Waar dan wel op?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee 78 slaat niet op mijn geboortejaar.
'96 zou kunnen, maar ik heb allesbehalve rood haar.quote:
Lengte van zijn fallus.quote:
Ik was 15. In het eerste. Redelijk niveau. Districtselftal. Scoorde er 65 voor ik als B-junior in het eerste kwam.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tot en met de B gespeeld. Toen langdurig geblesseerd geraakt en toen is de spits van de C overgekomen. En die deed het heel goed. Dus toen kon ik vertrekken. A dus nooit gehaald.
Hadden jullie een rooie in het team?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
'96 zou kunnen, maar ik heb allesbehalve rood haar.
quote:
Jawel. Maar die stond voorstopper. Bijtertje van het kamp van Roermond.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hadden jullie een rooie in het team?
Zo we denken hetzelfde. Ik heb laatst wel genoten van 3 seizoenen Lillyhammer maar dat heb je waarschijnlijk al gezien.quote:
Nee, ik ben net begonnen aan S2 met lilyhammerquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zo we denken hetzelfde. Ik heb laatst wel genoten van 3 seizoenen Lillyhammer maar dat heb je waarschijnlijk al gezien.
VCS doet wel een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speelde voor VCS, en later GDA. Eerst genoemde club is ook bij lange na niet meer wat het ooit was.
is die leuk jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
inso vindt dit niet leuk
Goede film maar toch een kutfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
inso vindt dit niet leuk
Mooie club hoor. Heeft goede spelers voortgebracht.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
VCS doet wel een belletje rinkelen.
Heb je een voorkeur voor een bepaald genre?quote:
oorlog of maffia zit ik aan te denkenquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een bepaald genre?
Want Shutter Island is niet echt heel gezellig, wel spannend.
ja morgen gratis mee reizenquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:21 schreef Typisch het volgende:
boekenweekgeschenkje gekregen
kon je daar nou mee gratis in de trein oid?
of was dat wat anders
edit:
google zegt ja
Ik ben ooit 3 wedstrijden geschorst geweest omdat ik na een gele kaart de scheids ging imiteren en hem een gele kaart gaf. Vervolgens 2e gele kaart.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben er alleen van af gestuurd na een vechtpartijtje in de kleedkamer. Maar dat terzijde.
gewoon kijken manquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
oorlog of maffia zit ik aan te denken
braaf.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben ooit 3 wedstrijden geschorst geweest omdat ik na een gele kaart de scheids ging imiteren en hem een gele kaart gaf. Vervolgens 2e gele kaart.
Un Prophete al gezien? Franse misdaadfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Speelde jullie met VVV in de hoogste afdeling? We speelden tegen de generatie van Brutil Hose, Darryl Douglas en Andy Van der Meyde.
Heb je onze upon a time in america gezien?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
staat niet op de netflix zekerquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je onze upon a time in america gezien?
Vind hem niet andersquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Stond er iig wel op tijdje terug
Die zijn allemaal wat ouder. Ik speelde met Edwin Linssen, Dries Driessen, Bernard Hofstede en zulks.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Speelde jullie met VVV in de hoogste afdeling? We speelden tegen de generatie van Brutil Hose, Darryl Douglas en Andy Van der Meyde.
Ja. Geniale rol van Oscar Isaac.quote:
Boeken zijn ook wel goed.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:27 schreef vincenzo78 het volgende:
Snabba Cash Zweeds misdaadfilm ook op Netflix.
Ik geef de laatste paar jaar voorkeur aan niet-Amerikaanse misdaadfilms. Op de een of ander manier harder en minder gelikt.
Hij verwedt zijn haar erom, hoorde ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:41 schreef Vasion het volgende:
VBL / Jack van Gelder: 'Ajax gaat het nog redden, Feyenoord niet'
TR gemaakt, slotje zou op zijn plaats zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:41 schreef Vasion het volgende:
VBL / Jack van Gelder: 'Ajax gaat het nog redden, Feyenoord niet'
Want?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gemaakt, slotje zou op zijn plaats zijn.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je filmpje wel in het Ajax - Feyenoord topic van tong80 kan.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tong mag kan mijn veters nog niet strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |