Ik zie ze in NL nooit. Daar wel vaakquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb nog nooit in nederland die vieze zigeunervolk rome horen noemenh oor
in milaan ook veel van die viezerikken had ik gezienquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie ze in NL nooit. Daar wel vaak
Torino valt het wel meequote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in milaan ook veel van die viezerikken had ik gezien
bahquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in milaan ook veel van die viezerikken had ik gezien
nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:24 schreef JanCees het volgende:
inso heb je nieuwe kendrick lamar al gehoord
Kibbelingquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haring of gebakken visje. Ff naar de markt zo
ken alleen zijn naamquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je amir taaki van dark wallet nog
Laat hem gaan werken. De lamzak.quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewonnen tegen de nummer 2. Dochterlief 4x keer gescoord. In de tweede helft heet dat. In de eerste helft was ze keeper en heeft ze er 4 doorgelaten.
Het kon wel een dochter van me zijn.quote:
Ha ha ha. Trots ?quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewonnen tegen de nummer 2. Dochterlief 4x keer gescoord. In de tweede helft heet dat. In de eerste helft was ze keeper en heeft ze er 4 doorgelaten.
Je deugtquote:Op zaterdag 1 april 2017 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het kon wel een dochter van me zijn.
Ik kon ook niet keepen.
Ik heb op iedere positie op de linkerflank gestaan. Kon voor geen meter verdedigen. Dat was dan weer mijn makke.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het kon wel een dochter van me zijn.
Ik kon ook niet keepen.
Sowieso. Maar dat ben ik altijd.quote:
Altijd spits in de jeugd. Type Mariano Bombarda. Alleen dan goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb op iedere positie op de linkerflank gestaan. Kon voor geen meter verdedigen. Dat was dan weer mijn makke.
Nice.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd spits in de jeugd. Type Mariano Bombarda. Alleen dan goed.![]()
Ik heb nog wat beelden op VHS staan. Mooi om te zien.
Pas toen ik weer terugging naar de club in mijn dorp ben ik vaker op het middenveld of laatste man komen staan.
Daar heb ik eerlijk gezegd nooit gespeeld.quote:
Nee ik ook niet. Wel in Nantes, tijdens een jeugdtoernooi. Deden 7 andere ploegen aan mee uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Nld. Die wonnen wequote:Op zaterdag 1 april 2017 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd nooit gespeeld.
Bij VVV deden we regelmatig buitenlandse jeugdtoernooien. Sowieso iedere zomer BMG. Nooit echt potten kunnen breken. In Norwich hebben we wel een toernooi gewonnen. Finale tegen Manchester United.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Wel in Nantes, tijdens een jeugdtoernooi. Deden 7 andere ploegen aan mee uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Nld. Die wonnen we
Mooie herinnering wel.
Ik vond die Engelse ploegen altijd verdomd lastig om tegen te voetballen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij VVV deden we regelmatig buitenlandse jeugdtoernooien. Sowieso iedere zomer BMG. Nooit echt potten kunnen breken. In Norwich hebben we wel een toernooi gewonnen. Finale tegen Manchester United.
Altijd een aantal koppen groter, maar ze konden vaak niet heel goed voetballen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond die Engelse ploegen altijd verdomd lastig om tegen te voetballen.
Spel leek inderdaad vaak nergens op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd een aantal koppen groter, maar ze konden vaak niet heel goed voetballen.
Dit en ze hadden een tomeloze inzet. Maar dat gold voor bijna alle Britse ploegen. Verschillende keren tegen jeugdteams gespeeld en die gasten bleven rennen als gekken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd een aantal koppen groter, maar ze konden vaak niet heel goed voetballen.
Duracell konijntjes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit en ze hadden een tomeloze inzet. Maar dat gold voor bijna alle Britse ploegen. Verschillende keren tegen jeugdteams van Celtic gespeeld en die gasten bleven rennen als gekken.
Tot en met de B gespeeld. Toen langdurig geblesseerd geraakt en toen is de spits van de C overgekomen. En die deed het heel goed. Dus toen kon ik vertrekken. A dus nooit gehaald.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Lans, heb je de Shell jeugdcompetitie nog meegemaakt of was je van daarna?
Vaak tegen gespeeld, wat een kut wedstrijden waren dat. Twee weken nodig gehad om bij te komen. Op dat toernooi in Nantes speelden wij ze wel volledig van de mat. Weet niet wat ze door ons eten heen gooide maar dat was een prestatie van formaat wat we daar leverde.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit en ze hadden een tomeloze inzet. Maar dat gold voor bijna alle Britse ploegen. Verschillende keren tegen jeugdteams van Celtic gespeeld en die gasten bleven rennen als gekken.
Haha!quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak tegen gespeeld, wat een kut wedstrijden waren dat. Twee weken nodig gehad om bij te komen. Op dat toernooi in Nantes speelden wij ze wel volledig van de mat. Weet niet wat ze door ons eten heen gooide maar dat was een prestatie van formaat wat we daar leverde.
Van welk jaar ben je?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ok vervelend voor je. Het jaar dat we met B1 in de hoogste divisie speelde, hebben we ook nog tegen VVV gespeeld. Kregen in de Koel wel 3-0 klop en ik veroorzaakte uit frustratie nog een pingel. En volgens mij speelde destijds een roodharige gast in de spits.
Dit.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond die Engelse ploegen altijd verdomd lastig om tegen te voetballen.
Ja, mooi fucked op. Welke club speelde jij?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haha!
We hadden een keer trainingskamp in aanloop naar het nieuwe seizoen. Hadden we in het stadion na afloop een wedstrijd tegen een jeugdteam uit Japan. Ze waren dan wel een jaar tot anderhalf jaar ouder desondanks was ik binnen 15 minuten kapot gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |