ik heb het alleen op deze laptop lijkt het welquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan wordt je Plex/netDrive combo ook kut
vandaag? Nee heeft weinig zinquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je alles al een keer gereset?
Jij maakt wel uren zeg!quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze werkdag zit er ook weer op.
Ik heb zat tijd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij maakt wel uren zeg!
Je hebt nauwelijks tijd voor iets anders.
Ik ben nog aan het nadenken. Misschien nog ff langs de supermarkt of anders improviseren met wat er in huis is.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blij toe ouwe reus.
Wat eten jullie zo boys?
Hoe maak jij je nasi? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja goed man. Met jou ook? Net even boodschappen gedaan en ga zo nasi maken
Nasi :quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken. Misschien nog ff langs de supermarkt of anders improviseren met wat er in huis is.
Jij?
Gewoon standaard as fuck. Alles volgens het boekje. Nooit de behoefte gehad te experimenteren want mokerlekkerquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe maak jij je nasi? Ben wel benieuwd.
Fotografeer het proces en blaas dat topic nieuw leven inquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon standaard as fuck. Alles volgens het boekje. Nooit de behoefte gehad te experimenteren want mokerlekker
Kijk op de achterkant van een conimex doosje. Scheelt een hoop foto's.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Fotografeer het proces en blaas dat topic nieuw leven in
Drizztgod. Lekker meurenquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat de vraag der vragen al is gesteldIk doe Griekse aardappelschotel (zo'n zak uit de diepvries) met sla en tzatziki
Ik ben 35 jaar en hoor nu voor het eerst van mijn leven iets over ossewit.quote:
Wie kookt er? Jij of mevrouw Haags?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spinazie, zalm, pasta en boursin eroverheen.
Mevrouw Haags natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie kookt er? Jij of mevrouw Haags?
Zoals het hoort.quote:
Dat is echt met stip zijn beste verhaalquote:Op zaterdag 1 april 2017 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit deze trouwens weer eens te luisteren:
Eerst rijst koken, laten afkoelen (meestal eerder op de dag gekookt of een dag van te voren).quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Eerst rijst koken, laten afkoelen (meestal eerder op de dag gekookt of een dag van te voren).
Kipfilet in zijn geheel in water koken met laurierblad, pimentballen, boullionblokje en knoflook. Zodra gekookt, afkoelen en de kipfilet pluizen.
Olie in de wok, uien en peper fruiten, klein stukje trassi (een soort gedroogde garnalenpasta), paar stukjes verse laos meebakken.
Dan een paar eetlepels sojasaus en ketjap, geplozen kipfilet erbij en dan de rijst. Alles goed omscheppen (eventueel klein beetje sojasaus of ketjap toevoegen).
Tenslotte een of twee handjes diepvriesdoppertjes en/of mais toevoegen. Goed omscheppen en tenslotte wat selderij fijnsnijden en als laatste over de rijst strooien en omscheppen.
Wanneer mogen we een keer komen eten?quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Eerst rijst koken, laten afkoelen (meestal eerder op de dag gekookt of een dag van te voren).
Kipfilet in zijn geheel in water koken met laurierblad, pimentballen, boullionblokje en knoflook. Zodra gekookt, afkoelen en de kipfilet pluizen.
Olie in de wok, uien en peper fruiten, klein stukje trassi (een soort gedroogde garnalenpasta), paar stukjes verse laos meebakken.
Dan een paar eetlepels sojasaus en ketjap, geplozen kipfilet erbij en dan de rijst. Alles goed omscheppen (eventueel klein beetje sojasaus of ketjap toevoegen).
Tenslotte een of twee handjes diepvriesdoppertjes en/of mais toevoegen. Goed omscheppen en tenslotte wat selderij fijnsnijden en als laatste over de rijst strooien en omscheppen.
VBL meet bij Vincenzo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mogen we een keer komen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |