Jepquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 24 uur kampioenschap definitief binnen
Dit is alleen de nasi hè.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mogen we een keer komen eten?
Wij houden van kaal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is alleen de nasi hè.
Er komt nog kip uit de oven, sliertenei (fijngesneden omeletjes), gebakken banaan, versgesneden tomaatjes en zoetzure komkommer bij.
Anders is je nasi volgens Surinaamse begrippen een beetje kaal.
Je gaat uit van een overwinning?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 24 uur kampioenschap definitief binnen
Makkelijk nulletje of 3-4quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je gaat uit van een overwinning?
Ik verwacht een gelijkspelletje.
Jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
We hebben het over Ajax - Feyenoord toch?
1-1 of 2-2.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ajax met 2-1 wint.
[ziggy]Klassieker is een wedstrijd op zich[/ziggy]quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
met alle respect maar kan daar niet van onder de indruk raken
nieuwe album van lacrimquote:Op zaterdag 1 april 2017 19:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Deze versie heb ik nog niet gezien.
Erik van Muiswinkel is echt heel eng.quote:
Ik ben benieuwd wat er bij die man in zijn leven gebeurd is dat hij opeens zo'n weg-met-ons-mentaliteit heeft ontwikkeld.quote:
verlaten door de PVVDA.quote:Op zondag 2 april 2017 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er bij die man in zijn leven gebeurd is dat hij opeens zo'n weg-met-ons-mentaliteit heeft ontwikkeld.
Kind kwijt?quote:Op zondag 2 april 2017 08:43 schreef Jojoortje het volgende:
Vier wijn gehad gisteren. Nog nooit zo slecht gevoeld.
Denk dat Leefbaar zich voldoende heeft bewezen dat het geen groot gevaar is voor Joost en de zijnen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag jullie opinie over de messteek in de rug van Eerdmans door Wilders.
Hm, aan de stemmen in 2014 te zien hebben ze nog wel een hoop speling ja.quote:Op zondag 2 april 2017 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat Leefbaar zich voldoende heeft bewezen dat het geen groot gevaar is voor Joost en de zijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |