ha ik speelde ooit viool toen ik 8 was, maar viool les was precies op donderdag 8 uur savonds en dan was ook de A Team op tv en toen heb ik A team gekozen, de viool lerares begon er gewoon onwijs van te janken dat ik stopte, ws had ze geen kinderen van haarzelf of zeur kinderen * ik ben geen zeurkind , en kwam dat er opeens allemaal opeens uit...quote:
Ik ook.quote:
Wat boeit dit?quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom staat er een oude OP versie in de OP?
Ik heb al 2 keer die OP geüpdate, inclusief mijn UI erin gezet. Nu is het wéér weg.
Flopsc.
Mietje.quote:
Weet ik dat.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb al 2 keer die OP geüpdate, inclusief mijn UI erin gezet. Nu is het wéér weg.
Flopsc.
Omdat er enkele personen zijn die steeds de OP weg halen en ik hem dan weer uit pastebin haal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ook.
Flopsc.
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:40 schreef onlogisch het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ranzig_uitschot.html
RTL Boulevard![]()
Hypocriete honden.
niet gekliktquote:Op zaterdag 1 april 2017 10:40 schreef onlogisch het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ranzig_uitschot.html
RTL Boulevard![]()
Hypocriete honden.
Wat vind jij van Shirley?quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees net dat de witte medemens zich maar moet aanpassen aan de allochtoon omdat die moeite hebben om te integreren. Ok. Ok. Ok.
Doei.
In ieder geval een Brabantse en een Turksequote:Op zaterdag 1 april 2017 11:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook een Italiaanse versie van deze shirley bestaat
Valt me op dat ze vaak wisselt van accenten en dat in 1 videoquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ieder geval een Brabantse en een Turkse
Zie hier waarom zigeuners en roma gewoon dood moeten.quote:
Het is Rome. En bek houdenquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie hier waarom zigeuners en roma gewoon dood moeten.
heb nog nooit in nederland die vieze zigeunervolk rome horen noemenh oorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |