Waar dan wel op?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee 78 slaat niet op mijn geboortejaar.
'96 zou kunnen, maar ik heb allesbehalve rood haar.quote:
Lengte van zijn fallus.quote:
Ik was 15. In het eerste. Redelijk niveau. Districtselftal. Scoorde er 65 voor ik als B-junior in het eerste kwam.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot en met de B gespeeld. Toen langdurig geblesseerd geraakt en toen is de spits van de C overgekomen. En die deed het heel goed. Dus toen kon ik vertrekken. A dus nooit gehaald.
Hadden jullie een rooie in het team?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
'96 zou kunnen, maar ik heb allesbehalve rood haar.
quote:
Jawel. Maar die stond voorstopper. Bijtertje van het kamp van Roermond.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hadden jullie een rooie in het team?
Zo we denken hetzelfde. Ik heb laatst wel genoten van 3 seizoenen Lillyhammer maar dat heb je waarschijnlijk al gezien.quote:
Nee, ik ben net begonnen aan S2 met lilyhammerquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo we denken hetzelfde. Ik heb laatst wel genoten van 3 seizoenen Lillyhammer maar dat heb je waarschijnlijk al gezien.
VCS doet wel een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speelde voor VCS, en later GDA. Eerst genoemde club is ook bij lange na niet meer wat het ooit was.
is die leuk jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
inso vindt dit niet leuk
Goede film maar toch een kutfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
inso vindt dit niet leuk
Mooie club hoor. Heeft goede spelers voortgebracht.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
VCS doet wel een belletje rinkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |