Erik van Muiswinkel is echt heel eng.quote:
Ik ben benieuwd wat er bij die man in zijn leven gebeurd is dat hij opeens zo'n weg-met-ons-mentaliteit heeft ontwikkeld.quote:
verlaten door de PVVDA.quote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er bij die man in zijn leven gebeurd is dat hij opeens zo'n weg-met-ons-mentaliteit heeft ontwikkeld.
Kind kwijt?quote:Op zondag 2 april 2017 08:43 schreef Jojoortje het volgende:
Vier wijn gehad gisteren. Nog nooit zo slecht gevoeld.
Denk dat Leefbaar zich voldoende heeft bewezen dat het geen groot gevaar is voor Joost en de zijnen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie opinie over de messteek in de rug van Eerdmans door Wilders.
Hm, aan de stemmen in 2014 te zien hebben ze nog wel een hoop speling ja.quote:Op zondag 2 april 2017 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat Leefbaar zich voldoende heeft bewezen dat het geen groot gevaar is voor Joost en de zijnen.
Doe hem de groeten. Lijkt mij een geschikte gast. Heb je een locatie gevonden waar ze het uitzenden?quote:
gratis reizen ook?quote:Op zondag 2 april 2017 10:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
#treinleven
Niks gegeven natuurlijk (lol)
SCHOTEN.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar moet je een boek voor hebben gekocht. Caland kan niet lezen.
Ja en ze verkopen frikadellenquote:Op zondag 2 april 2017 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe hem de groeten. Lijkt mij een geschikte gast. Heb je een locatie gevonden waar ze het uitzenden?
quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
sowquote:
Je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel een mooie show.quote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort weer lekker zeiken op 'The passion'.
leuk zegquote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort weer lekker zeiken op 'The passion'.
Ja daarom kon hij net dat bedelbriefje lezen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder het briefje te lezen weet je al wat ze willen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daarom kon hij net dat bedelbriefje lezen.
Wellicht is het een hartstocht in de trein briefje? Caland is een hele knappe jongen heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder het briefje te lezen weet je al wat ze willen.
Dat zegt dus niks.
Gegeven door een slecht ruikende man van middelbare leeftijd uit het midden oosten of Roemenie die de briefjes aan alle mensen in de trein geeft.quote:Op zondag 2 april 2017 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht is het een hartstocht in de trein briefje? Caland is een hele knappe jongen heb ik mij laten vertellen.
Op mijn traject zijn het meestal vrouwen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gegeven door een slecht ruikende man van middelbare leeftijd uit het midden oosten of Roemenie die de briefjes aan alle mensen in de trein geeft.
Ik durf het te betwijfelen.
Heeft hij gedaanquote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat stijn zich nog wagen aan een voorspelling?
Ik had gisteren tussen Den Haag en Amsterdam 2 mannen. Eentje van Leiden naar Schiphol en eentje van Schiphol naar Amsterdam CS.quote:Op zondag 2 april 2017 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op mijn traject zijn het meestal vrouwen.
[..]
Heeft hij gedaan
Terwijl het bij wet verboden is.. Maarjah, de laatste keer dat ik een conducteur heb gezien is 4 weken geleden ofzoquote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren tussen Den Haag en Amsterdam 2 mannen. Eentje van Leiden naar Schiphol en eentje van Schiphol naar Amsterdam CS.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat stijn zich nog wagen aan een voorspelling?
Toevallig zowel gisteren als eergisteren met de trein geweest en ook geen conducteur.quote:Op zondag 2 april 2017 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl het bij wet verboden is.. Maarjah, de laatste keer dat ik een conducteur heb gezien is 4 weken geleden ofzo
Even quoten voor het weddenschap topicquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax met 0-3 verliest maak ik mezelf van kant
Ik had laatst een record. 4 uur enkele reis en zowel heen als terug niet gechecktquote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toevallig zowel gisteren als eergisteren met de trein geweest en ook geen conducteur.
Doe dat maarquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Even quoten voor het weddenschap topic
dan lig ik wel in de fontein denk ikquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax met 0-3 verliest maak ik mezelf van kant
Ajax zonder spits danquote:Op zondag 2 april 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dit ook
nelom-nieuwkoop-kuyt
toch een scheetje minder dan
kongolo-vilhena-elia
Je bent van harte welkom in het Kyocera stadion.quote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik de voetbal kijken behalve in de arena
Dan nog hebben jullie zo'n ziyech ofzoquote:
julliequote:Op zondag 2 april 2017 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan nog hebben jullie zo'n ziyech ofzo
Je bent toch ajacied of wat?quote:
Bangkokquote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik de voetbal kijken behalve in de arena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |