Ik had gisteren tussen Den Haag en Amsterdam 2 mannen. Eentje van Leiden naar Schiphol en eentje van Schiphol naar Amsterdam CS.quote:Op zondag 2 april 2017 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op mijn traject zijn het meestal vrouwen.
[..]
Heeft hij gedaan
Terwijl het bij wet verboden is.. Maarjah, de laatste keer dat ik een conducteur heb gezien is 4 weken geleden ofzoquote:Op zondag 2 april 2017 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren tussen Den Haag en Amsterdam 2 mannen. Eentje van Leiden naar Schiphol en eentje van Schiphol naar Amsterdam CS.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 2 april 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat stijn zich nog wagen aan een voorspelling?
Toevallig zowel gisteren als eergisteren met de trein geweest en ook geen conducteur.quote:Op zondag 2 april 2017 10:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl het bij wet verboden is.. Maarjah, de laatste keer dat ik een conducteur heb gezien is 4 weken geleden ofzo
Even quoten voor het weddenschap topicquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax met 0-3 verliest maak ik mezelf van kant
Ik had laatst een record. 4 uur enkele reis en zowel heen als terug niet gechecktquote:Op zondag 2 april 2017 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toevallig zowel gisteren als eergisteren met de trein geweest en ook geen conducteur.
Doe dat maarquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Even quoten voor het weddenschap topic
dan lig ik wel in de fontein denk ikquote:Op zondag 2 april 2017 10:40 schreef JanCees het volgende:
Als Ajax met 0-3 verliest maak ik mezelf van kant
Ajax zonder spits danquote:Op zondag 2 april 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dit ook
nelom-nieuwkoop-kuyt
toch een scheetje minder dan
kongolo-vilhena-elia
Je bent van harte welkom in het Kyocera stadion.quote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik de voetbal kijken behalve in de arena
Dan nog hebben jullie zo'n ziyech ofzoquote:
julliequote:Op zondag 2 april 2017 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan nog hebben jullie zo'n ziyech ofzo
Je bent toch ajacied of wat?quote:
Bangkokquote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik de voetbal kijken behalve in de arena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |