatie gevonden waar ze het uitzenden?
quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
sowquote:
Je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel een mooie show.quote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort weer lekker zeiken op 'The passion'.
leuk zegquote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort weer lekker zeiken op 'The passion'.
Ja daarom kon hij net dat bedelbriefje lezen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder het briefje te lezen weet je al wat ze willen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daarom kon hij net dat bedelbriefje lezen.
Wellicht is het een hartstocht in de trein briefje? Caland is een hele knappe jongen heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder het briefje te lezen weet je al wat ze willen.
Dat zegt dus niks.
Gegeven door een slecht ruikende man van middelbare leeftijd uit het midden oosten of Roemenie die de briefjes aan alle mensen in de trein geeft.quote:Op zondag 2 april 2017 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht is het een hartstocht in de trein briefje? Caland is een hele knappe jongen heb ik mij laten vertellen.
Op mijn traject zijn het meestal vrouwen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gegeven door een slecht ruikende man van middelbare leeftijd uit het midden oosten of Roemenie die de briefjes aan alle mensen in de trein geeft.
Ik durf het te betwijfelen.
Heeft hij gedaanquote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat stijn zich nog wagen aan een voorspelling?
Ik had gisteren tussen Den Haag en Amsterdam 2 mannen. Eentje van Leiden naar Schiphol en eentje van Schiphol naar Amsterdam CS.quote:Op zondag 2 april 2017 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op mijn traject zijn het meestal vrouwen.
[..]
Heeft hij gedaan
Terwijl het bij wet verboden is.. Maarjah, de laatste keer dat ik een conducteur heb gezien is 4 weken geleden ofzoquote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren tussen Den Haag en Amsterdam 2 mannen. Eentje van Leiden naar Schiphol en eentje van Schiphol naar Amsterdam CS.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat stijn zich nog wagen aan een voorspelling?
Toevallig zowel gisteren als eergisteren met de trein geweest en ook geen conducteur.quote:Op zondag 2 april 2017 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl het bij wet verboden is.. Maarjah, de laatste keer dat ik een conducteur heb gezien is 4 weken geleden ofzo
Even quoten voor het weddenschap topicquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax met 0-3 verliest maak ik mezelf van kant
Ik had laatst een record. 4 uur enkele reis en zowel heen als terug niet gechecktquote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toevallig zowel gisteren als eergisteren met de trein geweest en ook geen conducteur.
Doe dat maarquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Even quoten voor het weddenschap topic
dan lig ik wel in de fontein denk ikquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax met 0-3 verliest maak ik mezelf van kant
Ajax zonder spits danquote:Op zondag 2 april 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dit ook
nelom-nieuwkoop-kuyt
toch een scheetje minder dan
kongolo-vilhena-elia
Je bent van harte welkom in het Kyocera stadion.quote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik de voetbal kijken behalve in de arena
Dan nog hebben jullie zo'n ziyech ofzoquote:
julliequote:Op zondag 2 april 2017 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan nog hebben jullie zo'n ziyech ofzo
Je bent toch ajacied of wat?quote:
Bangkokquote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik de voetbal kijken behalve in de arena
Kwakmangodquote:Op zondag 2 april 2017 10:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ajax het moeilijk krijgt ben ik voor Volendam
| Forum Opties | |