Doe hem de groeten. Lijkt mij een geschikte gast. Heb je een locatie gevonden waar ze het uitzenden?quote:
gratis reizen ook?quote:Op zondag 2 april 2017 10:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
#treinleven
Niks gegeven natuurlijk (lol)
SCHOTEN.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar moet je een boek voor hebben gekocht. Caland kan niet lezen.
Ja en ze verkopen frikadellenquote:Op zondag 2 april 2017 10:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doe hem de groeten. Lijkt mij een geschikte gast. Heb je een locatie gevonden waar ze het uitzenden?
quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
sowquote:
Je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel een mooie show.quote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort weer lekker zeiken op 'The passion'.
leuk zegquote:Op zondag 2 april 2017 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
Binnenkort weer lekker zeiken op 'The passion'.
Ja daarom kon hij net dat bedelbriefje lezen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder het briefje te lezen weet je al wat ze willen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daarom kon hij net dat bedelbriefje lezen.
Wellicht is het een hartstocht in de trein briefje? Caland is een hele knappe jongen heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder het briefje te lezen weet je al wat ze willen.
Dat zegt dus niks.
Gegeven door een slecht ruikende man van middelbare leeftijd uit het midden oosten of Roemenie die de briefjes aan alle mensen in de trein geeft.quote:Op zondag 2 april 2017 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht is het een hartstocht in de trein briefje? Caland is een hele knappe jongen heb ik mij laten vertellen.
Op mijn traject zijn het meestal vrouwen.quote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gegeven door een slecht ruikende man van middelbare leeftijd uit het midden oosten of Roemenie die de briefjes aan alle mensen in de trein geeft.
Ik durf het te betwijfelen.
Heeft hij gedaanquote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat stijn zich nog wagen aan een voorspelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |